Mä en halua omaa äitiä synnytykseen mukaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HaaveitaVain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HaaveitaVain

Aktiivinen jäsen
25.03.2008
1 023
0
36
Menin sitten hälle ääneen ihmettelemään että mitäs sit jos mies possunuhassa kun vauva päättää syntyä. Niin hän avuliaana tarjoutui tulemaan mun kanssa, enkä mä kehdannu sanoo etten haluu sitä sinne :ashamed:

Mieluummin synnytän yksin ku äiti seurana. Se taitaa nyt oikeen toivoo et mies sairastuu ja hän pääsee mukaan :D

Ja olen jo pyytänyt hyvää ystävääni mukaan jos mies ei pääse.

Siis joo, se on sun äiti, ja sanot sille vaan, että et halua häntä mukaan synnytykseen. Luulis ymmärtävän, eikä loukkaantuvan. Tosin aikuiseksi ihmiseksi joka tekee lapsia vaikutat aika lapselliselle kun et noin yksinkertaista asiaa osaa itse ratkaista, vaan tarvitset ulkopuolista apua...

Alkuperäinen kirjoittaja no:
siis sanot vaan, ettet halua. Se on sun äiti! Kai sä nyt oikeesti voit omalle äidilles sanoa.

Äitejä on monenlaisia. Jos tilanne se et mies ei pääse. Niin menen ystäväni kanssa ja keksin sitten myöhemmin mitä sanon äidille. Luultavasti sanon et mies niin kipeä, että jos hän tulis hoitaa lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja hyiiiii:
Siis joo, se on sun äiti, ja sanot sille vaan, että et halua häntä mukaan synnytykseen. Luulis ymmärtävän, eikä loukkaantuvan. Tosin aikuiseksi ihmiseksi joka tekee lapsia vaikutat aika lapselliselle kun et noin yksinkertaista asiaa osaa itse ratkaista, vaan tarvitset ulkopuolista apua...

Kyllä tällä palstalla puidaan yksinkertaisempiakin asioita.

kuvitellakaan menevänsä synnyttämään äidin tai siskon kanssa...niinkuin Amerikassa tavataan tehdä!!

Oma ukkokin on alkuun aika rasittava hampurilaistensa ja keinutuolin valtauksen kanssa!!!! Siinä ponnistusvaiheessa mies on ihan paikallaan, mutta se alku....-"siellä on lätkämatsi.."

Alkuperäinen kirjoittaja OdottavanAikaOnPitkä:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
siis sanot vaan, ettet halua. Se on sun äiti! Kai sä nyt oikeesti voit omalle äidilles sanoa.

Äitejä on monenlaisia. Jos tilanne se et mies ei pääse. Niin menen ystäväni kanssa ja keksin sitten myöhemmin mitä sanon äidille. Luultavasti sanon et mies niin kipeä, että jos hän tulis hoitaa lapsia.

Tuli äsken väärään kohtaan lainaus joten korjaus..

Ymmärrän tuon jutun kyl koska oma äippäni on ainakin melko vaikea persoona ja hänen kanssaan tekee tiukkaa neuvotella asioista. Hän tapaa tupata itsensä vaan joihinkin tilanteisiin jos niikseen tulee. Äidin kanssa on erittäin rasittavaa alkaa väittää vastaan. Mieluummin sitä antaa periksi ja päästää toisesta korvasta ulos asioita hermoja säästelläkseen.

Ei kyl ois tullu mitään äidin kanssa synnyttämisestä. Hermo ois menny alkuunsa siihen höösiin ja ois saanu hävetä sen temppuja. Mies sentäs tajus antaa rauhaa ja olla käytössä kun halusin.

Yhteistyössä