M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Luulisin, että sauvakävely. Riippuu ihan miten noita tekee. Sykkeen pitäisi nousta hieman, mutta ei liikaa ja liikkua pitää tarpeeksi kauan, että rasva alkaa palaa. Molempia kannattaa harrastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen kiinnostunut:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Luulisin, että sauvakävely. Riippuu ihan miten noita tekee. Sykkeen pitäisi nousta hieman, mutta ei liikaa ja liikkua pitää tarpeeksi kauan, että rasva alkaa palaa. Molempia kannattaa harrastaa.
Mikähän ois tarpeeksi kauan tuota sauvakävelyä???
Alkuperäinen kirjoittaja perlos:Alkuperäinen kirjoittaja toinen kiinnostunut:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Luulisin, että sauvakävely. Riippuu ihan miten noita tekee. Sykkeen pitäisi nousta hieman, mutta ei liikaa ja liikkua pitää tarpeeksi kauan, että rasva alkaa palaa. Molempia kannattaa harrastaa.
3 kertaa viikossa vähintään tunti hikeen asti..
Alkuperäinen kirjoittaja toinen kiinnostunut:Alkuperäinen kirjoittaja perlos:Alkuperäinen kirjoittaja toinen kiinnostunut:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Luulisin, että sauvakävely. Riippuu ihan miten noita tekee. Sykkeen pitäisi nousta hieman, mutta ei liikaa ja liikkua pitää tarpeeksi kauan, että rasva alkaa palaa. Molempia kannattaa harrastaa.
No sit oon aika hyvin käynyt (vai?) ku käyn 5-6 kertaa viikossa puoltoista tuntia kerta ja hiki tulee joka kerta???
Mikäs se suositus on noissa lepopäivissä???
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja toinen kiinnostunut:Alkuperäinen kirjoittaja perlos:Alkuperäinen kirjoittaja toinen kiinnostunut:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Luulisin, että sauvakävely. Riippuu ihan miten noita tekee. Sykkeen pitäisi nousta hieman, mutta ei liikaa ja liikkua pitää tarpeeksi kauan, että rasva alkaa palaa. Molempia kannattaa harrastaa.
No sit oon aika hyvin käynyt (vai?) ku käyn 5-6 kertaa viikossa puoltoista tuntia kerta ja hiki tulee joka kerta???
Mikäs se suositus on noissa lepopäivissä???
2pv esim ja 2 pv lepoo, älä mene noin usein, sun lihakset tukkeutuu
Alkuperäinen kirjoittaja Ella78:Kaikki näköjään on sauvakävelyn puolesta... Mä kun oon sauvonut sillee suht säännöllisesti melkein joka päivä ja sitten muutamia kertoja viikossa käyn pyörälenkillä, niin sillo mä saan sykkeen korkeelle ja kunnon hien päälle. Sauvojen kanssa vaikka kuinka kovin menis, niin ei juuri edes hengästy. Kun eiks se aerobinen liikunta just ole laihdutuksen kannalta merkittävämpää? No me ollaan tietty yksilöitä ja toiselle se sauvominen on tehokkaampaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Naakula:Alkuperäinen kirjoittaja Ella78:Kaikki näköjään on sauvakävelyn puolesta... Mä kun oon sauvonut sillee suht säännöllisesti melkein joka päivä ja sitten muutamia kertoja viikossa käyn pyörälenkillä, niin sillo mä saan sykkeen korkeelle ja kunnon hien päälle. Sauvojen kanssa vaikka kuinka kovin menis, niin ei juuri edes hengästy. Kun eiks se aerobinen liikunta just ole laihdutuksen kannalta merkittävämpää? No me ollaan tietty yksilöitä ja toiselle se sauvominen on tehokkaampaa.
Miun käsitykseni mukaan sitä aerobista ja anaerobista pitäisi vuorotella?
Alkuperäinen kirjoittaja Ella78:Kaikki näköjään on sauvakävelyn puolesta... Mä kun oon sauvonut sillee suht säännöllisesti melkein joka päivä ja sitten muutamia kertoja viikossa käyn pyörälenkillä, niin sillo mä saan sykkeen korkeelle ja kunnon hien päälle. Sauvojen kanssa vaikka kuinka kovin menis, niin ei juuri edes hengästy. Kun eiks se aerobinen liikunta just ole laihdutuksen kannalta merkittävämpää? No me ollaan tietty yksilöitä ja toiselle se sauvominen on tehokkaampaa.
Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:ja mie muka olin ihan varma että pyöräilysiis oikea pyöräily eikä mikään sunnuntailenkki. muutaman kerran tunnin spinningiin niin rasva palaa =)