Kun sinulle tulee tekstari, onko miehesi kimpussasi?

  • Viestiketjun aloittaja tuli mieleen...
  • Ensimmäinen viesti
tuli mieleen...
siis jos jommalle kummalle tulee, niin kysyttekö heti toisiltanne keltä tuli ja mitä luki? esim meillä kysytään, kysyn vain kuka laittoi mutta mies hulluna tivaa mitä asiaa oli, ja en aina jaksa selittää, joo sittenhän minulla onkin ilmeisesti salattavaa, huh huh...
 
miimu
:D joo se tulee automaattisesti, jopa meijän 3v tyttö aina kysyy kukaa? mitää?

ja kyllä kysyn jopa vierailta jos heillä sattuu puhelin soimaan täällä tai viesti tulemaan, se vaan tulee niin automaattisesti :D
 
huomannut
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
eikö olekin nyt hienoa,kun voit osallistua näihin kyselyihin joissa kysellään miehestä.
Nyt kun sullakin sellainen on. Toivottavasti onnesi kestää etkä haukkaa hatullista paskaa.
Hyvää kevättä =)
 
hmm
Joskus ja joskus ei. Riippuu tilanteesta. Välillä itse jopa sanon, että kuka mua muisti. Välillä miehein kerkee tokasee, et kukas taas. Ku mulla puhelin rallattaa aika paljon. Mieheni ei kyllä automaattisesti sano, niin joskus saatan kysästä, että kuka laitto ja mitä, mutta ei meillä kyllä useasti tuota tehdä.

Ja musta on todella rasittavaa, kun on yks kaveri joka ikinen kerta, kun puhelimeeni jotain pärähtää, jos viesti niin no kuka se oli, kerro kerro tai puhelu, no kuka soitti.. Mua toi niin raivostuttaa, kun eihän edes tunne kaikkia mun kavereita.
 
mm
Ei meillä kysellä kuka oli ja mitä asiaa paitsi joskus saatetaan puolin ja toisin. Mutta jos en kuule tai heti muuten vaan ryntää hakemaan puhelinta kun viesti tulee niin mies kyllä sanoo et sulle tuli viesti/tuo puhelinta. Joskus tulee semmonen tunne et luuleeko se mun salaavan jotain jos en jostain syystä heti reagoi kun puhelin piippaa. Aina ei vaan jaksa heti singahtaa jos on vaikka sohvalle hautautunut.
 
luonnollista
Luonnollisesti kerron jos miehen seurassa ollessa tulee tekstari. Ei minulle pidä olla lähetetty mitään sellaisia tekstareita, joista en voisi miehelle kertoa. Ainakin se pitää kertoa, keneltä tulee, kun puolison seurassa kerta sattuu olemaan.

Eikä kenenkään kuulu lähetellä miehelleni sellaisia viestejä, joista minä en saisi tietää
 
luonnollista
Mutta eikö automaattisesti pitäisi olla myös niin, että kaverienkaan seurassa ei lueta tulleita viestejä, jos ei pahoitella tilannetta, tai selvitetä, mihin niin tärkeä asia liittyy, että kanssakäyminen häiriintyy.

 

Yhteistyössä