T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lapsi varmaankin kestää paremmin sen myrkyn vaikutukset.
Kyy on ainoa Suomen matelijoista ja sammakkoeläimistä, joka ei ole rauhoitettu. Syytä olisi, sillä kanta vähenee jatkuvasti, mutta lienee nuo ihmisten ennakkoluulot rauhoittamista vastaan.kun kyy on rauhoitettu ja mun mielestä sen tappamisesta saa sakkoja.. :xmas:
Kyy on ainoa Suomen matelijoista ja sammakkoeläimistä, joka ei ole rauhoitettu. Syytä olisi, sillä kanta vähenee jatkuvasti, mutta lienee nuo ihmisten ennakkoluulot rauhoittamista vastaan.
Jos kyytä ei pihapiiriin halua, kannattaa pitää nurmikko lyhyenä ja poistaa kaikki risukasat sunmuut. Pihaan tulleen kyyn voi siirtää ja viedä kauemmaksi.
Tappaminen on turhaa ja idioottimaista.
Kyy on ainoa Suomen matelijoista ja sammakkoeläimistä, joka ei ole rauhoitettu. Syytä olisi, sillä kanta vähenee jatkuvasti, mutta lienee nuo ihmisten ennakkoluulot rauhoittamista vastaan.
Jos kyytä ei pihapiiriin halua, kannattaa pitää nurmikko lyhyenä ja poistaa kaikki risukasat sunmuut. Pihaan tulleen kyyn voi siirtää ja viedä kauemmaksi.
Tappaminen on turhaa ja idioottimaista.
Sama homma se on siirtää pois kuin tappaminen. Laittaa kyyn kepillä vaikkapa ämpäriin ja kiikuttaa metsään.OHO, mä oon aina luullut, että se on rauhoitettu. Olen sun kanssasi ihan samaa mieltä ton tappamisen suhteen. Kyiden pelossa ihmiset tappavat kyiden lisäksi myös rantakäärmeet ja vaskitsat.
Sama homma se on siirtää pois kuin tappaminen. Laittaa kyyn kepillä vaikkapa ämpäriin ja kiikuttaa metsään.
kyy ei ole rauhoitettu eläin, sen saa tappaa. joten kaikilta kyiltä vain kaulat poikki:xmas:Kamala kysymys. Mutta kyllä mun täytyisi sanoa koira, koska kyynpurema voi pienelle lapselle olla kohtalokas.
Mulla särähti korvaan se, että he aikovat tappaa sen heti kun näkevät. Tommosta ei kannata ehkä julkisesti sanoa, kun kyy on rauhoitettu ja mun mielestä sen tappamisesta saa sakkoja.. :xmas: