Kumpi lihottavampaa, heseruoka vai kiinalainen ruoka?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
vähän ot, mutta kuitenkin.... en ole koskaan tajunnut tuota, että hesessä ostetaan hampurilainen kera kaiken mahdollisen rasvaisen, upporasvassa paistetut ranskalaiset ja sitten kuvitellaan sen light-colan jotenkin auttavan asiaa? :D

Totta helvetissä se pienentää sokerikuormaa, osaat kai itekin sen päätellä?

tietenkin, en ole idiootti =)

 

Yhteistyössä