Kun kerran muutkin, niin *nikkien muistamisesta*

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mun mielestäni tytsi sä olet iällesi sopivalla tavalla naiivi ja idealisti. Hyvällä sanon tämän. Sun ikäisen on hyväkin olla naiivi. :)
Juu, en mä sitä pahalla ottanut. :) Idealismiin ja optimismiin suhtaudutaan mielestäni usein turhan kielteisesti. Toki liikaa on liikaa kaikissa asioissa, eli kultainen keskitie paras. En nyt tarkoita juuri teitä, mutta optimistiset/idealistiset ihmiset leimataan usein naiiveiksi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mun mielestäni tytsi sä olet iällesi sopivalla tavalla naiivi ja idealisti. Hyvällä sanon tämän. Sun ikäisen on hyväkin olla naiivi. :)
Juu, en mä sitä pahalla ottanut. :) Idealismiin ja optimismiin suhtaudutaan mielestäni usein turhan kielteisesti. Toki liikaa on liikaa kaikissa asioissa, eli kultainen keskitie paras. En nyt tarkoita juuri teitä, mutta optimistiset/idealistiset ihmiset leimataan usein naiiveiksi.
Jep, mä itsekin olen tavallani idealisti. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Pari vuotta sitten oli joku toinen tytsi-nimmarilla kirjoittanut joka pantiin ihan matalaksi, en muista ees mikä oli aiheena että lopulta häätivät palstaltakin..
Jas tuollainen episodi - tiedättekö - kuvaa minusta aika hyvin naista - ainakin osaa naisista - ja sitä todellisuutta, jota naisten saama valta aikaansaa. Ei ihme, että naisvaltaisilla työpaikoilla yleensä voidaan pahoin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Antaas tulla tähän lauantaipäivän kunniaksi :D
Homemani, homofoobikko joka tunnistaa seksuaaliset vähemmistöt kuulostelemalla pierun äänestä, boikotoi kylpylöitä joiden epäilee suosivan seksuaalisia vähemmistöjä, myös joku outo juttu koiriin liittyen :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Antaas tulla tähän lauantaipäivän kunniaksi :D
Homemani, homofoobikko joka tunnistaa seksuaaliset vähemmistöt kuulostelemalla pierun äänestä, boikotoi kylpylöitä joiden epäilee suosivan seksuaalisia vähemmistöjä, myös joku outo juttu koiriin liittyen :whistle:
Opettelisit kirjoittamaan :LOL:
ja juu ei pidä paikkaansa tuo juttusi :LOL:
 

Yhteistyössä