I
ihmeissään..
Vieras
Elikkäs olen tavannut ihanan miehen parisen viikkoa sitten. Seksi on ollut alusta asti ihanaa ja muutenkin vaikuttaa siltä että juttu on jatkumassa. Olen pitänyt yhden taukokuukauden Nuvaringin käytöstä, eli siis parhaillaan menossa. Tällä miehellä on kaksi lasta ja on minua muutaman vuoden vanhempi. Noin viikko sitten hän ei laittanutkaan kumia päälle, koska halusi "ihan muutaman työnnön verran ilman". Säikähdin tietysti melko kovasti ja sanoin että hän varmaan tietää riskin. Miehellä on kaksi pientä lasta entuudestaan ja on sanonut minulle ettei halua lapsia muutamaan vuoteen.
Nyt sama on tapahtunut pari kertaa uudestaan. Myönnän että minulle ei lapsen saaminen olisi mikään kriisi, mutta tälle suhteelle olisi. Mikä siinä on että hän ei halua käyttää kumia? On sanonut vaan että ei tykkää.. Luule ilmeisesti etten tule raskaaksi? Mietin vain että mitäs sitten teen jos se tapahtuukin.. Olen kyllä puhunut asiasta, esim. että en halua aborttia ja olen jälkiehkäisyä vastaan.. Ikinä ennen ei ole näin käynyt enkä tiedä mitä ajattelisin/sanoisin..
Varmaan sekavasti ilmaistu, mutta jos mies ei halua lisää lapsia niin eikö sillon käyttäisi kumia ehdottomasti? Olen opiskelija ja hän on vakinaisesti töissä.
Jos joku vois antaa jonkun näkökulman asiaan...
Nyt sama on tapahtunut pari kertaa uudestaan. Myönnän että minulle ei lapsen saaminen olisi mikään kriisi, mutta tälle suhteelle olisi. Mikä siinä on että hän ei halua käyttää kumia? On sanonut vaan että ei tykkää.. Luule ilmeisesti etten tule raskaaksi? Mietin vain että mitäs sitten teen jos se tapahtuukin.. Olen kyllä puhunut asiasta, esim. että en halua aborttia ja olen jälkiehkäisyä vastaan.. Ikinä ennen ei ole näin käynyt enkä tiedä mitä ajattelisin/sanoisin..
Varmaan sekavasti ilmaistu, mutta jos mies ei halua lisää lapsia niin eikö sillon käyttäisi kumia ehdottomasti? Olen opiskelija ja hän on vakinaisesti töissä.
Jos joku vois antaa jonkun näkökulman asiaan...