Mun mielestäni tytsi sä olet iällesi sopivalla tavalla naiivi ja idealisti. Hyvällä sanon tämän. Sun ikäisen on hyväkin olla naiivi.
Juu, en mä sitä pahalla ottanut. Idealismiin ja optimismiin suhtaudutaan mielestäni usein turhan kielteisesti. Toki liikaa on liikaa kaikissa asioissa, eli kultainen keskitie paras. En nyt tarkoita juuri teitä, mutta optimistiset/idealistiset ihmiset leimataan usein naiiveiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Mun mielestäni tytsi sä olet iällesi sopivalla tavalla naiivi ja idealisti. Hyvällä sanon tämän. Sun ikäisen on hyväkin olla naiivi.
Jep, mä itsekin olen tavallani idealisti.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Juu, en mä sitä pahalla ottanut. Idealismiin ja optimismiin suhtaudutaan mielestäni usein turhan kielteisesti. Toki liikaa on liikaa kaikissa asioissa, eli kultainen keskitie paras. En nyt tarkoita juuri teitä, mutta optimistiset/idealistiset ihmiset leimataan usein naiiveiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Mun mielestäni tytsi sä olet iällesi sopivalla tavalla naiivi ja idealisti. Hyvällä sanon tämän. Sun ikäisen on hyväkin olla naiivi.
Jas tuollainen episodi - tiedättekö - kuvaa minusta aika hyvin naista - ainakin osaa naisista - ja sitä todellisuutta, jota naisten saama valta aikaansaa. Ei ihme, että naisvaltaisilla työpaikoilla yleensä voidaan pahoin.Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Pari vuotta sitten oli joku toinen tytsi-nimmarilla kirjoittanut joka pantiin ihan matalaksi, en muista ees mikä oli aiheena että lopulta häätivät palstaltakin..
Homemani, homofoobikko joka tunnistaa seksuaaliset vähemmistöt kuulostelemalla pierun äänestä, boikotoi kylpylöitä joiden epäilee suosivan seksuaalisia vähemmistöjä, myös joku outo juttu koiriin liittyenAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Antaas tulla tähän lauantaipäivän kunniaksi
Opettelisit kirjoittamaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Homemani, homofoobikko joka tunnistaa seksuaaliset vähemmistöt kuulostelemalla pierun äänestä, boikotoi kylpylöitä joiden epäilee suosivan seksuaalisia vähemmistöjä, myös joku outo juttu koiriin liittyenAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Antaas tulla tähän lauantaipäivän kunniaksi
En kyllä muista mitään sinun kirjoituksistasi, mutta kuvan muistan. Olet pirtsakan näköinen, hoikka, n. kolmikymppinen.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::wave: täällähän minä
Sorry, en muista kyllä sunkaan kirjoituksiasi. Nikki on tuttu ja hauska. Tuleeko nikki siitä lastenvaatemerkistä?Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:Ihmettelen jos monikaan muistaisi mitään, mutta ainahan sitä voi yllättyä
Kaunis kotiäiti, neljä (?) lasta, uskovainen, homofoobikko. Konservatiivinen. Uskoisin, että olet perinteinen kotiäiti: pidät kodin ja lapset puhtaana, teet itse kaikki ruoat.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Antaas tulla tähän lauantaipäivän kunniaksi
Sunkaan kirjoitukset eivät valitettavasti ole jääneet mieleen. :/Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Pakko hypätä jonon jatkeeksi
Eipä ole. Sorry. huoh. Mä en muista paljon kenestäkään mitään. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::wave: Oisko jäänyt mitään mieleen?=)
Mulla on sellainen käsitys, että olet ekologinen ja luet paljon. Pitääkö paikkansa?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::wave:
Sulla on ollut kerran kuristamisen näköiset jäljet imettynä kaulaan.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Aah, vais että näinpäin välillä.
Enkä muista minäkään.Alkuperäinen kirjoittaja as if:Musta ei oo kukaan muistanu mitään
Joo. Korostuu vielä tällä palstalla.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Mulla on sellainen käsitys, että olet ekologinen ja luet paljon. Pitääkö paikkansa?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::wave: