Mä en ymmärrä miksi täällä jotkut palstalaiset toivovat että mä ja mies erottaisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oikea ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen joskus ajatellut, että sulle olisi parempi erota miehestäsi. Mutta se ajatus on syntynyt ihan omista kirjoituksistasi, joissa olet antanut sellaisen kuvan, että miehesi rajoittaa sun mahdollisuuksiasi tehdä asioita, joita itse haluaisit tehdä. Et voi käydä töissä, et voi opiskella, ette voi muuttaa sellaiseen paikkaan, josta sinäkin saisit töitä jne. Joskus aikoinaan kerroit miehesi häpeävän sinua, koska sulla ei ole akateemista loppututkintoa. Miehesi ei anna sun pitää yhteyttä esikoiseesi. Niistä kirjoituksistasi sai käsityksen, että miehesi on vain riipakivi elämässäsi ja ilman miestäsi voisit olla onnellisempi ja toteuttaa omia haaveitasi. Mutta nythän se mies onkin taas ihkuraksupoksu, joten ei sulla nyt ole mitään syytä eroon.

En kerro, ei mua kiinnosta miten hyvä tai paska elämä sun miehellä tai sulla on.

Mutta ehkä jotkut ajattelee, että miehen olisi parempi olla yksin kuin riippakiven kanssa.

Miten niin yksin?meillähän on lapsi. Eikä mies pidä mua riippakivenä vaan tykkää elättää meidän perheen. Niin ja on sillä ollut ennen mua tyttöystäviä eli saisi toisen jos haluaisi mutta kun ei halua.

Älä piittaa toisten mielipiteistä, äläkä vain niistä masennu. Kaikkia ei voi miellyttää ja kaikilla omat mielipiteet. Aika vähän olen aloituksiasi lukenut, mutta toivon sinun ja perheesi tulevan onnellisiksi mieluiten yhdessä =)

Yhteistyössä