Oliko pakko muistuttaaAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Sulla on ollut kerran kuristamisen näköiset jäljet imettynä kaulaan.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Aah, vais että näinpäin välillä.
Oliko pakko muistuttaaAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Sulla on ollut kerran kuristamisen näköiset jäljet imettynä kaulaan.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Aah, vais että näinpäin välillä.
Opiskelet sosiaalityötä olikohan nyt toista vai kolmatta vuotta, sulla on yksi poika (Max) ja asut isossa (pari?)talossa. Sun mies on kalastaja kolmannessa polvessa ja sullakin on ollut jokin erilainen ammatti ennen. Harrastat Huutista.Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Entäs minä :wave:
Tosi hyvinAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Opiskelet sosiaalityötä olikohan nyt toista vai kolmatta vuotta, sulla on yksi poika (Max) ja asut isossa (pari?)talossa. Sun mies on kalastaja kolmannessa polvessa ja sullakin on ollut jokin erilainen ammatti ennen. Harrastat Huutista.Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Entäs minä :wave:
Ketjun helpoin. No, jos nyt lyhyesti laittaisin niin sulla on neljä lasta, jotka kaikki ovat syntyneet rv40+, asut tosi isossa uudehkossa omakotitalossa, sun äiti on sairaanhoitaja ja rakastat siivoamista. :kieh: Sun kaksivuotiaalla tyttärellä on vaaleanpunamustat Emmaljungan Scooterit ja sä olet 155cm pitkä. Sun kanssa meillä on ollut aikanaan melkoisia flaidiksia, mutta onneksi ne on taaksejäänyttä aikaa. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::wave: Mut elä nyt sitte ihan kaikkee, pliis :xmas:
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Ketjun helpoin. No, jos nyt lyhyesti laittaisin niin sulla on neljä lasta, jotka kaikki ovat syntyneet rv40+, asut tosi isossa uudehkossa omakotitalossa, sun äiti on sairaanhoitaja ja rakastat siivoamista. :kieh: Sun kaksivuotiaalla tyttärellä on vaaleanpunamustat Emmaljungan Scooterit ja sä olet 155cm pitkä. Sun kanssa meillä on ollut aikanaan melkoisia flaidiksia, mutta onneksi ne on taaksejäänyttä aikaa. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::wave: Mut elä nyt sitte ihan kaikkee, pliis :xmas:
Tyhjää lyö. :/Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire::attn: :wave:
Oli. :kieh: Kostitko muuten sitä mitenkään miehellesi?Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Oliko pakko muistuttaaAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Sulla on ollut kerran kuristamisen näköiset jäljet imettynä kaulaan.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Aah, vais että näinpäin välillä.
Ei mitään hajua. Olitko ennen jokin muu?Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo::wave:
Nikin muistan, mutten muuta. :/Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:No tuskin muistat muakaan, kun et noita enemmän kirjotteleviakaan?!
ei se mitään,mä puhun vähän mutta asiaa,ainakin melkein ainaAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Tyhjää lyö. :/Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire::attn: :wave:
Nyt oon parisen vuotta jo ollut tällä nikillä (tosin alkanut enemmän kirjottelemaan vasta tossa puolisen vuotta-vuosi sitten). Tuskin mun ekaa nikkiä tunnistaisit koska en sillä kirjotellut sillon juuri mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Ei mitään hajua. Olitko ennen jokin muu?Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo::wave:
Nikki on tuttu, mutten taida muistaa mitään sinusta. Vai oliko niin, että myös miehesi palstailee?Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:minä
Palstailee se =)Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Nikki on tuttu, mutten taida muistaa mitään sinusta. Vai oliko niin, että myös miehesi palstailee?Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:minä
Ei oo Ieva tässä asiassa hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ieva on niin hyvä :wave:
En muista mitään.Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh::wave:
Asut Italiassa. Kokkailu on lähellä sydäntäsi. Kolme lasta.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ja mie?