H
hidas tyhmeliini
Vieras
Minä en osaa enää keskustella hiukankaan vieraampien ihmisten kanssa. En ole mitenkään fiksu joten olen joutunut välillä kysymään mitä jokin asia tarkoittaa ennenkuin olen voinut kertoa mielipiteeni tai sitten en vain tiedä asioista tarpeeksi muodostaakseni mielipidettä. Mieheni mielestä se on noloa, joten en ole hirveästi keskusteluihin osallistunut esim. illanistujaisissa tai juhlissa. Jotain säästä nyt minäkin olen osannut sanoa tai juhlien tarjonnasta. Olen vähän hidas keksimään sanottavaa ja sitten kun keksin, se onkin jo myöhäistä kun keskustellaan jo toisesta asiasta.
Työpaikkani vaihtuu kohta ja tämä on ongelma. Olisi kiva keskustella työtovereiden kanssa, mutta kun en osaa. Voiko tyhmyydestä ja ymmärtämättömyydestä "paratua"? Miten oppia keskustelemaan ilman, että tulee "poljetuksi maahan"?
Työpaikkani vaihtuu kohta ja tämä on ongelma. Olisi kiva keskustella työtovereiden kanssa, mutta kun en osaa. Voiko tyhmyydestä ja ymmärtämättömyydestä "paratua"? Miten oppia keskustelemaan ilman, että tulee "poljetuksi maahan"?