Joko Hipputar elättää itse perheensä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palstalle palaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onneksi sä et ap ole ikinä tarvinnut minkäänlaista yhteiskunnallista tukea ja et varmastikaan tule ikinä tarvitsemaankaan, eikö vaan?

Itse en ole esimerkiksi ikinä ollut sossun asiakkaana mutta en siltikään ajattele selviönä etteikö joku päivä voi tulla eteen tilannetta, jolloin tukea ja apua tarvitsee.

Alkuperäinen kirjoittaja verotuksen hyvät puolet;30706640:
Onneksi sä et ap ole ikinä tarvinnut minkäänlaista yhteiskunnallista tukea ja et varmastikaan tule ikinä tarvitsemaankaan, eikö vaan?

Itse en ole esimerkiksi ikinä ollut sossun asiakkaana mutta en siltikään ajattele selviönä etteikö joku päivä voi tulla eteen tilannetta, jolloin tukea ja apua tarvitsee.

On eri asia tarvita tukea hetkellisesti kuin vuosikymmeniä kuten hipputar.

Onhan se aika säälittävää toimintaa yhteiskunnaltakin kun töiden saaminen on nykyisessä taloudellisessa tilanteessa haastavaa ja etenkin pidemmän ajan työsuhteet ovat kiven alla.

Onhan sekin aika säälittävää kun työtön tai joku muu vähävarainen käyttää yhteiskunnan varoja hoitaakseen terveyttään ja hyvinvointiaan. Onneksi työssäkäyvät sentään saavat surutta tuhlata yhteiskunnan varoja käyttämällä kunnallisia palveluita hyväkseen ilman että tulee leimatuksi yhteiskunnan elätiksi. Amerikan malliko täällä pitäisi olla? Kaikki joilla on varaa vakuutuksiin, saavat terveyspalveluita. kaikki joilla on rahaa maksaa lukukausimaksut, saavat lapsensa hyviin ja tuloksellisiin kouluihin..

Voi ihmisten typeryyttä ja ilkeyttä. Kuka ihme seuraa palstaa niin tarkkaan, että tietää tiettyjen nikkien asioita tuossa määrin, että on varaa kommentoida...hankkikaa se oma elämä, jookos

[QUOTE="miuski";30706768]Voi ihmisten typeryyttä ja ilkeyttä. Kuka ihme seuraa palstaa niin tarkkaan, että tietää tiettyjen nikkien asioita tuossa määrin, että on varaa kommentoida...hankkikaa se oma elämä, jookos[/QUOTE]

Hyvinpä tunnut itsekin tietävän.

[QUOTE="miuski";30706768]Voi ihmisten typeryyttä ja ilkeyttä. Kuka ihme seuraa palstaa niin tarkkaan, että tietää tiettyjen nikkien asioita tuossa määrin, että on varaa kommentoida...hankkikaa se oma elämä, jookos[/QUOTE]

Pelottaa itse asiassa se kuinka avoimesti jotkut täällä kertovat asioistaan! Itsekin olen ollut palstalla jo yli seitsemän vuotta ja siinä ajassa kyllä jotkut jutut jää muistiin.

Yhteistyössä