R
raskaana
Vieras
Mulla aikaistui laskettu aika n. 8 päivää siitä mitä alunpitäen piti olla. T:raskautunut menkkojen aikana
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla aikaistui laskettu aika n. 8 päivää siitä mitä alunpitäen piti olla. T:raskautunut menkkojen aikana
Kiitos mielipiteestäsHuora ottaa rahaa seksistä ja sitähän tässä ei paljasteta, että oonko tehnyt niin vai en, joten jätetäänkö se pois nyt?
Neuvolassa oltiin sitä mieltä, että mahdollisuus herra A:n isyyteen on niin pieni, että koska herra B on ihmisenä vaikeammanlaatuinen, niin parempi olla tässä kohtaa kertomatta ja mikäli isyystestissä tulos on negatiivinen, niin sitten kertoa ja sanoa, että ultrienkin mukaan hän olis isä.
Siis A hakkas sut ja B on ihmisenä vaikeammanlaatuinen? Mitä jos A näkee sut ison mahan kanssa?Neuvolassa oltiin sitä mieltä, että mahdollisuus herra A:n isyyteen on niin pieni, että koska herra B on ihmisenä vaikeammanlaatuinen, niin parempi olla tässä kohtaa kertomatta ja mikäli isyystestissä tulos on negatiivinen, niin sitten kertoa ja sanoa, että ultrienkin mukaan hän olis isä.
No sitä sit, että B:lle voi paljastua asioita muutakin kautta kun sun suusta.No just näin. Ja entäs sit jos näkee? Tuskin tulee tapahtuun kuitenkaan, meijän välissä on aika monta sataa kilometriä.
Kerronpa omakohtaisen kokemukseni 8 vuoden takaa. Olimme yrittäneet lasta vuoden herra A:n kanssa ja päätyneet eroon monista syistä. Meillä oli on/off-suhde eron jälkeen, kunnes tapasin herra B:n. Muutaman kuukauden kuluttua juhannuksena huomasin olevani raskaana. Kerroin asiasta molemmille miehille kunnen tiennyt kuinka pitkällä raskaus oli. Herra B häipyi samantien ja Herra A sulatteli asiaa, lupasi hoitaa lapsen omanaan vaikkei olisi hänen. Palasimme yhteen.
Itse olin 100% varma, että Herra B on lapsen isä. Enhän ollut raskautunut Herra A:n kanssa yli vuoteen!!
Lapsi syntyi ja kokeet otettiin minulta, lapselta sekä Herra A:lta. Muistan vieläkin sen perjantain kun lastenvalvoja soitti, että Herra A on lapsen isä. Itkin onnesta, sillä Herra B:stä ei ollut siihen päivään mennessä kuulunut mitään. Lapsi oli ½-vuotias kun tuo sitten laittoi viestiä ja kysyi isyydestään - totesin siihen ettei asia hänelle kuulu kun oli elänyt yli vuoden hiljaiseloa.
Eli ihan kumpi tahansa voi ap:n tapauksessa olla isä, isyystestillä se sitten selviää myöhemmin. Siihen saakka joutuu odottamaan ja kokemuksesta voin sanoa, että ne kuukaudet on hermoja raastavia.
Alkuperäinen kirjoittaja Kosto elää;30146967:Ai kostit sitten herra B:lle, koska hänestä ei ollut kuulunut mitään? Et voinut kertoa hänelle että hän ei ole isä? Onpa aikuismaista käytöstä!
Nyt saatu asia päätökseen ja herra b on isä.