Kun mies laukesi TAAS heti:/:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja womanizer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä ei miehellä seiso seuraavaan tuntiin laukeamisesta, vaikka mitä tekisin. Ja lääkäriin ei mene, kun "ei ole ongelmaa" tai jotain.. Eip ei, mutta vaimolle jää hirmu panetus, vaikka mies muilla keinoilla minut hoiteleekin..

Just. Tosi itsekeskeinen mies...ei välitä ongelmasta kunhan HÄN itse saa tyydytyksen.

En jaksa kahlata ketjua, joten sori jos tulee neuvo toiseen kertaan: penis vedetään aina ulos, kun alkaa olla orkku lähellä ja terskaa puristetaan (mies itse) sen verran, että salesti lähtee laukeamisinto. Tätä jatketaan, kunnes kikkeli tottelee omistajaansa.

no mulla ei oikein mielellään tunnu hoitelevan mua. on aina vähä semmonen "vastahakonen" en tiä miks. ja sit ku se aina alkaa sit jankuttaa sitä et jos vähä pantas ja mää en sit haluu ku tiiän et se loppuu heti. Sit seki viel on mun miehes ku se sanoo kaikkee aina seksin aikana et "vittu ihana p****u ymym. en yhtää tykkää tollasesta huohottamisesta ja olenki sanonu mut ei kuuntele. sit läpsii perseelle ymym mistä en tykkää ja hää tietää.

sit se ruinaus jos en ala seksiin et eikö vähä voitais. voi vittu se on iha ällöttävää, viimesetki halut menee...

mitä mää teen??aarrhghh..
KANNATTAA MENNÄ VAIK LINTULAN LUOSTARIIN SIUN...