Kumpaa veikkaat isäksi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua, apua!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kettu";28921357]Noinkohan? :) Ei ole helppoa olla joskus hairahtamatta, kun tarjouksia satelee vaikka minkälaisilta adoniksilta. Sitähän sinä et voi tietää, kun sulla ei ole kokemusta vaimo-rakas :D[/QUOTE]

Jos olisit oikeasti haluttu, niin tietäisit että on helpompaa olla hairahtamatta kun kieltäytyminen tulee jo rutiinilla. Helpoiten hairahtaa sellainen, joka on epävarma viehätysvoimastaan ja sitten tuleekin se adonis liehittelemään kerrankin.

Jos olisit oikeasti haluttu, niin tietäisit että on helpompaa olla hairahtamatta kun kieltäytyminen tulee jo rutiinilla. Helpoiten hairahtaa sellainen, joka on epävarma viehätysvoimastaan ja sitten tuleekin se adonis liehittelemään kerrankin.

Niinpä, jos se kerran se mahdollisuus tarjoutuu niin ehkä siitä on niin otettu että siihen lähtee mukaan. Jos se on yksi rikka rokassa niin ei tunnu missään kieltäytyä.

B on isä ja eihän se haittaa jos isä ehdokkailla ole kovin suurta eroa ihon värissä niin isänä menee myös aviomiehesi. Jos kumi menee rikki ja olisin pettämässä miestäni niin kyllä menisin apteekin kautta kotiin ja ostaisin katumusoillerin.

vangogh.jpg

Täyttä paskanjauhantaahan toi aloitus on, mutta mun työkaverilla on nyt vähä sama tilanne. Onkohan se 93 syntyny, eli 20v. Se on seurustellu kauan jonkun 200kilosen 30v äijän kans, ällötävä ku mikä. Ku toi tyttö on ite sellanen luuviulu. Ne oli sitte justiisa eroamassa, nii tää tyttönen oli käynny jossaan eksällään vierailulla ja 2 päivää sen jälkee palannu ton vanhuksen luokse. Nyt raskaana 4 kuukautta, ja kumpikaan ei haluu alkaa leikkii isää. Mahtia.

Arvasin ettei täältä hirmuisesti apuja saa, mutta kiitos teille monille ketkä asiallisesti pohditte kanssani. Kyllä mä tästä selviä ja soitin juuri toiselle miehelle ja hän selvittelee ajatuksiaan, mutta sanoi että yhdessä tästä selvitään. Miehelleni kerron ensimmäisen neuvolan jälkeen, kun raskaus on varma! Tätä toista miestä ei kuulemma haittaa jos lapsi ei ole hänen, koska onhan mulla jo ennestään yksi lapsi. Toivoo kuulema että on, mutta lupas ja vannoi että asia järjestyy ja mun ei tartte jäädä tän asian kanssa yksin. Aivan ihana mies se on <3 Sanoi ettei tää ole yksin mun vikani ja ainahan on mahdollisuus tulla raskaaksi jos touhuilee.

Ottamatta sen kummemmin kantaa tähän isä asiaan... Jos nyt oikein ymmärrän, niin tämä vieras mies on ilmeisesti se, jonka toivot olen isä ja sinulla on tällä hetkellä mies, josta ilmeisesti olet eroamassa ja teillä on lapsi. Loistava lähtökohta uudelle suhteelle, hypätä toisen miehen kainalosta toiseen ja synnyttää siihen vielä sitten lapsi. Voi toimia toki, ja toivottavasti toimii, jo ihan molempien lasten vuoksi. Mutta miksi ihmeessä harrastit seksiä miehesi kanssa, jos olit jo kovin rakastunut johonkin toiseen?

[QUOTE="vieras";28921751]Täyttä paskanjauhantaahan toi aloitus on, mutta mun työkaverilla on nyt vähä sama tilanne. Onkohan se 93 syntyny, eli 20v. Se on seurustellu kauan jonkun 200kilosen 30v äijän kans, ällötävä ku mikä. Ku toi tyttö on ite sellanen luuviulu. Ne oli sitte justiisa eroamassa, nii tää tyttönen oli käynny jossaan eksällään vierailulla ja 2 päivää sen jälkee palannu ton vanhuksen luokse. Nyt raskaana 4 kuukautta, ja kumpikaan ei haluu alkaa leikkii isää. Mahtia.[/QUOTE]

Tapasin miehen vasta seuraavalla viikolla... enkä todella edes tiedä kumman toivon olevan isä! Ainakin tää toinen mies otti asian hyvin, mutta luulempa että tämän hetkinen mieheni tietenkään ei :/ Pahintahan tässä on se miten hän tulee loukkaantumaan ja luule kyllä että isä on B. Joten ehkä paras vaihtoehto tässä mietittyäni on....Erota miehestäni ja miettiä sitten tulevaa. Mielelläni olen alkuun yksin ja vaihdan paikkakuntaa, joten miehenikään ei tule turhaan asiasta loukkaantumaan. Ei kukaan kuitenkaan saa tietää olenko raskautunut ennen eroa vai heti sen jälkeen. Rankka paikka, mutta ehkä siihen tarvittiin jotain tälläistä että sain asiat päätökseen, mitä olen jo kauemmin miettinyt.

[QUOTE="Vieras";28921910]Ottamatta sen kummemmin kantaa tähän isä asiaan... Jos nyt oikein ymmärrän, niin tämä vieras mies on ilmeisesti se, jonka toivot olen isä ja sinulla on tällä hetkellä mies, josta ilmeisesti olet eroamassa ja teillä on lapsi. Loistava lähtökohta uudelle suhteelle, hypätä toisen miehen kainalosta toiseen ja synnyttää siihen vielä sitten lapsi. Voi toimia toki, ja toivottavasti toimii, jo ihan molempien lasten vuoksi. Mutta miksi ihmeessä harrastit seksiä miehesi kanssa, jos olit jo kovin rakastunut johonkin toiseen?[/QUOTE]

Tapasin miehen vasta seuraavalla viikolla... enkä todella edes tiedä kumman toivon olevan isä! Ainakin tää toinen mies otti asian hyvin, mutta luulempa että tämän hetkinen mieheni tietenkään ei :/ Pahintahan tässä on se miten hän tulee loukkaantumaan ja luule kyllä että isä on B. Joten ehkä paras vaihtoehto tässä mietittyäni on....Erota miehestäni ja miettiä sitten tulevaa. Mielelläni olen alkuun yksin ja vaihdan paikkakuntaa, joten miehenikään ei tule turhaan asiasta loukkaantumaan. Ei kukaan kuitenkaan saa tietää olenko raskautunut ennen eroa vai heti sen jälkeen. Rankka paikka, mutta ehkä siihen tarvittiin jotain tälläistä että sain asiat päätökseen, mitä olen jo kauemmin miettinyt.

Mulla oli aikoinaan on/off suhde mieheni (A) kanssa ja aloin seurustella toisen (B) kanssa, kun olimme off-vaiheessa ja tulleet päätökseen ettei suhdetta jatketa. Olimme yrittäneet A:n kanssa lasta pitkälti yli toista vuotta ennen eroa. Joidenkin viikkojen päästä huomasin olevani raskaana ja kerroin asiasta heti molemmille ja olin aivan varma että mies B on lapsen isä, B katosi elämästäni saman tien ja A lupasi kasvattaa lapsen kuin omansa vaikkei olisi hänen. Palasimme yhteen ja alkoi piinaava odotus isyystestien tuloksiin saakka - puhkesin itkuun kun lastenvalvoja soitti ja ilmoitti että mies A on isä. Onnekseni.

Kohdallasi sanon ihan suoraan mahdollisuuksien olevan 50/50. Niin eikä sitä vastaustakaan saa ennen kuin lapsi on syntynyt ja siinäkin menee oma aikansa saada tulokset. Jaksamisia!

no tuskin se herra Beekään ryhtyy sun kans mihinkään vakavempaan suhteeseen kun se tietää että aukaset haarukan suht helposti jos vain sopiva könsikäs osuu vastaan

et oo ns vaimomatskua, sori vaan

[QUOTE="hmm";28922649]Mulla oli aikoinaan on/off suhde mieheni (A) kanssa ja aloin seurustella toisen (B) kanssa, kun olimme off-vaiheessa ja tulleet päätökseen ettei suhdetta jatketa. Olimme yrittäneet A:n kanssa lasta pitkälti yli toista vuotta ennen eroa. Joidenkin viikkojen päästä huomasin olevani raskaana ja kerroin asiasta heti molemmille ja olin aivan varma että mies B on lapsen isä, B katosi elämästäni saman tien ja A lupasi kasvattaa lapsen kuin omansa vaikkei olisi hänen. Palasimme yhteen ja alkoi piinaava odotus isyystestien tuloksiin saakka - puhkesin itkuun kun lastenvalvoja soitti ja ilmoitti että mies A on isä. Onnekseni.

Kohdallasi sanon ihan suoraan mahdollisuuksien olevan 50/50. Niin eikä sitä vastaustakaan saa ennen kuin lapsi on syntynyt ja siinäkin menee oma aikansa saada tulokset. Jaksamisia![/QUOTE]

Kiitos <3 Ihanaa kuulla että jollain toisellakin on ollut samanlainen tilanne. Eiköhän tämä tästä, kun alkujärkytyksestä tokenee. Täytyy keskittyä nyt tulevaan lapseen ja asia selviää sitten, kun hän on syntynyt. Tulen rakastamaan lastani joka tapauksessa ja hoidan hänet vaikka yksin.

Pahinta tässä ehkä on se, että toinen on mieheni ja en ole koskaan ennen pettänyt häntä! Tässä tuli nyt kostoa kerrakseen :( Hän ei varmasti anna tälläistä anteeksi minulle ja pitkä suhteemme katkeaa varmasti. En tiedä mikä minuun meni! Siinä toisessa miehessä vaan oli sitä jotain ja nyt voin jättää hyvästit molemmille :(

Eli tapasit miehesi vasta sekstattuasi toisen kanssa?? Eli et pettänytkään ja pitkä suhteenne on pari viikkoa??

no tuskin se herra Beekään ryhtyy sun kans mihinkään vakavempaan suhteeseen kun se tietää että aukaset haarukan suht helposti jos vain sopiva könsikäs osuu vastaan

et oo ns vaimomatskua, sori vaan

No herra B kyllä tietää etten ole sellainen, että kiitos vaan :) En kuitenkaan heti niitä haaroja availlut, enkä vielä seuraavallakaan kerralla, enkä sitäkään seuraavalla! Juteltiin vaan aina yms.... kunnes sitten pääs tapahtumaan. Kuten myös olen jo kirjoittanut aloitan elämän aluksi ainakin yksin, että älkää olko huolissanne että joku musta tämmöisen jälkeen enää voi välittää :(

Yhteistyössä