U
ullakkohiiri
Vieras
Mä nyt lainaan tähän osan jurristi-nikin kommentista toisesta ketjusta:
"Joskus vaan kohdalle tulee sellaisia ihan tuntemattomia ihmisiä, jotka jostain kumman syystä liikauttavat omaa sisintä. Enkä mä osaa sanoa, miksi. Mä suht harvoin kirjaudun ja puutun jutusteluun, enemmänkin seurailen taustalta juttuja, mutta oman palstahistoriani aikana mua on "liikutettu" tasan neljä kertaa - Keittis, Turkilmas, Jonsered ja sinä. Teistä on mulle tullut sellainen lämmin ja symppis kuva. Eikä tää nyt luonnollisestikaan tarkoita, etteikö muissakin palstalaisissa olisi sellaisia henkilöitä, mutta jostain syystä näin on omalla kohdallani. Ääh, tää kuulostaa ihan siirappiselta ja sekavalta, mutta mä en osaa selittää tän paremmin. :ashamed:
"
Onko muille käynyt tolleen? Siis että jotkut tuntemattomat palstalaiset herättää tuollasia tunteita? Ei tartte ees nikkejä mainita jos ei halua, kertoo vaikka yleisellä tasolla. Tai jossain muualla jotkut toiset ihmiset? Ei tartte olla palstalaisiakaan.
Itelleni on kanssa käyny noin, mutta vaan yhen kerran ja sen palstalaisen nikki oli Koodi. Käyn nykyään tosi harvoin täällä eli en tiä, palstaileeko ollenkaan tai eri nikillä nykyään, mut kuitenkin.
"Joskus vaan kohdalle tulee sellaisia ihan tuntemattomia ihmisiä, jotka jostain kumman syystä liikauttavat omaa sisintä. Enkä mä osaa sanoa, miksi. Mä suht harvoin kirjaudun ja puutun jutusteluun, enemmänkin seurailen taustalta juttuja, mutta oman palstahistoriani aikana mua on "liikutettu" tasan neljä kertaa - Keittis, Turkilmas, Jonsered ja sinä. Teistä on mulle tullut sellainen lämmin ja symppis kuva. Eikä tää nyt luonnollisestikaan tarkoita, etteikö muissakin palstalaisissa olisi sellaisia henkilöitä, mutta jostain syystä näin on omalla kohdallani. Ääh, tää kuulostaa ihan siirappiselta ja sekavalta, mutta mä en osaa selittää tän paremmin. :ashamed:
Onko muille käynyt tolleen? Siis että jotkut tuntemattomat palstalaiset herättää tuollasia tunteita? Ei tartte ees nikkejä mainita jos ei halua, kertoo vaikka yleisellä tasolla. Tai jossain muualla jotkut toiset ihmiset? Ei tartte olla palstalaisiakaan.
Itelleni on kanssa käyny noin, mutta vaan yhen kerran ja sen palstalaisen nikki oli Koodi. Käyn nykyään tosi harvoin täällä eli en tiä, palstaileeko ollenkaan tai eri nikillä nykyään, mut kuitenkin.