kun mies pettää ja tunnustaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "petetty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle tuli heti mieleen että mahtaako edes kertoa koko totuutta? Harvassa lienevät ne naiset jotka kutsuvat kolme miestä panemaan itseään kotiinsa? Olivatkohan kaverit mukana naisen luona tai osallistuivatko toimintaan?

Siis luottamushan tuossa menee, ulkopuolisenakin jo epäilen miestäsi valehtelustakin.

• Tykkää
Reactions: Micosa
En ole koskaan tajunnu sitä ku pistetään pettäminen alkoholin piikkiin... Kyllä jos muka on niin kännissä ettei tajua et se on väärin... Niin miten siinä voi mikään vehjekkään enää toimia... Huono tekosyy...

Ja sitten toisekseen tää 50v varmasti ties et mies on varattu? Jos niin on niin kyllä se on yhtä vosu ku se mies.

• Tykkää
Reactions: Joxu
varmaan elää miehensä tuloilla :xmas:

En elä mieheni tuloillamut on vaan niin hyvä isä et on vaikea jättää sen takia .Mut kaikki muu on mennyttä ton teon jälkeen eikä sillä oo mitään merkitystä pettikö mua 20 tai 50 kanssa ...ihan sama ihmetyttää et miten joku nainen yleeensä harrastaa seksiä kolmen miehen kans ilman kumia ja kuinka usein se on tehny noin ...ties mitkä taudit jyllää tollasessa akassa ...jos oon nyt itekki vielä saanu jonkun taudin ..testeihin ukko lupas mennä..mul on vaan semmonen olo et olisin itekkin jotenki likanen ku harrastin seksiä mieheni kanssa tapahtuneen jälk.päivänä...ku ei voinu sillon kertoo..yäk...

[QUOTE="petetty";24990533] mieheni ja kaksi tämän kaveria oli törmännyt tähän 50 v naiseen joka oli pyytäny miehet kotiinsa ..mieheni ja kaksi kaveria oli kukin vuorollaan pannut naista ...sairasta [/QUOTE]

Toivottavasti nainen oli tosiaan pyytänyt heidät ja suostunut vapaaehtoisesti tuohon. Yyyyääh. Tosi ikävä tilanne, oli kuinka tahansa.

miehes ehkä lisäs tuohon naikkosen ikään 20-30v ikää lisää, että sä pitäisit sitä lieventävänä asianhaarana...en nyt suorilta lähtis eroamaan, mut testeihin pitäis mennä miehen ja aikalailla suurennuslasin alla elelyähän se olis pitkän aikaa...kestääkö mies sen??

[QUOTE="vieras";25005891]miehes ehkä lisäs tuohon naikkosen ikään 20-30v ikää lisää, että sä pitäisit sitä lieventävänä asianhaarana...en nyt suorilta lähtis eroamaan, mut testeihin pitäis mennä miehen ja aikalailla suurennuslasin alla elelyähän se olis pitkän aikaa...kestääkö mies sen??[/QUOTE]

Mies on sanonu et se ei ota enää alkoholia mut humalan piikiin on turha laittaa ,oon otekki miettiny et on lisänny ikää naiselle, mut voihan 50 olla hyvännäköinen niinku on ilm. ollukki .. sil ei nyt oo mitää merkitystä ... naisen vaan täytyy olla aikamoinen horo..

[QUOTE="petetty";25005931]... naisen vaan täytyy olla aikamoinen horo..[/QUOTE]

Anteeksi jos jankkaan, mutta voitko olla varma että naista ei ole mitenkään pakotettu seksiin? Tuli vaan ikävät asiat mieleen. Mieti mihin kaikkeen miehesi jutuissa voit luottaa ja miksi.

• Tykkää
mulle se olisi ylitsepääsemätön ongelma. en usko että voisin koskaan antaa anteeksi. mies kärsisi siitä niin pitkään kuin ollaan yhdessä niin ero tulisi varmasti jossain vaiheessa.

• Tykkää
Voi vittu. Olis vaan kärsinyt itsekseen omantunnontuskansa, vaan ei, piti sulle "tunnustaa" jotta oma olo helpottaa -mutta sun pahenee. Ja jos tunnusti siksi, että olis tullut ilmi jostain muuta kautta -no ihan täys sika, jättäisin enkä itkis perään. Hyvillään olisin jos ei tarvitsisi enää moisen paskiaisen kanssa olla!!!

Mies maustoi kertomustaan ettet vetäisi niin suuria kilareita kun kaksi muutakin oli muka pannut.Omakohtaisen kokemuksen jälkeen voin sanoa että kun mies kerran pettää ja vaikka sen niinsanotusti anteeksi olen antanut,asia kalvaa loppuelämäni ja luottamus ei koskaan palaudu.Ihan aina on epäilys että koska se toistuu.

Jos miehesi oma-aloitteisesti päättää lopettaa juomisen kokonaan, ja mielellään myös kyseisten "kavereitten" kanssa hengailun, antaisin varmaan anteeksi. Haluaisin silti keskustella asiasta, ja ehkä mennä parisuhdeterapiaan, tai että mies menisi itse juttelemaan asiasta jonkun kanssa. JA saattaisin vielä näitten lisäksi rankaista miestä jollain tavalla. Mutta mikäli ehdot toteutuu, ei mun mielestä eroon johtava teko.

ehkä itse olen kieroutunut luonne, mutta tuli mieleen. Voisiko tämä rouva olla maksullinen nainen, miehesi unohti kertoa maksuliikenneasiat sinulle? testeihin tietenkin kannattaa mennä ja pettämistä on vaikea antaa anteeksi.

ehkä itse olen kieroutunut luonne, mutta tuli mieleen. Voisiko tämä rouva olla maksullinen nainen, miehesi unohti kertoa maksuliikenneasiat sinulle? testeihin tietenkin kannattaa mennä ja pettämistä on vaikea antaa anteeksi.

Oon miettiny vaikka mitä tosta tapahtuneesta ja joku tässä nyt mättää..löysin esim kuitteja juomista ja oli maksettu myös sisäänpääsy kahdelle ..väitti et oli maksanu kaverinsa sisään ja ostellu tälle paukkuja..miks mies makselis hyvätuloisen kaveri sisään ja tarjoilis sille, en ymmärrä...vastauksia en saa vaikka kuinka hiillostan..oliskohan niin et on vaan yksin käyny painamassa..ja yrittää vetää kaverit mukaan tyyliin et ku kaverit ni mäki..nyt ei auta ku odotella pari viikkoo ku ukko käy testeissä..aikasemminhan ei vissiin vielä näy mikään tauti ei ainakaan hiv..niin sano jopa et käy kostaa jos haluut...just tuli ihan heti mieleen..

Yhteistyössä