A
apua, apua!!!
Vieras
[QUOTE="Lissu";28920939]Valitettavasti on ihan mahdoton sanoa kumpi olisi isä, kun yhdynnöillä on eroakin vain kuusi päivää. Ensimmäinen oli kp 9 ja toinen kp 15, ihan kummasta tahansa olet voinut tulla raskaaksi. Tuo jälkimmäinen sijoittui ehkä juuri ovulaation aikaan joten ehkä on todennäköisempi vaihtoehto, ellei ovulaatio ole sitten ollut jo ohi. Kyse voi olla vaikkapa vain tunneista, joten ihan mahdoton tietää. Ja myös tuosta aiemmasta yhdynnästä on voineet siittiöt elää ovulaatioon asti, varsinkin jos se on tässä kierrossa osunut vähän aikaisempaan.
Myöhempään tärppiin viiittaisi se, että testi näytti positiivista vasta nyt, mutta täysin mahdollinen on tuo aiempikin yhdyntä silti.
Eli jos veikata pitää niin sanoisin että B, mutta mahdollisuudet on ehkä 40/60.
Itse tekisin tuossa tapauksessa keskeytyksen. Tsemppiä.[/QUOTE]
Kiitos vastauksesta...olen itse myös B:n kannalla ja epäilen että ovis oli juuri silloin 16-17 pvä.
Myöhempään tärppiin viiittaisi se, että testi näytti positiivista vasta nyt, mutta täysin mahdollinen on tuo aiempikin yhdyntä silti.
Eli jos veikata pitää niin sanoisin että B, mutta mahdollisuudet on ehkä 40/60.
Itse tekisin tuossa tapauksessa keskeytyksen. Tsemppiä.[/QUOTE]
Kiitos vastauksesta...olen itse myös B:n kannalla ja epäilen että ovis oli juuri silloin 16-17 pvä.