Dorde Aktiivinen jäsen 01.04.2007 6 495 0 36 27.07.2009 #3 Ei se ihan noin yksioikkoinen asia ole, mutta sanoisin että sokeri.
Criminal Mind Aktiivinen jäsen 22.12.2005 14 006 0 38 Mikkeli 27.07.2009 #4 jaa-a karppien mielestä varmaan se sokeri ja ei-karppien rasva eipä tuosta aiheesta taida täällä saada varmuutta.
jaa-a karppien mielestä varmaan se sokeri ja ei-karppien rasva eipä tuosta aiheesta taida täällä saada varmuutta.
S Sabira Aktiivinen jäsen 08.10.2005 4 622 1 36 27.07.2009 #5 No diabeetikolle ainakin se rasva on pahempi.
Huhujuttu Aktiivinen jäsen 04.05.2007 1 788 0 36 28.07.2009 #7 Sokeri vai sokerit? Kumpikaan ei ole kropalle yhtään pahaa mikäli kohtuus säilyy.