Kun mies laukesi TAAS heti:/:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja womanizer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Sellainen lääke on kuulemma tulossa markkinoille joka estää tämän ongelman. Meillä odotellaan sitä :whistle: Onhan se rasittavaa se, älä liiku, älä ääntele, älä hyvä ihminen nosta jalkaa sinne :headwall:
Tuo pari kertaa peräkkäin onneks toimii meillä.

joo meki ollaa joskus tehty kaks peäkkäin siis jos miehel seisoo mut ei se kestä siltikää. mies tulee sit sanotaanko öö..kolmen minsan jos sitäkää taukojen kans jälkee. eli ei auta sekää..

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
siitä tuskin mitään hyvää seuraa.

Hyvää seksiä nyt todennäköisesti ainakin. :whistle:

Mulle seksi on niin iso asia, että mä hakisin nautinnon muualta. TOSIN mä lähtisin koko suhteesta, pettämään en alkaisi.

mää en haluis avioliittoo rikkoo tän takia. en millää haluis..kuite jotenkin niin pieni asia, mut mulle iso. ja en haluu lapselta viiä isää..

Mulle seksi on niin iso asia, että mä hakisin nautinnon muualta. TOSIN mä lähtisin koko suhteesta, pettämään en alkaisi.

Oletko ikinä rakkaudesta kuullut :whistle:

Olen. Mutta jos miehen kanssa ei seksi suju, niin ei olisi rakkauttakaan. Mä en voisi elää ilman seksiä. Niin se vaan on!

Olen. Mutta jos miehen kanssa ei seksi suju, niin ei olisi rakkauttakaan. Mä en voisi elää ilman seksiä. Niin se vaan on!
Toivottavasti miehesi ei ikinä sairastu tai joudu onnettomuuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mää en haluis avioliittoo rikkoo tän takia. en millää haluis..kuite jotenkin niin pieni asia, mut mulle iso. ja en haluu lapselta viiä isää..

voisitko esittää miehelle ettei mitään olis tapahtunut jos kävisit pettämässä? luulenpa että se hetken hurmio ei ole sen arvoista verrattuna siihen mitä kaikkea pahaa siitä voi seurata.

http://www.seksipankki.com/product_details.php?p=1136

En kyllä voi suositella tilaamasta tuolta kaupasta (haulla löytyy paljon ketjuja siitä miksi ei) mutta kolme euroa ei ole iso raha.

niin, ja kyllä sinne urologille pääsee jos todella haluaa. yksityiselle vaikka. luulisi olevan hintansa väärti sen käynnin, jos koko suhde on tämän takia vaakalaudalla. luulen myös että tämä on tosi vaikea asia miehelles, eli et varmaan ole ainoa joka tästä kärsii, vaikkakin eri tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja just just:

Sitä mäkin toivon. Tosin tuollaisessa tapauksessa minulla on miehen lupa hakea se seksi jostain muualta. Eikä sitä silloin laskisi kumpikaan pettämiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja just just:

Sitä mäkin toivon. Tosin tuollaisessa tapauksessa minulla on miehen lupa hakea se seksi jostain muualta. Eikä sitä silloin laskisi kumpikaan pettämiseksi.

no entä päinvastaisessa tilanteessa jos itse menettäisit sekstailukykysi. saisiko mieskin hakea seksinsä muualta?

Alkuperäinen kirjoittaja entäs:
no entä päinvastaisessa tilanteessa jos itse menettäisit sekstailukykysi. saisiko mieskin hakea seksinsä muualta?

Kysytkö sä nyt ihan tosissasi? TIETENKIN! Ei tervettä ihmistä ole luotu elämään ilman seksuaalista nautintoa! :attn:

mä olen ainakin tietääkseni ihan terve, mutta ei mun tarttis seksiä hakea muualta vaikka mies ei siihen pystyisikään. se ei vaan ole mulle mikään maailman tärkein asia. sitä paitsi siinä on mulle se henkinen puoli niin tärkeää, etten edes pystyisi seksiin ilman rakkautta.

Alkuperäinen kirjoittaja no:

Kysytkö sä nyt ihan tosissasi? TIETENKIN! Ei tervettä ihmistä ole luotu elämään ilman seksuaalista nautintoa! :attn:

mä olen ainakin tietääkseni ihan terve, mutta ei mun tarttis seksiä hakea muualta vaikka mies ei siihen pystyisikään. se ei vaan ole mulle mikään maailman tärkein asia. sitä paitsi siinä on mulle se henkinen puoli niin tärkeää, etten edes pystyisi seksiin ilman rakkautta.

En minäkään muualta hakis vaikka pidänkin itseäni todella seksuaalisena ihmisenä. Onneksi miehessäni on niin paljon ihania asioita että jos tuo seksi loppuis niin sauvat olis varmaan kovassa käytössä, mutta en miehestäni eroaisi, enkä erottaisi lapsiani isästään vain siksi että äidin alapää huutaa miestä. :whistle:

Parisuhde perustuukin pelkkään seksiin?

Runkkaako miehesi? Jos lisäisi vähän sitä, niin saattaisi pitkittää kestokykyä seksissä. Tämä toimii siis joillakin. Eri asia jos koko asia on kielletty, niin kuin täällä joillain tuntuu olevan.

Mun miehellä oli suhteen alkuaikoina päinvastainen ongelma, kesti ja kesti ja kesti niin kauan ettei kellään ollu hauskaa. Nykyään on lyhentynyt kesto just sellaiseksi sopivaksi.

joo..juteltiin tossa miehen kans ja sanoin et miks se on taas niinku ei mitään..tosiaan juttuhan oli et tänään pantiin tosiaa tossa ja mies työns viis ekrtaa ja tuli heti. nyt sit otin sen puheeks ja sanoin siitä. mies totesi: mää luulin et se oli semmonen pikapano vain muutenki. mitäs sää siitä mesoot?
mää olin iha et täh? siis miehen mielestä pikapano on siis et hän tulee heti ja mää oon vaa se väline joka auttaa häntä siinä. ihan älytöntä. luulin et on vaa pikapano muuteski..
mää en enää tiiä itkeäkö vaiko nauraa. mene ihan ihmeeksi tää homma...mitä ihmettä mää ton kans teen? auttakaa mua..oon iha raivona tääällä, nuinko vähä miestä kiinnostaa mun tuleminen?mitä ihmettä mää sanon silel..

joo..juteltiin tossa miehen kans ja sanoin et miks se on taas niinku ei mitään..tosiaan juttuhan oli et tänään pantiin tosiaa tossa ja mies työns viis ekrtaa ja tuli heti. nyt sit otin sen puheeks ja sanoin siitä. mies totesi: mää luulin et se oli semmonen pikapano vain muutenki. mitäs sää siitä mesoot?
mää olin iha et täh? siis miehen mielestä pikapano on siis et hän tulee heti ja mää oon vaa se väline joka auttaa häntä siinä. ihan älytöntä. luulin et on vaa pikapano muuteski..
mää en enää tiiä itkeäkö vaiko nauraa. mene ihan ihmeeksi tää homma...mitä ihmettä mää ton kans teen? auttakaa mua..oon iha raivona tääällä, nuinko vähä miestä kiinnostaa mun tuleminen?mitä ihmettä mää sanon silel..

no justiinsa,jos haluat olla miehesi kanssa liitossa.ei sun auta kun käyttää muita keinoja että saat nautinnon itsellesi(oma käsi,dildo),näin minä ainakin tekisin:))

Alkuperäinen kirjoittaja no:

Meitä on niin moneen junaan, mutta kyllä mä olen samaa mieltä, että jos minä sairastuisin tms. niin miehellä olisi silloin oikeus lähteä suhteesta tai hakea seksiä muualta. En voisi todellakaan vaatia häntä minun kanssa olemaan niin tärkeää seksi kuitenkin on. En pystyisi itsekkään sitä ilman elämään!

Meillä ihan sama, sen takia että seksiä on niin harvoin. Jos vaikka päivittäin, niin kestää kauemmin. Eikä tämä meilläkään ollut ongelma suhteen alussa, mutta silloin tosiaan pupuiltiinkin hiukka enemmän.

nostan tätä jos joku osais auttaa mitä sanon miehelle tohon sen viimeseen kommenttiin tosta pikapanosta. etten siis karsi kurkkuun kiinni:)

kerro sille että sulle ei riitä edes pikapanoksi se viisi työntöä, että et ehdi sinä aikana saada. jospa se mies ei vaan oikeasti sitä tajua, niin parempi olisi vääntää rautalangasta.

mulla on kanssa välillä miehen kanssa sellaista ongelmaa, että se kuvittelee että mun seksuaalisuus toimii samalla lailla kuin sen, vaikka todellakaan se ei mene niin. esim. tarviin paljon pidemmän esileikin kuin mies (joka ei sitä juurikaan tarvitse) mutta ei se sitä itsestään tajunnut ennen kuin selostin selkokielellä.