H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kumpikin huono vaihtoehto mutta noista kahdesta tuo puolison elättäminen parempi, mikäli oma luonto antaa periksi siinä.
Parasta olisi että jokainen kantaisi kortensa kekoon.
Kolmas on se että edeltävät sukupolvet elättävät perinnön muodossa.
Ja yleensä myös sitä yksinäisempiä, jos elämässä tapahtuu yllättäviä asioita, joihin tarvitsisi apua ja tukea. Tai ainakin joutuvat maksamaan siitä, että joku kuuntelee murheita.Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29041711:No, kumpikaan ei sinänsä ole "hyvä", mutta jos pitäisi valita, sanoisin että mieluummin yhteiskunta. Kaikki tilanteet, joissa puolisot, lapset, sukulaiset, yms elättävät, ovat ongelmallisempia kuin ne, joissa on toimiva sosiaaliturva esim. eläkkeen, työttömyyden, sairauden, yms varalle. Mitä vähemmän ihmiset ovat riippuvaisia sukulaisista, sitä itsenäisempiä he perheessään ja suvussaan ovat ja esim. avioero on köyhällekin mahdollinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29041990:Ja yleensä myös sitä yksinäisempiä, jos elämässä tapahtuu yllättäviä asioita, joihin tarvitsisi apua ja tukea. Tai ainakin joutuvat maksamaan siitä, että joku kuuntelee murheita.
Minä arvostan yhteisöllisyyttä. Tietoa siitä, että lähelläni on ihmisiä, jotka eivät anna mun upota, vaikka elämässäni tapahtuisi mitä. Ihmisiä, jotka auttavat, tukevat, lohduttavat ja rohkaisevat. Ihmisiä, jotka eivät käske varaamaan aikaa. En haluaisi, että lähin omaiseni olisi viranomainen. Haluan myös itse olla osa sitä yhteisöä, joka pitää huolta jäsenistään.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29041990:Ja yleensä myös sitä yksinäisempiä, jos elämässä tapahtuu yllättäviä asioita, joihin tarvitsisi apua ja tukea. Tai ainakin joutuvat maksamaan siitä, että joku kuuntelee murheita.
Minä arvostan yhteisöllisyyttä. Tietoa siitä, että lähelläni on ihmisiä, jotka eivät anna mun upota, vaikka elämässäni tapahtuisi mitä. Ihmisiä, jotka auttavat, tukevat, lohduttavat ja rohkaisevat. Ihmisiä, jotka eivät käske varaamaan aikaa. En haluaisi, että lähin omaiseni olisi viranomainen. Haluan myös itse olla osa sitä yhteisöä, joka pitää huolta jäsenistään.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29042033:Heh, mä olen käynyt ammattiauttajalla 4 kertaa tämän vuoden aikana, en suinkaan viikottain. Sitäpaitsi posttraumaattinen stressireaktio on asia, johon maallikoista ei oikein ole apua. Mä käyn ihan tavislääkäreilläkin sairastuessani, vaikka suvussa on myös lääkäreitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29042033:Heh, mä olen käynyt ammattiauttajalla 4 kertaa tämän vuoden aikana, en suinkaan viikottain. Sitäpaitsi posttraumaattinen stressireaktio on asia, johon maallikoista ei oikein ole apua. Mä käyn ihan tavislääkäreilläkin sairastuessani, vaikka suvussa on myös lääkäreitä.