Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Ensimmäinen, jonka mä ihan oikeasti muistan.
Sä olet suloinen naapurintyttö, kauniit hiukset ja paljon kampauksia, pieni kummityttö (n. 7v.), opiskelet lastentarhanopettajaksi - pääsit ekalla yrittämällä yliopistoon, rakastava ydinperhe ja pikkuveli, idealisti ja hiukan naiivi. Tahdot kaikille ihmisille hyvää ja et halua ärsyttää ketään. Neitsyt ja ylpeä siitä. Turkulainen.
Menikö nappiin?
Kummityttöni on 3v ja kummipoikani 7kk, mutta serkkuni on kyllä 7v.
Opiskelen kasvatustiedettä ja sinne pääsin ekalla yrittämällä.
En siis lastentarhanopettajaksi. Asun Naantalissa.
Shait. Luulin tietäväni kaiken oikein.
Miksikä aiot isona?
En osaa yhtään sanoa vielä, mutta en ainakaan opettajaksi.
Millä tavalla olen muuten mielestäsi naiivi? Kiinnostaa, kun niin moni palstalainen on sanonut samaa.
Idealisti myönnän olevani.
Tytsi, sun puheesta vaan niin helposti pystyy lukeen, että olet todella naiivi. Tuossa vielä se määritelmä, minkä perusteella olen Ievan ja muiden palstalaisten kanssa samoilla linjoilla.
naiivi [naivi t. na'iivi] lapsenomainen, yksinkertainen ¶ Sanaa käytetään lapselliseksi koetusta käyttäytymisestä tai ajattelusta etenkin silloin, kun asianomainen on aikuinen. Sanan sävy on etupäässä väheksyvä mutta voi joskus olla myönteinenkin, lapsenomaiseen vilpittömyyteen ja välittömyyteen viittaava. Ensimmäisen i-vokaalin pituus vaihtelee; normien mukainen ääntämys on pitkävokaalinen.