Alkuperäinen kirjoittaja J:
On sulla varmaan jotain työkokemusta?
Ei minullakaan ole paljoa työkokemusta ole, vain 5 vuotta. (Eri työnantajia)
Minulla on korkeakoulututkinto.
En näe siltikään tilannettani huonona, vaikka aion olla kotona siihen asti, kun lapseni täyttää 2-vuotta. Uskon, että saan töitä tämän kotona viettämäni ajan jälkeenkin.
Kyllä töitä saa, jos vain haluaa.
Se riippuu vähän mitä hakee... varsinkin sillä koulutuksella ja työkokemuksella. Mäkin ajattelin noin jonkin aika sitten. Onhan mulla koulutus, 10 vuoden työkokemus haastavalta alalta ja lapsetkin tehty... Mutta huomasin henk. koht sen faktan että tänä päivänä se ei olekaan niin helppoa. Mä en halua edellisille kontakteille soittaa koska se on nähty mutta pian pitää alkaa soittelemaan luomani verkoston jäsenille. Työkkärin ilmotusten kautta aika haastavaa on kun a) sulla on pienet lapset b) sä olet tottunut tiettyyn palkkatasoon ja varsinki jos oot ansiosidonnaisella haluat "jäädä voitolle" c) olet mahdollisesti pudonnut kelkasta (itse ole alalla missä byrokraattiset muutokset tapahtuneet juuri mun poissaolon aikana...
Mutta vastaten ap:n kysymykseen... En itse kuuntelis tommosta, en tietenkään erois sen takia mutta nostaisin kissan pöydälle... Meillä mies saattaa joskus tokasta jotain tollasta jos nipotan sen pitkistä päivistä... Tosin sitte kun tilanteen rauhoituttua kysyn että alanko sitte hakemaan ihan mitä tahansa siivoustyötä niin silloin sanotaan että ei me tohon lähdetä