MinttuÄiti
Onneksi minun mies oli siellä vaikka siittä muuta apua ei ollu ko se et PAINO tarvittaessa hälytysnappia...
Muuten olit lapsi syntyny lattialle.
Muuten olit lapsi syntyny lattialle.
mä voisin väittää että mies koki sen rajuuden pahemmin kuin minä. olin ihan pöllyssä kaasusta, huusin, potkin ja raivosin. mies piti mut pinnalla (ammeessa). en tienny tästä maailmasta juuri mitään. ei jääny traumoja ei.Alkuperäinen kirjoittaja Ugh:Ja voi kauheata, jos miehelle tulee traumoja pelkästä katsomisesta. Entäs nainen, joka kokee ja tuntee sen kaiken itse.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Miks synnytyksestä tulis jotain traumoja seksielämään? Ei sinne venyvään pimperoon ole pakko katsoa hyvänen aika. Imukuppisynnytyksissä muuten mies usein passitetaan käytävälle jo tilanpuutteen takia...
Alkuperäinen kirjoittaja Ugh:Niin, ehkä meidän naisten tulee jatkossa vaatia, että myös mies olisi synnytyksessä ilman housuja.Alkuperäinen kirjoittaja Perri:Silloin oltiin samalla viivalla. Molemmat yhtä alasti. Synnytyksessä vain synnyttäjä on alapää paljaana vieraiden tutkittavana ja kipeänä. Kakkaa ja pieree, elämöi rumana tuskissaan. Mies on täysissä pukeissa yleisönä. Ja pahimmassa tapauksessa jakelee ohjeita ja tirkistelee tapahtumien kulkua yhdessä kätilön kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja M:Minä en koe asiaa noin,ei sitä yksityisyyttä ollut kun lasta tehtiinkään..
Siis mitä? Tirkistelee? Häh? Todella omituinen asenne mielestäni. Mutta kaikillahan on oikeus mielipiteeseensä.Alkuperäinen kirjoittaja Perri:Silloin oltiin samalla viivalla. Molemmat yhtä alasti. Synnytyksessä vain synnyttäjä on alapää paljaana vieraiden tutkittavana ja kipeänä. Kakkaa ja pieree, elämöi rumana tuskissaan. Mies on täysissä pukeissa yleisönä. Ja pahimmassa tapauksessa jakelee ohjeita ja tirkistelee tapahtumien kulkua yhdessä kätilön kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja M:Minä en koe asiaa noin,ei sitä yksityisyyttä ollut kun lasta tehtiinkään..