Kumpaa veikkaat isäksi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua, apua!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Lissu";28920939]Valitettavasti on ihan mahdoton sanoa kumpi olisi isä, kun yhdynnöillä on eroakin vain kuusi päivää. Ensimmäinen oli kp 9 ja toinen kp 15, ihan kummasta tahansa olet voinut tulla raskaaksi. Tuo jälkimmäinen sijoittui ehkä juuri ovulaation aikaan joten ehkä on todennäköisempi vaihtoehto, ellei ovulaatio ole sitten ollut jo ohi. Kyse voi olla vaikkapa vain tunneista, joten ihan mahdoton tietää. Ja myös tuosta aiemmasta yhdynnästä on voineet siittiöt elää ovulaatioon asti, varsinkin jos se on tässä kierrossa osunut vähän aikaisempaan.

Myöhempään tärppiin viiittaisi se, että testi näytti positiivista vasta nyt, mutta täysin mahdollinen on tuo aiempikin yhdyntä silti.

Eli jos veikata pitää niin sanoisin että B, mutta mahdollisuudet on ehkä 40/60.

Itse tekisin tuossa tapauksessa keskeytyksen. Tsemppiä.[/QUOTE]

Kiitos vastauksesta...olen itse myös B:n kannalla ja epäilen että ovis oli juuri silloin 16-17 pvä.

No onneks teidän miehet sitten pettää teitä ja panee muita muijia paksuks ;) Kärsimys sekin varmaan olisi! Ja onpas kivaa olla taas nainen....kyllä ne molemmat miehetkin on tähän osallisia, enkä edes jaksa loukkaantua kommenteistanne! Sain toisaalta vain voimaa taistella ja selvitä tästä vaikka juuri nyt ahdistaa!

NO ainakin miehes taitaa olla onnellisesti tietämätön siun jakamisestas? Ja miesten moraaliin en ota kantaa, itse olen kuitenkin parisuhteessa uskollinen. Se on toisen osapuolen häpeä jos ei moraalia ole.

Siitäs sait senkin pettäjäpaskiainen. Kostoksi siitä menetät miehesi, joudut kertomaan lapselle että äiti oli aikamoinen horatsu ja kullannuppu sai alkunsa vahingossa ja vieraalle miehelle :) ei käy kateeksi tilannettasi.

Ei tuo kyllä ole niiden miesten vika nyt, ellei ne ole pakottaneet sua sukupuoliyhteyteen kanssaan?

Isyydestä ei tosiaan tuossa tilanteessa varmaa voi sanoa, mutta melkein veikkaisin sitä miestä, jonka kanssa petit kumppaniasi.
Keskeytys olisi paras vaihtoehto, toi likaa jo sen syntymättömän lapsenkin kunnian, kun ei edes isästä olla varmoja. Ja sun.

Siitäs sait senkin pettäjäpaskiainen. Kostoksi siitä menetät miehesi, joudut kertomaan lapselle että äiti oli aikamoinen horatsu ja kullannuppu sai alkunsa vahingossa ja vieraalle miehelle :) ei käy kateeksi tilannettasi.

Niin tai äiti rakastui ja toivottavasti lapsen isään :) Mutta rakastuminenhan on monelle vieras käsite....en itsekään uskonut mihinkään rakastumiseen ensisilmäyksellä, kun vasta nyt :)

Ehkäisykeinoista jotain jos päättelis niin niiden mukaan vahvemmalla olisi tuo jolla kumi meni rikki.
Siinä sitä kamaa taitaa päästä enemmän perille jos kumi hajoaa. Keskeytetysssä yhdynnässä toki touhutippoja pääsee sisään mutta se varsinainen lasti kuitenkin menee muualle. Eli B joka taitaa olla se syrjähyppy? Ovulaatioajankohtaa laskemalla se osuu noiden kahden tapahtuman väliin joten sen täytyisi olla A koska munasolu ei pitäisi olla enää olla elossa B:n aikaan mutta A:n siittiöt voivat olla vielä elossa ovulaation aikaan. Tosin tiukulle menee. Hankalasti on kyllä sattunut nuo sekstailuajankohdat.

Ehkäisykeinoista jotain jos päättelis niin niiden mukaan vahvemmalla olisi tuo jolla kumi meni rikki.
Siinä sitä kamaa taitaa päästä enemmän perille jos kumi hajoaa. Keskeytetysssä yhdynnässä toki touhutippoja pääsee sisään mutta se varsinainen lasti kuitenkin menee muualle. Eli B joka taitaa olla se syrjähyppy? Ovulaatioajankohtaa laskemalla se osuu noiden kahden tapahtuman väliin joten sen täytyisi olla A koska munasolu ei pitäisi olla enää olla elossa B:n aikaan mutta A:n siittiöt voivat olla vielä elossa ovulaation aikaan. Tosin tiukulle menee. Hankalasti on kyllä sattunut nuo sekstailuajankohdat.

No joo tiukille menee ja kumpi vaan voi tosiaan olla isä....ei tässä laskemiset taida paljon auttaa :/

http://www.hs.fi/urheilu/Seiska+Ilmari+Sel%C3%A4nne+ei+ole+Teemu+Sel%C3%A4nteen+biologinen+is%C3%A4/a1377739759407?ref=tf_iHShuutoboksi_etusivu&jako=3323d72f2bf4c88c7b4437a857cc53fa

Kaikki järjestyy kyllä! Tsemppiä teille kaikille!

[QUOTE="koi";28920960]Off topic mutta vieläkö joku käyttää keskeytettyä ehkäisykeinona? Sitähän käytettiin 70-80-luvulla lähinnä teinien keskuudessa, josta sitten sukupuolivalistuksen tunneilla saarnattiin. Nythän tuota keskeytettyä ei edes esitellä/opeteta minään huonona ehkäisykeinona, koska ei sitä ole enää aikoihin kukaan minään ehkäisykeinona edes pitänyt.

Mutta että ihan vuonna 2013 ja ilmeisesti aikuinen ihminen? Mulle keskeytetty yhdyntä kuuluu aikakaudelle jolloin imppaamisesta varotettiin huumevalistuksessa, piratismi oli C-kasettien kopsaamista ja videovuokraamossa vuokrattiin Nintendon pelejä.[/QUOTE]

Me ollaan käytetty keskeytettyä joku 10 vuotta ilman yhtään ns. vahinkolasta, ja oon tullut kaksi kertaa suunnitellusti raskaaksi (ei silloin siis keskeytetty) ekasta ja kolmannesta kierrosta. Ollaan melkein 40v..

[QUOTE="kettu";28921042]http://www.hs.fi/urheilu/Seiska+Ilmari+Sel%C3%A4nne+ei+ole+Teemu+Sel%C3%A4nteen+biologinen+is%C3%A4/a1377739759407?ref=tf_iHShuutoboksi_etusivu&jako=3323d72f2bf4c88c7b4437a857cc53fa

Kaikki järjestyy kyllä! Tsemppiä teille kaikille![/QUOTE]

voi veikkosten, tilastollinen tosiseikka on että noin 10% lapsista on jonkun muun kuin oletetun isän alta

Kerron nyt vielä että olen ollut samassa tilanteessa. Veikkaan kohdallasi herra B! Itse en kertonut miehelleni koko raskaus aikana mahdollisuudesta ettei hän ole isä. Lapsi syntyi ja sanoin että parempi tehdä testi, ettei tarvitse hänen koskaan epäillä isyyttään. Oli todella jännät paikat, mutta hän on lapsemme isä huh! Toiseen mieheen laitoin heti välit poikki ja vannotin ettei voi olla isä missään tapauksessa ja pyysin häntä jättämään minut rauhaan. Mieheni ei koskaan saa tietää ja ollaan onnellisia. Mietin etten edes teettäisi testiä, mutta luonto ei antanut periksi ja se tehtiin onneksi. Kaikki järjestyy varmasti! Jos päätät pitää lapsen? Nauti raskaudestasi ja unohda tuo kaikki muu, asiat selviävät kyllä jotenkin päin.

95 prosentin varmuudella sanoisin, että herra B on isä. Sitähän sä taidat toivoakin. Btw, naiset tutkitusti pettävät herkemmin ovulaation aikaan, joten senkin perusteella eiköhän se ole se B.

[QUOTE="kettu";28921090]Kerron nyt vielä että olen ollut samassa tilanteessa. Veikkaan kohdallasi herra B! Itse en kertonut miehelleni koko raskaus aikana mahdollisuudesta ettei hän ole isä. Lapsi syntyi ja sanoin että parempi tehdä testi, ettei tarvitse hänen koskaan epäillä isyyttään. Oli todella jännät paikat, mutta hän on lapsemme isä huh! Toiseen mieheen laitoin heti välit poikki ja vannotin ettei voi olla isä missään tapauksessa ja pyysin häntä jättämään minut rauhaan. Mieheni ei koskaan saa tietää ja ollaan onnellisia. Mietin etten edes teettäisi testiä, mutta luonto ei antanut periksi ja se tehtiin onneksi. Kaikki järjestyy varmasti! Jos päätät pitää lapsen? Nauti raskaudestasi ja unohda tuo kaikki muu, asiat selviävät kyllä jotenkin päin.[/QUOTE]

Kivat teille tästä mutta en voi kuvitella tilannetta että mun mies ihan normaalisti lähtis johonkin testeihin tuolla perusteella. :D Tai enhän minä tiedä minkälainen miehesi tai sinä olet, onko miehelläsi useinkin tapana epäillä sitten sinun uskollisuuttasi? :O

Kivat teille tästä mutta en voi kuvitella tilannetta että mun mies ihan normaalisti lähtis johonkin testeihin tuolla perusteella. :D Tai enhän minä tiedä minkälainen miehesi tai sinä olet, onko miehelläsi useinkin tapana epäillä sitten sinun uskollisuuttasi? :O

No ei mieheni todellakaan ole epäillyt uskollisuuttani ja hyvä näin! Minä sanoin vaan että on luonnollista mennä testeihin, monihan niin tekee. Miehenä itsekin tahtoisin testin, koska todellakaan he eivät kanna sitä lasta ja näin ollen ei voi 100% varma olla KOSKAAN! Eihän siinä ole kuin naisen sana mikä sen isyyden muuten vahvistaa :)

[QUOTE="kettu";28921147]No ei mieheni todellakaan ole epäillyt uskollisuuttani ja hyvä näin! Minä sanoin vaan että on luonnollista mennä testeihin, monihan niin tekee. Miehenä itsekin tahtoisin testin, koska todellakaan he eivät kanna sitä lasta ja näin ollen ei voi 100% varma olla KOSKAAN! Eihän siinä ole kuin naisen sana mikä sen isyyden muuten vahvistaa :)[/QUOTE]

:O Luonnollista mennä testiin? En tiedä yhtään ainutta pariskuntaa jotka ovat halunneet varmistaa isyyden kun parisuhteessa lasta on tehty......!!!!
Jos mun mies haluaisi jostain syystä testin teettää niin ihan taatusti sellaiseen lähtisin mutta en koskaan voisi unohtaa selvää viestiä asian lomassa; en luota sinuun.
Minuun kun ei ole kukaan vieras mies koskenut sen jälkeen kun minä mieheni kanssa ensitreffeillä kävin.

No onneks teidän miehet sitten pettää teitä ja panee muita muijia paksuks ;) Kärsimys sekin varmaan olisi! Ja onpas kivaa olla taas nainen....kyllä ne molemmat miehetkin on tähän osallisia, enkä edes jaksa loukkaantua kommenteistanne! Sain toisaalta vain voimaa taistella ja selvitä tästä vaikka juuri nyt ahdistaa!

Molemmat miehetkin tähän osallisina? Oikeasti? Molemmat miehet? Ootko tosissas? Puolustelet pettämistäsi sillä että myös sun miehes on ollut sun kanssa sängyssä?

Todennäkösin isäehdokas on herra B, koska 29 päivän kierrolla osuis just ovikseen, plus että rikkoutunut kortsu on heikompi ehkäisy (suomeksi ei ehkäisyä ollenkaan) kuin keskeytetty. Tähän viittaisi myös tuo plussatestin päivä. Mutta täysin mahdotonta ei ole A:kaan, melko epätodennäköistä tosin.

Mä veikkaan herra B:tä. Koska jos menkat alkaa 2.8. ja oletetaan että ovulaatio on siitä 12-14 vuorokauden päästä. Niin ovulaatio on silloin 14.-16.8. Toki se voi olla muulloinkin kun emme ap:n kiertoa tiedä. Mutta oletetaan. Sperma säilyy elinkelpoisena naisen sisällä jopa 5 päivää, mutta todennäköisemmin n. 3 vuorokautta. Eli sanotaan että herra A:n sperma pitäisi olla jo uimakelvotonta viimeistään silloin 14. päivä, mutta ovulaatio voi olla jo ohi. Ja lisäksi sitä spermaa ei välttämättä mennyt sisälle kun oli keskeytetty. Muutama touhutippa vaan, ja pieni lasti siittiöitä.

Sen sijaan oletettu ovulaatio olisi 14.-16. päivä ja herran B:n iso, sinkkumiehen iso pantattu lasti, olisi sisällä 17.8. Ovulaatio kestää käsittääkseni päivän, kaksi, eli hedelmöittymisaikaa on... joten veikkaisin herra B:tä siis.

Toki voi olla herra A myös. Tietääkö ap, koska hänen ovulaatio yleensä on?

Arvasin ettei täältä hirmuisesti apuja saa, mutta kiitos teille monille ketkä asiallisesti pohditte kanssani. Kyllä mä tästä selviä ja soitin juuri toiselle miehelle ja hän selvittelee ajatuksiaan, mutta sanoi että yhdessä tästä selvitään. Miehelleni kerron ensimmäisen neuvolan jälkeen, kun raskaus on varma! Tätä toista miestä ei kuulemma haittaa jos lapsi ei ole hänen, koska onhan mulla jo ennestään yksi lapsi. Toivoo kuulema että on, mutta lupas ja vannoi että asia järjestyy ja mun ei tartte jäädä tän asian kanssa yksin. Aivan ihana mies se on <3 Sanoi ettei tää ole yksin mun vikani ja ainahan on mahdollisuus tulla raskaaksi jos touhuilee.

Yhteistyössä