Kumpaa veikkaat isäksi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua, apua!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua, apua!!!

Vieras
Eli kuukautiseni olivat viimeksi 2.8.2013 kierto on 28-29pvä.

Olin yhdynnässä herra A:n kanssa 11.8 ja herra B:n kanssa 17.8.
Olen tehnyt tällä viikolla testin ma, ti, ke ja tänään torstaina ja testi näytti tänään positiivista!!!
Kamala tilanne! A:n kanssa käytettiin ns.keskeytettyä yhdyntää ja B:n kanssa kumi meni rikki :( Nyt iskee paniikki!!! Kumpikohan olisi mahdollisemmin isä ja tiedän kyllä että oikeasti se selviää vasta lapsen synnyttyä, mutta mitä te veikkaisitte kumpikohan todennäköisemmin on isä????
Mitä teen???

Kulta pieni :kiss: koska sulla oli ovis? Se auttaisi jo aika paljon. Kuinka pitkä kierto sulla on? Minä päivänä dpo sait ekan plussatestin?

Tyhmästä päästä kärsii yleensä koko keho. Tässä tapauksessa vielä viaton lapsi. Ja pari miestä.

Pahinta tässä ehkä on se, että toinen on mieheni ja en ole koskaan ennen pettänyt häntä! Tässä tuli nyt kostoa kerrakseen :( Hän ei varmasti anna tälläistä anteeksi minulle ja pitkä suhteemme katkeaa varmasti. En tiedä mikä minuun meni! Siinä toisessa miehessä vaan oli sitä jotain ja nyt voin jättää hyvästit molemmille :(

[QUOTE="vieras";28920861]Kulta pieni :kiss: koska sulla oli ovis? Se auttaisi jo aika paljon. Kuinka pitkä kierto sulla on? Minä päivänä dpo sait ekan plussatestin?

Tyhmästä päästä kärsii yleensä koko keho. Tässä tapauksessa vielä viaton lapsi. Ja pari miestä.[/QUOTE]

Aloituksesta selviää nuo kysymäsi asiat!!!

Pahinta tässä ehkä on se, että toinen on mieheni ja en ole koskaan ennen pettänyt häntä! Tässä tuli nyt kostoa kerrakseen :( Hän ei varmasti anna tälläistä anteeksi minulle ja pitkä suhteemme katkeaa varmasti. En tiedä mikä minuun meni! Siinä toisessa miehessä vaan oli sitä jotain ja nyt voin jättää hyvästit molemmille :(

:saint:

:laugh:

Kukaan ei sitten vastannut KYSYMYKSEEN??? Kiitos paljon lohduttavista kommenteista noin muuten...koskaan ei tiedä mitä omalle kohdalle sattuu tai tuttavalle....muistakaa se!

Valitettavasti on ihan mahdoton sanoa kumpi olisi isä, kun yhdynnöillä on eroakin vain kuusi päivää. Ensimmäinen oli kp 9 ja toinen kp 15, ihan kummasta tahansa olet voinut tulla raskaaksi. Tuo jälkimmäinen sijoittui ehkä juuri ovulaation aikaan joten ehkä on todennäköisempi vaihtoehto, ellei ovulaatio ole sitten ollut jo ohi. Kyse voi olla vaikkapa vain tunneista, joten ihan mahdoton tietää. Ja myös tuosta aiemmasta yhdynnästä on voineet siittiöt elää ovulaatioon asti, varsinkin jos se on tässä kierrossa osunut vähän aikaisempaan.

Myöhempään tärppiin viiittaisi se, että testi näytti positiivista vasta nyt, mutta täysin mahdollinen on tuo aiempikin yhdyntä silti.

Eli jos veikata pitää niin sanoisin että B, mutta mahdollisuudet on ehkä 40/60.

Itse tekisin tuossa tapauksessa keskeytyksen. Tsemppiä.

No onneks teidän miehet sitten pettää teitä ja panee muita muijia paksuks ;) Kärsimys sekin varmaan olisi! Ja onpas kivaa olla taas nainen....kyllä ne molemmat miehetkin on tähän osallisia, enkä edes jaksa loukkaantua kommenteistanne! Sain toisaalta vain voimaa taistella ja selvitä tästä vaikka juuri nyt ahdistaa!

Off topic mutta vieläkö joku käyttää keskeytettyä ehkäisykeinona? Sitähän käytettiin 70-80-luvulla lähinnä teinien keskuudessa, josta sitten sukupuolivalistuksen tunneilla saarnattiin. Nythän tuota keskeytettyä ei edes esitellä/opeteta minään huonona ehkäisykeinona, koska ei sitä ole enää aikoihin kukaan minään ehkäisykeinona edes pitänyt.

Mutta että ihan vuonna 2013 ja ilmeisesti aikuinen ihminen? Mulle keskeytetty yhdyntä kuuluu aikakaudelle jolloin imppaamisesta varotettiin huumevalistuksessa, piratismi oli C-kasettien kopsaamista ja videovuokraamossa vuokrattiin Nintendon pelejä.

[QUOTE="Lissu";28920939]Valitettavasti on ihan mahdoton sanoa kumpi olisi isä, kun yhdynnöillä on eroakin vain kuusi päivää. Ensimmäinen oli kp 9 ja toinen kp 15, ihan kummasta tahansa olet voinut tulla raskaaksi. Tuo jälkimmäinen sijoittui ehkä juuri ovulaation aikaan joten ehkä on todennäköisempi vaihtoehto, ellei ovulaatio ole sitten ollut jo ohi. Kyse voi olla vaikkapa vain tunneista, joten ihan mahdoton tietää. Ja myös tuosta aiemmasta yhdynnästä on voineet siittiöt elää ovulaatioon asti, varsinkin jos se on tässä kierrossa osunut vähän aikaisempaan.

Myöhempään tärppiin viiittaisi se, että testi näytti positiivista vasta nyt, mutta täysin mahdollinen on tuo aiempikin yhdyntä silti.

Eli jos veikata pitää niin sanoisin että B, mutta mahdollisuudet on ehkä 40/60.

Itse tekisin tuossa tapauksessa keskeytyksen. Tsemppiä.[/QUOTE]

Laskuvirhe taisi tulla, yhdynnät taisikin olla kp 10 ja kp 16. Se ei sinänsä vaikuta asiaan, ehkä kääntää todennäköisyyttä vähän A:n puoleen mutta varmaksi ei voi todellakaan sanoa mitään.

28-29 päivän kierrolla ovulaatio osuu todennäköisesti kp 14-15 tienoille ja munasolu on muistaakseni vuorokauden verran hedelmöittymiskykyinen.

Yhteistyössä