eikö tuo mies ikinä aikuistu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loppuun palanut pian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loppuun palanut pian

Vieras
oon aivan lopen kyllästynyt, että minulla on kolme lasta kahden sijasta.. kaiken lisäksi olen raskaana, joten kohta on neljä lasta hoidettavana..

tosin laitoin kotipaikkakunnalleni asuntopaperit hakuun, voi olla, että jo ensi viikolla tulee tieto, päästäänkö muuttamaan..

mies nyt sitten alkoin vinkua kun en ole hänen mielipidettään kuunnellu tässä asuntoasiassa.. ja teki selväksi,e ttei aio muuttaa..

mutta minä aion muuttaa lasten kanssa. kotipaikkakunnallani saan siis lastenhoitoapua ja lenkkiseuraa ja muutenkin seuraa, jota en ole täällä nykyisellä paikkakunnalla kertaakaan yli kolmen vuoden aikana saanut..

mies tekee tahallaan asiat vaikeiksi.. äsken tokas et vittuuko koko ajan pentuja haluat, kun minä en ole ensimmäistäkään halunnut. ja teki selväksi, että on minun hommani jatkossa hoitaa kokonaan lastenhoito ja kotityöt.. mies on siis kolmisen vuotta ollut työttömänä ja puolen vuoden pätkän oli välillä töissä..

häntä ei siis kiinnosta tönteko ja hänen mielestään minun kuuluisi hakea töitä eikä vaan makailla kotona.. siis minun, joka pesee kaikki pyykit, käy kaupassa ja tekee ruoan, siivoaa, hoitaa lapset ja tekee kaiken kotiin liittyvän.

jos valitan väsymystä, mies sanoo että sen siitä saa kun oon ite nää lapset halunnu..

en siis saa ikinä omaa aikaa.. miehen taas ei puolestaan tarvitse kuin avata ovi ja mennä, hän näkee sen oikeudekseen..

ja mitä tuohon kotitöiden tekoon tulee, ne ei miehen mielestä kuulu hänelle, sillä hän on työtön työnhakija ja minä olen kotiäiti..

Minkä IHMEEN takia halusit neljännen lapsen, jos olet jo kyllästynyt siihen että sulla on kahden sijasta kolme?

Miksi IHMEESSÄ halusit neljännen lapsen jos mies on pitkäaikaistyötön, sinä kotiäiti ja haluat vieläpä muuttaa paikkakuntaa?

Mutta miestähän tässä oli idea haukkua, joten kopi-pastena tuosta yläpuolelta nämä luuseri-nahjus-narisijat tähän perään jos haluat.

Alkuperäinen kirjoittaja loppuun palanut pian:
mies tekee tahallaan asiat vaikeiksi.. äsken tokas et vittuuko koko ajan pentuja haluat, kun minä en ole ensimmäistäkään halunnut.
Voi vittu mikä nahjus. Jos mies on tietoisesti harrastanut kanssasi suojaamatonta seksiä, hän on halunnut lapset ihan yhtä paljon kuin sinäkin. Ottakoon vastuunsa myös. Oikein oksettaa tuommoiset paskahousut.

Jos toi on tosiaan juuri noin niin kuin kuvailit , niin melkoinen masokisti olet jos et nyt tee niin kuin itse haluat. Luulenpa että nostaisin kytkintä jos olisin sijassasi.

Häivy ja äkkiä ja jätä moinen loinen!!!! Kun pärjäät nytkin kahden tahi kolmen lapsen kanssa niin pärjäät kyllä yksinkin. Märähtiköön ukkos sitten yksikseen mitä hällä oli ja mitä meni.

Älä jää sinne, oot oikeutettu parempaan. Eikä tuosta miehestä taida lapsillekaan esimerkkiä olla kun on tollanen. Mun mielestä häntä ei voi ees mieheks kutsua...ruikuttava muija. ARGH!!!

olen vaan tottunut tähän tilanteeseen..

ja paljon on vuosiin mahtunut.. olen vasta hiljattain toipunut syömishäiriöstä..

mutta niin, tiedän kyllä pärjääväni kolmenkin lapsen kanssa. olen tottunut tekemään työtä, enkä vierasta sitä..

nyt vaan odottelen asunnosta tietoa..

Huono ihmissuhde vie yllättävän paljon energiaa. Sen oikeastaan tajuaa loppuun asti vasta sitten, kun on siitä irtautunut & aikaa on kulunut ja entisestä on päässyt kuivilleen.

Toivottavasti saatte asianne järjestyksiin tavalla tai toisella. Läpi elämän mies on kuitenkin lastesi isä.

Ja voimia odotukseen.

on meillä ollut hyviäkin hetkiä ja tottakai mies tulee aina olemaan pojille se ainoa oikea isä.. mutta oikeasti,. tahdon toisen aikuisen, joka jakaa kanssani arjein ja kotityöt, en kaipaa mtn sohvaperunaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Ulla:
Kaikissa ihmissuhteissa on hyviä ja huonoja hetkiä.
Etsi itsellesi ja lapsillesi uusi koti-ihminen.

tiedän.. mutta ikävää huomata ettei mies olekaan enää hän, johon rakastuin.. ja jollaisen ahänet opin tuntemaan

ap;lle. eroaminen on aina vaikeaa ja varsinkin kun vielä vauva tulossa. ehkä huomaan kuitenkin että arki helpottaa kun pääset miehestäsi eroon ja ennenkaikkea kun sinulla on tukiverkostoa toisella paikkakunnalla.

itselleni tuo tukiverkko oli tärkeää.. täällä en ole sanaut yhtään hyvää kaveria ja muutenkin näen harvoin muita kavereitani..

pojatkin tykkää, kun pääsee sukulaisten luo, saavat erilaista leikkiseuraa.. ja äitikin jaksaa paremmin olla äiti kun saa välillä pikku tauon..

ehkä asiat tästä selkenee ja saan vielä kokea onnen..

kun luin otsikon niin aattelin että voisin kirjoittaa että aikuiset on ikuisia lapsia.
Sitten kun olin lukenut juttusi niin olinkin toista mieltä.
Ei tuollaista ole pakko sietää, yhtä "syyllinen" se on mieskin lapsen hankintaan ku sinäkin, ethän sinä nyt pyhästä hengestä ole siennyt vai oletko ??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olen vaan tottunut tähän tilanteeseen..

ja paljon on vuosiin mahtunut.. olen vasta hiljattain toipunut syömishäiriöstä..

mutta niin, tiedän kyllä pärjääväni kolmenkin lapsen kanssa. olen tottunut tekemään työtä, enkä vierasta sitä..

nyt vaan odottelen asunnosta tietoa..

TOIVOTAAN ETTÄ SAAT SEN ASUNNON..ja miehes on todella taantunut kersa-asteelle takaisin..
Mutta todella hyvä että olet hakemassa asuntoa ja jos miehes tosiaan ei muuta mukana sano että voi voi ja muutenkin jos olisi muuttamassa pistä se suoraan eriosoitteeseen,tollaisesta tule mitään ja sä tuhlaat omia voimiasi.

Yhteistyössä