K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:itse olen aina kuvitellut että suklaa ois pahempi ku irttarit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:joku sano et jos vaihtaa suklaan laksritsiin laihtuu vuodessa 8kg.
onko lakritsi siis vähiten lihottava karkki?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm muistelisin:ja sokeria täytyy syödä aika paljon jotta lihottaa mutta jos sokerin kanssa syö rasvaa niin se on pahinta!
Alkuperäinen kirjoittaja suklaata nam:Alkuperäinen kirjoittaja ap:joku sano et jos vaihtaa suklaan laksritsiin laihtuu vuodessa 8kg.
onko lakritsi siis vähiten lihottava karkki?
ja jos vaihtaa lakun hedelmiin niin laihtuu viel enemmän
siis jos tuo vaihtaminen joltain onnistuu,niin siitä sit yrittään...
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Sanoisin, että rasva... Mutta hedelmäkarkeissa on enemmän lisäaineita ja suklaa on parempaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietenkin rasva lihottaa enemmän. Ei kai kukaan voi olla niin TYHMÄ että luulee sokerin lihottavan enemmän!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietenkin rasva lihottaa enemmän. Ei kai kukaan voi olla niin TYHMÄ että luulee sokerin lihottavan enemmän!!!!