Kumpaa veikkaat isäksi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua, apua!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:O Luonnollista mennä testiin? En tiedä yhtään ainutta pariskuntaa jotka ovat halunneet varmistaa isyyden kun parisuhteessa lasta on tehty......!!!!
Jos mun mies haluaisi jostain syystä testin teettää niin ihan taatusti sellaiseen lähtisin mutta en koskaan voisi unohtaa selvää viestiä asian lomassa; en luota sinuun.
Minuun kun ei ole kukaan vieras mies koskenut sen jälkeen kun minä mieheni kanssa ensitreffeillä kävin.

No en epäilekkään et suhun kukaan toinen mies haluais koskeakkaan ;) :D Rumuus helpottaa kovasti noissa pettämisjutuissa...pettäminen n kuitenkin todella yleistä lue vaikka tutkimuksia ja aina ne on rumia, rupsahtaneita akkoja ketkä vannoo ettei edes haaveilisi toisesta miehestä. Turha haaveillakaan jos tiedostaa ettei ketään muuta saisikaan

Niin tai äiti rakastui ja toivottavasti lapsen isään :) Mutta rakastuminenhan on monelle vieras käsite....en itsekään uskonut mihinkään rakastumiseen ensisilmäyksellä, kun vasta nyt :)
Rakastuminen ei ole monellekaan vieras käsite, ei edes ensi silmäyksellä rakastuminen. Ensi silmäykseltä sänkyyn hyppääminen samalla kun on vielä toisen kanssa parisuhteessa, se se vasta vieras käsite monelle onkin...

Kierto on 28-29päivää ja ovis varmaan menkoista sen 14-16pvä. Silloin B:n kanssa ollessa tuli kyllä reilusti jo edellisenä iltana "limaa" Eli kyllä mä veikkaan et ovis oli silloin!

Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin;28921199:
Rakastuminen ei ole monellekaan vieras käsite, ei edes ensi silmäyksellä rakastuminen. Ensi silmäykseltä sänkyyn hyppääminen samalla kun on vielä toisen kanssa parisuhteessa, se se vasta vieras käsite monelle onkin...

No kuule ihan sulle vaan tiedoks ettei todellakaan heti sänkyyn hypätty!!! Eikä ollut tarkoitus silloinkaan, mutta toinen asia johti toiseen ja todella tuntuu pahalta että petin, mutta se ei tässä asiassa enää auta ja nyt on muuta mietittävää.

[QUOTE="vieras";28921246]Joo, mut kuka rakastuis huoraan?[/QUOTE]

Jos mua tarkoitit niin en mä mitään maksua ole koskaan ottanut...vaikka tosin on monesti tarjottukin ja kyllähän niillä olis monesti aika herroiks elelly ;) Et piä sää vaan turpas kii ja mee äitin viekkuu nukkumaan :)

Jos kondomi menee rikki, eikä haluta raskaaksi, niin silloin haetaan apteekista jälkiehkäisy. En voi ymmärtää tuollaista ehkäisyn hoitoa. Taisit haluta raskaaksi?

Herra B sen verran ujo ettei siitä heti tajunnut mainita ja oli silloin myöhästä mennä jälkiehkäsyä hakemaan. Suututti aluks, mut minkäs teet! Nyt tää alkaa jo kuulostaa liian pimeelle kuviolle itsestänikin.

[QUOTE="kettu";28921197]No en epäilekkään et suhun kukaan toinen mies haluais koskeakkaan ;) :D Rumuus helpottaa kovasti noissa pettämisjutuissa...pettäminen n kuitenkin todella yleistä lue vaikka tutkimuksia ja aina ne on rumia, rupsahtaneita akkoja ketkä vannoo ettei edes haaveilisi toisesta miehestä. Turha haaveillakaan jos tiedostaa ettei ketään muuta saisikaan[/QUOTE]

:laugh: :popcorn: Kerro toki lisää, tää on niin hauskaa!

[QUOTE="kettu";28921357]Noinkohan? :) Ei ole helppoa olla joskus hairahtamatta, kun tarjouksia satelee vaikka minkälaisilta adoniksilta. Sitähän sinä et voi tietää, kun sulla ei ole kokemusta vaimo-rakas :D[/QUOTE]

Millä perusteella niin epäilet? Tiedätkö että mulla olisi ottajia näiden vuosien varrella ollut. Mä olen miesvaltaisella alalla jossa 90% yhteistyökumppaneista ja asiakkaista ovat miehiä. Joiden kanssa myös vietetään iltaa, ympäri Suomen. Siellä on melkoinen kirjo miehiä rumista komeisiin ja ehdotuksia suoraan ja epäsuoraan on tullut. Myös väärinkäsityksiä, olen sosiaalinen luonne ja ystävällinen kaikille. Mutta useita kertoja olen joutunut kohteliaasti kieltäytymään ehdotuksista ja treffipyynnöistä.
Olen myös joutunut joskus maksamaan pakkien antamisen esim. menetetyillä kaupoilla ja kylmäkiskoisella käytöksellä jatkossa. Se vain on raadollinen totuus.
Monta monituista kertaa olen tiedostanut että tuon kanssa varmaan tulisi peuhattua jos olisin sinkku, että on miellyttävä käytös, hyvä ulkonäkö ja jutut natsaa yhteen mutta kukaan heistä ei ikinä minua saisi sänkyynsä, olen yhden miehen nainen.
Se tuollaista lorttoa varmaan ihmetyttää joka ei ole oppinut sanomaan ei.

[QUOTE="Auts";28921368]Mies ei tajunnut mainita? Et sitten itse tajunnut? Voi että tätä järjenjuoksua[/QUOTE]

No eipä tullut mieleen alkaa sen kummemin sitä tutkimaan ja mennä täyttelemään vesihanan alle! Tää nyt meni näin, enkä jaksa enää lukea tätä ketjua, kun täällä on suurimmaks osaks taas jotain ihan muuta, kun aloituksessa toivoin :/

Tää keskustelu on aiva ku joku A-studio keskustelu:

"Mahdollisuus siihen, että A:n ohjus olisi iskenyt kohteeseen ennen B:n ohjusta, on 50-50. Lopulliset tulokset selviää vasta 8kk:n päästä, kunhan kriisiapu on selvittänyt tuhojen laajuuden ja varmistanut osuman.

Niin tai näin, varmaa on se, että osui kumman tahansa ohjus kohteeseen, tulee se kalliiksi molemmille osapuolille.

Millä perusteella niin epäilet? Tiedätkö että mulla olisi ottajia näiden vuosien varrella ollut. Mä olen miesvaltaisella alalla jossa 90% yhteistyökumppaneista ja asiakkaista ovat miehiä. Joiden kanssa myös vietetään iltaa, ympäri Suomen. Siellä on melkoinen kirjo miehiä rumista komeisiin ja ehdotuksia suoraan ja epäsuoraan on tullut. Myös väärinkäsityksiä, olen sosiaalinen luonne ja ystävällinen kaikille. Mutta useita kertoja olen joutunut kohteliaasti kieltäytymään ehdotuksista ja treffipyynnöistä.
Olen myös joutunut joskus maksamaan pakkien antamisen esim. menetetyillä kaupoilla ja kylmäkiskoisella käytöksellä jatkossa. Se vain on raadollinen totuus.
Monta monituista kertaa olen tiedostanut että tuon kanssa varmaan tulisi peuhattua jos olisin sinkku, että on miellyttävä käytös, hyvä ulkonäkö ja jutut natsaa yhteen mutta kukaan heistä ei ikinä minua saisi sänkyynsä, olen yhden miehen nainen.
Se tuollaista lorttoa varmaan ihmetyttää joka ei ole oppinut sanomaan ei.

Kerro ihmeessä lisää :D :D :D :D Tää on tooodella viihdyttävää!!!! Etpäs tiiä mistä oot jääny paitsi ;)

[QUOTE="kettu";28921405]Kerro ihmeessä lisää :D :D :D :D Tää on tooodella viihdyttävää!!!! Etpäs tiiä mistä oot jääny paitsi ;)[/QUOTE]

Mulla ei ole mitään kerrottavaa. Mies tietää näistä yrityksistä, en salaile häneltä niitä. Mut mies myös tietää ja luottaa. Mä en voisi kuvitellakaan että antaisin vieraan miehen koskea itseeni. Mulla on nuoruuden sinkkuiluista ihan tarpeeksi tullut kokemusta eri ukoista, tiedän saaneeni helmen aviomieheksi joka tyydyttää mut henkisesti ja fyysisesti, mulla ei kerta kaikkiaan ole mitään mielenkiintoa hajottaa ja rikkoa näin arvokasta suhdetta minkään random-panon takia, hetken huuman takia. Todella, vieraan miehen kosketus ajatuksenakin on vastenmielinen.

Tsemppiä ap ja onnea raskaudesta! Mulla ainakin ovulaatio on kaksi viikkoa menkkojen päättymisestä, oletetaan että ap:n menkat kestää 4-5 päivää, silloin ovulaatio osuisi 19.-21.8. ajalle, mielestäni ei ole muita isävaihtoehtoja kuin B.

Kierto on 28-29päivää ja ovis varmaan menkoista sen 14-16pvä. Silloin B:n kanssa ollessa tuli kyllä reilusti jo edellisenä iltana "limaa" Eli kyllä mä veikkaan et ovis oli silloin!

Jos ovis on tuolloin, niin sitten on melko selkeää, että kyseessä on herra B:n lapsi. Koska silloin ovis olisi 16-18. päivä elokuuta, ja munasolu säilyy hengissä sen vuorokauden tai kaksi.

Yhteistyössä