KUN MIES ON TYÖTÖN.......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenankukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Omenankukka

Vieras
Mulla menee kohta HERMO! Mies on työtön ,ite käyn töissä , mies ei ees yritä hakee töitä ja jotenkin " ripustautuu minuun...
Ite en jaksa koko ajan nyhjätä kylki kyljessä vaan tarviin omaa AIKAA JA RAUHAA.Mies ei tätä ymmärrä...
Onneks taas huomenna pääsee töihin....

ymmärrä toki miestä että sillä tylsää kun kaikki päivät yksin ilman aikuista seuraa.
miksei hae töitä?hoitaako lasta kotona?

itsekkään en tykkää sellaisesta kiinni nyhjäämisestä koko ajan. ahdistaisi. en mä omaa ikaaa tarvi muttei mussa kiinni tarvi olla koko ajan

Lapsi on jo sen verran iso ettei tarvi hoitajaa.PUHEET hällä on työnhakemisesta kyllä suuremmat kuin teot.Jäi ite työttömäks ja on nyt kateellinen mulle kun sain vaihdettua työpaikkaa

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Ei mua haittaa vaikka mies o työttömänä.
Rahallisesti ei siinä päljoa häviä, ku työssäkäyntikin maksaa

Niin, te ootte tällä paikkakunnalla niitä joille sossu maksaa kaiken kun tarpeeksi lapsia.

OT, mutta en ymmärrä miksi sulle on työkkäristä sanottu ettei kannata esim. puhelinmyyntiin hakea kun ei saa palkkaa. Kyllä LÄHES joka paikassa on pohjapalkka yli tonnia parhaimmissa kuuden tunnin päivillä ja siihen provikat päälle. Kumma että ne oikein kannustaa teitä työttömyyteen...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Ei mua haittaa vaikka mies o työttömänä.
Rahallisesti ei siinä päljoa häviä, ku työssäkäyntikin maksaa

Niin, te ootte tällä paikkakunnalla niitä joille sossu maksaa kaiken kun tarpeeksi lapsia.

OT, mutta en ymmärrä miksi sulle on työkkäristä sanottu ettei kannata esim. puhelinmyyntiin hakea kun ei saa palkkaa. Kyllä LÄHES joka paikassa on pohjapalkka yli tonnia parhaimmissa kuuden tunnin päivillä ja siihen provikat päälle. Kumma että ne oikein kannustaa teitä työttömyyteen...

Puhutko lehtimyynnistä? Ei todellakaan ole joka paikassa yli 1000 ? palkkaa! Monessa paikassa saat RAATAMALLA RAATAA että pääset lehtimyynnissä edes 600 ?/kuukausituloihin. Kun joutuu myymään ihan onnettomia lehtiä joista ei saa juuri mitään eli innokkuudesta ja myyntitaidosta ei ole kyse.

Yhteistyössä