Kun te nyt ette sitten kuitenkaan mene siellä prismassa heti pakkaamaan ostoksianne...

Status
Viestiketju on suljettu.
"Vilukissa"
Herran kiesus sentään :D....

..kyllä on tikkuseksi mennyt ap:n elämä :hug:, kun kaupassakäymisetkin tuolla tavalla ahdistavat ja jäytävät sielun sopukoita....Eihän siinä, jälleen kerran yksi hupaisa jorinaketju luettavaksi ennen mehunkeittoa, kiitos sinulle :flower:!

Ja juu, mä kuulun kans siihen parjattuun kastiin, joka sinun näkökulmastasi, paras ap, ei osaa oikeata kauppaetikettiä, ei sitten millään. Mutta arvaatkos mitä - life´s too short for kissing anybodys asses, honey :p. Jatkahan harjoituksia ;)!
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
hmh
Mihin hittoon teillä ihmisillä on noin kova kiire? Että koko elämä romahtaa parin minuutin ylimääräisestä odottelusta kassajonossa? Ei voi ymmärtää. Kuinkahan vanhoiksi mahdatte elää tuollaisella stressaamisella ja hermoilemisella?
 
"vieras"
[QUOTE="Vilukissa";24397097] - life´s too short for kissing anybodys asses, honey :p. [/QUOTE]

Ai sellainen elämä, että ei ole aikaa ottaa muita huomioon, mutta aikaa on olla tukkeena ja hidasteena?

No onneks mun elämässä on toisenlaista sisältöä.
 
[QUOTE="vieras";24397094]Mullakin on, mutta jossain muualla kuin kassalla tumpeloidessa!!![/QUOTE]
Ajatella kuinka paljon menetit siinä aikaa elämästäsi. Siitä suuresta onnellisesta päivästäsi, joka horjuu jo siitä että joku saatana laittaa kortin jälkeenpäin sinne lukijaan, tai vielä järkyttävämpää ja kamalampaa, UNOHTAA OSTAA MUOVIPUSSIN!!!! Noissa kahdessa menee jo melkein puoli minuuttia!

:hug:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24396928:
No mutta kun ei siinä korttipäätteellä tapahdu mitään, ennen kuin se myyjä on painanut omalta päätteeltään että maksat kortilla. Tiedän tämän, koska stockalla hyvin pitkälti samanlainen kassajärjestelmä.
Stockmannilla nimenomaan korttia ei saa missään tapauksessa laittaa lukijaan, ennen kuin myyjä on klikannut päätettään, käyttänyt kanta-asiakaskortin omalla lukijallaan ja siinä maksukortinlukijassa on välähtänyt teksti, muuten joudutaan aloittamaan alusta.

oikeesti kun siellä marketissa menee muutenkin aina noin tunti, ei luulisi joku minuutin viivästys olevan maata kaatava asia...
 
"hmm"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24397024:
Sä olet varmasti työtön tai muu vastaava, kun sinulla tuota aikaa tuntuu riittävän vaikka muille jaettavaksi. Voitko kuitenkin ymmärtää, että takanasi voi olla ihminen joka on ostamassa eväitä, ja on kiire töihin, tai ostaa töiden ruokiksella ruokissapuskat? Onko ihan oikeasti liikaa vaadittu, että ajattelisit muita ihmisiä? On ilmeisesti. "Se on voi voi jossei minun rytmini muille sovi."
Juu juu, työtön tai muu vastaava, heti, jos en vaan jaksa stressta asioista joille en mitään voi. AIKAA? Missä sanon että mulla on aikaa enemmän? Kun se mun stressi ei nopeuta toimintaa yhtään, miksi sitten ärsyytyyntyisin?
Missä mä sanon miten mä toimin kaupassa, tai edes että hidastelisin? Kummia johtopäätöksiä sä vedät. Ja jos perässäni on selvästi kiireoinen ihminen, tai joku jolla on vain yksi tavara ja mulla vaunullinen, tottakai mä päästän hänet ohi. (Ja tästäkin tulee välillä sanomista, muuten)
""Se on voi voi jossei minun rytmini muille sovi."" MISSÄ mä sanon mitään tällaista? En missään. Jos ei kestä ruuhkaa, autossa tai marketissa, ei sinne kannata ruuhka aikaan mennä, jos vaan voi mitenkään välttää. Ja jos menee, ei kannata ärsyyntyä kaikesta, kun jo mennessään tietää mitä se on.

Mä en vain pysty ymmärtämään ihmisiä jotka narisee joka asiasta, aina. Kun suhtautuu asioihin positiivisesti ja huumorilla, on paljon helpompaa.
 
vastaanpa minä
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24397024:
Sä olet varmasti työtön tai muu vastaava, kun sinulla tuota aikaa tuntuu riittävän vaikka muille jaettavaksi. Voitko kuitenkin ymmärtää, että takanasi voi olla ihminen joka on ostamassa eväitä, ja on kiire töihin, tai ostaa töiden ruokiksella ruokissapuskat? Onko ihan oikeasti liikaa vaadittu, että ajattelisit muita ihmisiä? On ilmeisesti. "Se on voi voi jossei minun rytmini muille sovi."
On se, liikaa vaadittu nimittäin. Sillä elämä on jo muutenki liian kiireistä enkä todellakaan aio mennä kiireen mukaan. En vaikka kuin puhisisit takanani. Minusta sinun ja sinunkaltaisesti pitää astua hieman sivummalle ja miettiä omaa elämää jos elämä todella on noin kiireistä. OIkeesti. Onko se elämisen arvoista elämää jos jokapaikkaan ja jokapaikassa on kiire? Rauhotu, hyvä ihminen. Mulle on yks lysti jos takana olevalla on kiire töihin! Miks ei lähteny aikasemmin??? Ja jos ostaa ruokiksella eväät niin omapahan on vika, ois ne voinu edellisenä päivän ostaa. Sinähän se olet tässä joka et muita ajattele! Ajattelet vaan itseäsi ja kiirettäsi.
 
"vieras"
Ajatella kuinka paljon menetit siinä aikaa elämästäsi. Siitä suuresta onnellisesta päivästäsi, joka horjuu jo siitä että joku saatana laittaa kortin jälkeenpäin sinne lukijaan, tai vielä järkyttävämpää ja kamalampaa, UNOHTAA OSTAA MUOVIPUSSIN!!!! Noissa kahdessa menee jo melkein puoli minuuttia!

:hug:
Sen sijaan sinulla sitä aikaa on, sekä kassalla notkumiseen, että palstalla roikkumiseen jatkuvasti, eli olethan toki paras puhumaan toisten elämänlaadusta ja onnellisuudesta yhtään mitään.
 
[QUOTE="vieras";24397109]
oikeesti kun siellä marketissa menee muutenkin aina noin tunti, ei luulisi joku minuutin viivästys olevan maata kaatava asia...[/QUOTE]

Mitä sä selität?? Tunti? Ei kaikki osta sieltä helvetinmoisia megaostoksia joka päivä!
 
"Vilukissa"
[QUOTE="vieras";24397105]Ai sellainen elämä, että ei ole aikaa ottaa muita huomioon, mutta aikaa on olla tukkeena ja hidasteena?

No onneks mun elämässä on toisenlaista sisältöä.[/QUOTE]

Sweet honey pie :p....älä sinä minun muiden huomioonottamiskyvystäni ole huolissasi :hug:...pikemminkin elämäsi sisällöstä, jos se tuohon ajallisesti äärimmäisen pieneen insidenssiin kaatuu.

Mikä olikaan aikasi esim. koneen ääressä :saint:....
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja vastaanpa minä;24397117:
.Mulle on yks lysti jos takana olevalla on kiire töihin! Miks ei lähteny aikasemmin??? Ja jos ostaa ruokiksella eväät niin omapahan on vika, ois ne voinu edellisenä päivän ostaa. Sinähän se olet tässä joka et muita ajattele! Ajattelet vaan itseäsi ja kiirettäsi.
:LOL: joo onneksi sinä tosiaan ajattelet muita...
 
"vempula"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24397087:
Sitten tähän ei ole kuin kaksi mahdollisuutta 1) niillä on siellä vanhat laitteet tai 2) henkilöstö ei ole ihan perillä laitteiden toiminnasta (tai 3) olet käsittänyt väärin, mitä kyllä epäilen :rolleyes: )
No prkl... Mä selvitän sen miksi mulle puhutaan kakkaa!
 
[QUOTE="vieras";24397130]Sen sijaan sinulla sitä aikaa on, sekä kassalla notkumiseen, että palstalla roikkumiseen jatkuvasti, eli olethan toki paras puhumaan toisten elämänlaadusta ja onnellisuudesta yhtään mitään.[/QUOTE]

Niin on, aikaa toki on kun vielä vanhempainvapaalla olen, mutta vaikka olisi kuinka kiireinen elämä en hoitaisi kauppa-asioita tulipalokiireessä, niin suuressa kiireessä että sekunnitkin romuttaisi päiväni. En tulistunut noin pienistä asioista silloinkaan, kun kävin työssä ja iltaisin koulua.
 
"vieras"
[QUOTE="Vilukissa";24397143]Sweet honey pie :p....älä sinä minun muiden huomioonottamiskyvystäni ole huolissasi :hug:...pikemminkin elämäsi sisällöstä, jos se tuohon ajallisesti äärimmäisen pieneen insidenssiin kaatuu.

Mikä olikaan aikasi esim. koneen ääressä :saint:....[/QUOTE]

Mun elämässäni on onneksi myös muuta sisältöä kuin englanniksi lässyttäminen ja hymiöiden järjetön viljely (asiat jotka saavat käyttäjänsä näyttämään just sellaiselta tyhjäpäiseltä nillittäjältä).
 
Niin on, aikaa toki on kun vielä vanhempainvapaalla olen, mutta vaikka olisi kuinka kiireinen elämä en hoitaisi kauppa-asioita tulipalokiireessä, niin suuressa kiireessä että sekunnitkin romuttaisi päiväni. En tulistunut noin pienistä asioista silloinkaan, kun kävin työssä ja iltaisin koulua.
Kuinka voisitkaan, kun et kykene ajattelemaan muita. Minä minä minä. Mii miimimimimimimi miiimii.
 
se sama
[QUOTE="vieras";24397147]:LOL: joo onneksi sinä tosiaan ajattelet muita...[/QUOTE]

Joo ajattelen minä :D Yritän opettaa, että elämä on liian lyhyt jatkuvassa kiireessä elämiseen :D
 
mua ainakin vituttaa, kun asiakkaat meillä tunkee sen kortin heti sirukortinlukijaan. kun sitä nimenomaan ei saa laittaa ennen ku oon ehtiny näppäillä pari juttua.

joka paikas vähän eri systeemit, niin arvaa uskaltaako heti tunkea sitä korttia sinne pömpeliin?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24397169:
Kuinka voisitkaan, kun et kykene ajattelemaan muita. Minä minä minä. Mii miimimimimimimi miiimii.
Kukakohan se tässä nyt ajattelee vain itseään ja omia pikku sekuntejaan. :LOL:
Tämä on ihan hyvä paikka purkaa kiukkuaan ja pahantuulisuuttaan, itsekin virheellisesti joskus puran täällä, mutta typeräähän se on. Hyödyllisempää olisi lähteä vaikka lenkille. Suosittelen. :)
Mennäänkö molemmat? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24397169:
Kuinka voisitkaan, kun et kykene ajattelemaan muita. Minä minä minä. Mii miimimimimimimi miiimii.
Mä luulin että sä olit liikkeellä puoliksi huumorimielessä mutta sä taidatkin olla tosissasi.:O:O
Hei eihän kukaan voi herpata tällaisista asioista niin paljon että vaivautuu tekemään aloituksen aiheesta, eihän?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä