Mua ei muista kukaan :|Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Ei oo Ieva tässä asiassa hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ieva on niin hyvä :wave:
Tilasit pinkit Brio Ponyt Hobbarista hetken mielijohteesta, vaikket tiennyt sellaisia edes tarvitsevasi. Oletko muuten ollut tyytyväinen niihin? Mä olen ihan rakastunut noihin meidän mustiin Ponyihin.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko::wave:
Älä välitä. Ei muakaan. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mua ei muista kukaan :|Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Ei oo Ieva tässä asiassa hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ieva on niin hyvä :wave:
MuistaahanAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mua ei muista kukaan :|Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Ei oo Ieva tässä asiassa hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ieva on niin hyvä :wave:
No en mä tiiä, kun en oo vielä päässyt testailee, kun vauva on vasta 4kk. Mutta hyviltähän nuo vaikuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Tilasit pinkit Brio Ponyt Hobbarista hetken mielijohteesta, vaikket tiennyt sellaisia edes tarvitsevasi. Oletko muuten ollut tyytyväinen niihin? Mä olen ihan rakastunut noihin meidän mustiin Ponyihin.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko::wave:
Mulla on susta sellainen mielikuva, että olisit huumorisnaisia. Voi tosin johtua nikistäsikin.Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Minua ei taida kukaan mainita listoissa, joten saatan olla kova pala
Ahaa. No, hyvää kantsii odottaa.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:No en mä tiiä, kun en oo vielä päässyt testailee, kun vauva on vasta 4kk. Mutta hyviltähän nuo vaikuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Tilasit pinkit Brio Ponyt Hobbarista hetken mielijohteesta, vaikket tiennyt sellaisia edes tarvitsevasi. Oletko muuten ollut tyytyväinen niihin? Mä olen ihan rakastunut noihin meidän mustiin Ponyihin.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko::wave:
Positiivinen mielikuva on. Olitkohan vähän vanhempien lasten äiti? Mitään yksittäistä juttua ei kyllä ole jäänyt mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar::wave:
Ei tuu, halusin vaan jatkaa Ankka-linjallaAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Sorry, en muista kyllä sunkaan kirjoituksiasi. Nikki on tuttu ja hauska. Tuleeko nikki siitä lastenvaatemerkistä?Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:Ihmettelen jos monikaan muistaisi mitään, mutta ainahan sitä voi yllättyä
Ai sulla on jokin entinen Ankka -aiheinen nikki. Wc-ankka?Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:Ei tuu, halusin vaan jatkaa Ankka-linjallaAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Sorry, en muista kyllä sunkaan kirjoituksiasi. Nikki on tuttu ja hauska. Tuleeko nikki siitä lastenvaatemerkistä?Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:Ihmettelen jos monikaan muistaisi mitään, mutta ainahan sitä voi yllättyä