Kun mies on kumia vastaan..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihmeissään..:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Et oo sit aatellu tautiakin saavas tuolta mieheltä?

On eronnut vähän aikaa sitten pitkästä suhteesta.. en usko että sillä on mitään, mutta oon kyllä sanonu että kävisi testeissä ennen kun vakiudutaan..
Suurimmaks osaksi ollaan kyllä käytetty kumia onneksi.. en oikeesti tiedä mitä ajatella. Olen kysynyt suoraan että onko tauteja, mutta voihan hän myös valehdella..

Ei toi takaa taudittomuutta, että on just eronnut jne... Ajattele omaa terveyttäs.
Muistatteko Hiv:n tahallaan levittäjän? En tosiaan ottais riskiä...

Alkuperäinen kirjoittaja en luottaisi mieheen noin nopeasti:
Hui mitä juttua, minä taas olen niin vanhanaikainen, että en MISSÄÄN NIMESSÄ menisi sänkyyn noin nopeasti, enkä IKUPÄIVÄNÄ ilman kortsuja. Minusta tuollaisella miehellä on mielessä ja tavoitteena vaan paljon seksiä nopeasti ilman mitään omaa vastuuta...

Niin sehän riippuu ihmisestä tosi paljon, että millon on valmis ja mihin. En nostanut hirveetä haloota asiasta koska luotan häneen.. ja kyse ei todellakaan ole tiedonpuutteesta.. tiedä sitten mistä.. Mutta näin tää nyt on. Kai sitä sokeana luottaa hyvään onneen vaan. Ihmeellinen ihmismieli kyllä, en osannut kuvitella että tapahtuisi näin!

On paljon, paljon, paljon tapauksia, joissa sinisilmäisesti uskotaan ja halutaan uskoa, että tautiriskejä ei ole, että vastapuoli on rehellinen. Vastikään oli televisiossa Yksi elämä -ohjelmassa dokkari englantilaisesta naisesta, joka oli saanut HIVin vaikka ei mitenkään olisi koskaan uskonut sellaista voivan tapahtua. Mies jolta nainen HIVin sai, kuoli tautiinsa.

Minulla oli myös aikoinaan sensorttinen poikaystävä, joka tilasi noita "muutamia työntöjä" ilman kumia. En antanut vetää ainuttakaan työntöä paljaaltaan ennen kuin muunlainen ehkäisy oli käytössä. Kyllä se sitten perille meni...

Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Minulla oli myös aikoinaan sensorttinen poikaystävä, joka tilasi noita "muutamia työntöjä" ilman kumia. En antanut vetää ainuttakaan työntöä paljaaltaan ennen kuin muunlainen ehkäisy oli käytössä. Kyllä se sitten perille meni...

No ei kai sit jollei ole muuta ehkäisyä. Mutta kyllä tuo kumi haittaa paljon nautintoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No ei kai sit jollei ole muuta ehkäisyä. Mutta kyllä tuo kumi haittaa paljon nautintoa.

Tauti haittaa vielä enemmän.

Juu voi tuntua vaikka kuinka erilaiselta ja paremmalta ilman kumia, mutta sitä ennen pitäis hoitaa muut hommat kuntoon että voi sitten iloisin mielin nauttia.

Pelottele sitä sanomalla että susta tuntuu että ovuloit, muistuta että spermaa voi valua jo ennen varsinaista siemensyöksyä... Miehiä ei koskaan tunnu taudit pelottavan, enemmän niihin vaikuttaa mahdollinen laps.

Kävikö hän sitten testissä? Tai lähetitkö sinne? Mä oon nyt ihan sekaisin.
Tiedän että oon riskeerannut ja niin on hänkin. En vaan tiedä miten asian ottais puheeksi.. Varmaan ei mitenkään jos alkaa käyttää kumia. Ja nyt on käyttänytkin ihan kiitettävästi. Mies ilmeisesti uskoo etten tule raskaaksi jos hän ei laukea sisään.. huoh.. kai täytyy vaan nostaa kissa pöydälle.

Ja muuten, tiedän etä moni voi pitää minua nyt ihan idioottina kun on näin käynyt, mutten todellakaan ole ainoa. Ei sillä, että se helpottaisi tätä yhtään mutta..

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Juu voi tuntua vaikka kuinka erilaiselta ja paremmalta ilman kumia, mutta sitä ennen pitäis hoitaa muut hommat kuntoon että voi sitten iloisin mielin nauttia.

Pelottele sitä sanomalla että susta tuntuu että ovuloit, muistuta että spermaa voi valua jo ennen varsinaista siemensyöksyä... Miehiä ei koskaan tunnu taudit pelottavan, enemmän niihin vaikuttaa mahdollinen laps.

Olen sanonut selkeästi, että raskaaksi voi tulla ilman sisää laukeamista ja että meidän suvu naiset on tavallista herkempiä raskautumaan. Sanoin myös että voidaan olla sitten ilman kumia kun on se rengas taas käytössä ja testit otettu. Mutta en kuitenkaan ole hurmiossa pystynyt estämään.. oikeasti! ihan hullua.. Joudun siis kantamaan vastuun ja huonon omantunnon ihan itse.. Kyllä uskon et hänkin sitä miettii.. Eilen sanoin taas et toivottavasti ei mitään käy ettei tartte alkaa vaihtoehtoja miettimään. Mut eihän ees pillastu siitä -.-

Alkuperäinen kirjoittaja ihmeissään...:

Ei käynyt, enkä minäkään. Oltiin molemmat hyvin nuoria. Hänellä oli ennen minua ollut vain yksi tyttöystävä ja minulle hän oli kaikkien aikojen ensimmäinen. Tautivaaraa ei käytännössä ollut, vaan raskautuminen oli pelonaihe!

Alkuperäinen kirjoittaja ihmeissään...:

Ei käynyt, enkä minäkään. Oltiin molemmat hyvin nuoria. Hänellä oli ennen minua ollut vain yksi tyttöystävä ja minulle hän oli kaikkien aikojen ensimmäinen. Tautivaaraa ei käytännössä ollut, vaan raskautuminen oli pelonaihe!

No mä oon sille nyt kolmas.. Siksi en usko että huolta olisi. Ja testit on muutenkin rutiinia.. itsekin käyn säännöllisesti ja vetosin siihen. Mutta en voi olla miettimättä sitä hivin levittäjää.. Enemmän pelkään että tulen raskaaksi(koska olen juuri ovuloinut, tarkistin) ja joutuisin miettimään ja ehkä toteuttamaankin abortin jota vastaan olen.. Miten siitä plussastakin kertoisi.. en tosiaan tiedä. Mut siitä on ehkä turha huolehtia vielä. Pitää saada toinen niihin testeihin ja itse hakea se resepti.. En pysty puhumaan tästä muille koska mut todennäköisesti tuomittais ja sellasta en nyt tarvitse.. tää on tarpeeksi.