A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole mitään karenssia päällä. Työmarkkinatuki on harkinnanvarainen ja miehen palkan takia sitä en saa.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja ihan kiva että teitä naurattaa toisen sakko, kun tulot 0 euroa.
mene sinne työharjotteluun tai muuhun vastaavaan josta saa sen verran rahaa että on jotain jolla maksaa se sakko.
En mene. tiedän, että minun yksityinen mielenosoitus valtiovaltaa kohtaan ei auta. Maailma ei muutu vaikka minä en alistu orjaksi. Mutta minä olen ylpeä ja minulla on periaatteet.
.
no sitten on ihan turha inistä. samat karenssit ne tulee kaikille jotka kieltäytyvät menemästä alipalkattuina harjoittelupaikkaan. yhteiskunnanko pitäisi maksaa sulle siitä että sä istut himassa pitämässä mielenosoitusta...
mutta niistä harjotteluista saa rahaa. niistä joihin sulla todennäköisesti olisi mahdollisuus mennä mutta kun et suostu... ei sitä työmarkkinatukeakaan saa siinä vaiheessa sentiiäkään jos kieltäytyy menemästä työkkärin paskakurssille jonne melkeen kaikki laitetaan..
Olen hakenut neljälle kurssille, en ole tullut valituksi.