Kun sinulle tulee tekstari, onko miehesi kimpussasi?

  • Viestiketjun aloittaja tuli mieleen...
  • Ensimmäinen viesti
täh
Alkuperäinen kirjoittaja luonnollista:
Luonnollisesti kerron jos miehen seurassa ollessa tulee tekstari. Ei minulle pidä olla lähetetty mitään sellaisia tekstareita, joista en voisi miehelle kertoa. Ainakin se pitää kertoa, keneltä tulee, kun puolison seurassa kerta sattuu olemaan.

Eikä kenenkään kuulu lähetellä miehelleni sellaisia viestejä, joista minä en saisi tietää
Kai nyt miehesi kaverit saa lähtellä sille tekstareita, joista ei tartte sulle kertoa?

 
luonnollista
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Kai nyt miehesi kaverit saa lähtellä sille tekstareita, joista ei tartte sulle kertoa?
Hänelle tulee niin harvoin viestejä yhdessä ollessamme, että jokainen on erikoistapaus, josta haluan yleisluontoisen selvityksen.

Miehen kaveritkin ovat tuttaviani, joten tottakai olen utelias tietämään suunnilleen, minkä asian tiimoilta ottavat yhteyttä mieheeni.

Minäkin viestittelen harvemmin yhteisenä aikanamme ja haluan pitää miestä ajantasalla omista asioista. Edes siitä, kuka otti yhteyttä. Jos vaihdan usean viestin pidän epäkohteliaana miestäni kohtaan, ellen kerro kenelle naputtelen!
 
Mies kyssyy aina "noh" jos mulle tullee viesti. Tuskin ees kuuntellee mitä vastaan, kerran nimittäin sanoin sille että "yks vakipano vaan..." ja se vaan hymähti ja jatko telkkarin kattomista. Meni puolisen tuntia että kysy että mikä hemmetin vakipano :D

Mie en taija mieheltä kysyä... Tai en ainakkaan ite hoksaa. Jos joku soittaa sille nii sitte kysyn kuka soitti.
 
vai niin
Alkuperäinen kirjoittaja luonnollista:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Kai nyt miehesi kaverit saa lähtellä sille tekstareita, joista ei tartte sulle kertoa?
Hänelle tulee niin harvoin viestejä yhdessä ollessamme, että jokainen on erikoistapaus, josta haluan yleisluontoisen selvityksen.

Miehen kaveritkin ovat tuttaviani, joten tottakai olen utelias tietämään suunnilleen, minkä asian tiimoilta ottavat yhteyttä mieheeni.

Minäkin viestittelen harvemmin yhteisenä aikanamme ja haluan pitää miestä ajantasalla omista asioista. Edes siitä, kuka otti yhteyttä. Jos vaihdan usean viestin pidän epäkohteliaana miestäni kohtaan, ellen kerro kenelle naputtelen!
Mitäs sitten jos miehen kaverit ovat tuttujasi, ei heidän miehellesi lähttämät yksityisviestit sulle pitäisi kuulua millään tavalla.
 
Välillä vitsaillan puolin ja toisin, että "ahah, kukas sulle nyt viestittelee?!" ja "kerro kaikki heti!", mutta ei mitään tosissaan tivaamista. :)
Ja yleensä ne harvat viestit mitä tulee on miehen kaverilta kyselyitä treeniaikatauluista tai mun äidiltä niitänäitä, niin tulee automaattisesti sanottuakin keneltä ja mitä asiaa.
 
luonnollista
Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:
Mitäs sitten jos miehen kaverit ovat tuttujasi, ei heidän miehellesi lähttämät yksityisviestit sulle pitäisi kuulua millään tavalla.
Ei ole pitkän avioliiton aikana tullut koskaan sellaista tilannetta, että ei voisi kertoa edes yleisluontoisesti kuka viestittelee. :D TOTTAKAI kaverit tietävät, että miehelläni on puoliso ja toisilleen läheinen pari käy asioita läpi ellei erikseen pyydetä olemaan kertomatta jotain. Ja tietenkin silloin kunnioitan pyyntöä.

Jos joku nainen esim. yrittäisi esiintyä niin salaperäisenä mieheni elämässä, että hänen yhteydenotoistaan tai viesteistään ei saisi kertoa, se olisi entinen kaveri sitten :)
 
luonnollista
Siinä muuten pitkän avioliiton salaisuus: ette pidä yhteyttä ihmisiin, joista puoliso ei tiedä. Ja päinvastoin: puoliso ei pidä ystäviä, joista itse et tiedä. Viestittely ja kanssaskäyminen on suunnilleen toisen tiedossa, niin ei tule ongelmia.
 
luottamus
No huh huh. Me ollaan oltu kakaroista asti yhdessä, nyt reilusti jo 20vuotta ja silti minä en edes halua tietää mitä miehelleni joku kaveri viestittää. Meillä luottamus pelaa, joten ei todellakaan tartte tietää mitä miehen kaverit sille kirjoittelee :)
 
luonnollista
Alkuperäinen kirjoittaja luottamus:
No huh huh. Me ollaan oltu kakaroista asti yhdessä, nyt reilusti jo 20vuotta ja silti minä en edes halua tietää mitä miehelleni joku kaveri viestittää. Meillä luottamus pelaa, joten ei todellakaan tartte tietää mitä miehen kaverit sille kirjoittelee :)
Niin, sinä et ole utelias. Minä olen ja jos miehelle tulee viesti pari kertaa kuukaudessa silloin kun minä olen paikalla, se on asia josta puhutaan yhdessä. Ei tietenkään enempää kuin keneltä viesti on, jos mies ei viestissä ole mitään mainittavaa.

Nämä ovat parikohtaisia asioita, eikä meidän tyylimme ole yhtään halveksittava, jos itse tekee toisin. Ei tässä edes luottamuksesta ole kysymys, vaan tavasta, joka meille on kehittynyt.

Tiedän tapauksia, että on luotettu liikaa, ja silloinhan on helppo tehdä selän takana älyttömyyksiä.
 
vieras
Ihan oikeastiko joku miettii tuollaista asiaa? Mitenkä te/puolisonne voi käydä töissä yms jos pitää esim tekstiviestitkin vahdata toiselta. Onneksi voi luottaa toiseen ihmiseen eikä tarvitse olla millään kyttäys linjalla tässäkään asiassa.
 
luonnollista
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan oikeastiko joku miettii tuollaista asiaa? Mitenkä te/puolisonne voi käydä töissä yms jos pitää esim tekstiviestitkin vahdata toiselta. Onneksi voi luottaa toiseen ihmiseen eikä tarvitse olla millään kyttäys linjalla tässäkään asiassa.
Ei tarvitse kytätä ollenkaan. Puoliso kertoo asiansa minulle ja minä hänelle. Sellaiset asiat, jotka tapahtuvat meidän yhdessä ollessamme. Olisin mielestäni moukka ja epäkohtelias, jos viestittilisin yhdessä ollessamme, enkä pitäisi toista edes jotenkin ajantasalla.

Ja ei toisen työpäivän aikana tai muualla saamilla viesteillä tietenkään ole väliä.
 
koko
Kyllä meillä saatetaan kysyä että kuka laitto viestin, ja että mitäs se? Ei tosin kumpikaan mustasukkaisuuttaan vaan uteliaisuudesta. Nyt lapsiperheaikana ei kummallakaan ole enää juuri vientiä kodin ulkopuolelle, niin se on aina tapaus kun joku kaveri muistaa viestillä... ;)
 
koko
Alkuperäinen kirjoittaja koko:
Kyllä meillä saatetaan kysyä että kuka laitto viestin, ja että mitäs se? Ei tosin kumpikaan mustasukkaisuuttaan vaan uteliaisuudesta. Nyt lapsiperheaikana ei kummallakaan ole enää juuri vientiä kodin ulkopuolelle, niin se on aina tapaus kun joku kaveri muistaa viestillä... ;)
...jatkan vielä, että ei todellakaan kyttäysmeiningillä. Meillä ei koskaan ikinä tutkita myöskään toisen lompakkoa, puhelintietoja tai sähköposteja, luottamus on molemminpuolinen.

 
hui
Ei todellakaan. Voihan sitä kertoa jos tekstarissa on jotain mainitsemisen arvoista, ollaan sopimassa jonkun kanssa tapaamista tms.

Ahdistavaa olis elää suhteessa jossa kaikki täytyy raportoida toiselle. Miksi edes olla ihmisen kanssa johon ei luota tipan vertaa.
 
o
Pieni uteliaisuus ei koskaan ole pahasta. Joillakin on käynyt niin, että kun on kuvitellut kaiken olevan ok. toisella onkin hirmuinen viestittelysuhde menossa. Älkää olko liian sinisilmäisiä.
 
vieras
Mun mies aina kysyy... Mua ärsyttää se uteliaisuus ja monesti sanonki sillee härnäävästi tyyliin "Eeenpäs kerroo..hähää..." Heti niinku siellä viestailis toinen mies.
 

Yhteistyössä