O
oikea ammattivalittaja
Vieras
Sehän tulisi yhteiskunnalle kalliiksi kun yhteiskunta joutuisi mut elättämään. Nyt elättää mies enkä saa yhteiskunnalta mitään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sekopää;25144931:Ne jotkut eivät ehkä ajattele yhteiskunnan parasta vaan miehesi parasta?
Ehkä ne toivoo, että sun mies saisi paremman elämän.
Kerroppa miten se saisi paremman elämän? se on aikuinen mies ja haluaa olla mun kanssa.
En kerro, ei mua kiinnosta miten hyvä tai paska elämä sun miehellä tai sulla on.Kerroppa miten se saisi paremman elämän? se on aikuinen mies ja haluaa olla mun kanssa.
Kerroppa miten se saisi paremman elämän? se on aikuinen mies ja haluaa olla mun kanssa.
Mistä ne tietää mikä on miehen paras?
En kerro, ei mua kiinnosta miten hyvä tai paska elämä sun miehellä tai sulla on.
Mutta ehkä jotkut ajattelee, että miehen olisi parempi olla yksin kuin riippakiven kanssa.
Ehkä ne toivoo, että sun mies saisi paremman elämän.
Älä piittaa toisten mielipiteistä, äläkä vain niistä masennu. Kaikkia ei voi miellyttää ja kaikilla omat mielipiteet. Aika vähän olen aloituksiasi lukenut, mutta toivon sinun ja perheesi tulevan onnellisiksi mieluiten yhdessä =)