Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:eli siis pitääkö mun kasvattaa lihasta kun olen laiha läski ( laiha mutta takapuoli ja reidet hyllyy ) vai kiinteytä?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:eli siis pitääkö mun kasvattaa lihasta kun olen laiha läski ( laiha mutta takapuoli ja reidet hyllyy ) vai kiinteytä?
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:Nii mutta kun mä en halua mitään jättilihaksiaVaan noi rasvat vaan pois.. Voimaa on ihan tarpeeks omiin tarpeisiin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meak:Kiinteytys: pienillä painoilla monta toistoa (voi tehdä myös vaikka 5x10 ei ole pakko tehdä putkeen)
Lihasten kasvatus: isot painot vähemmän toistoja (toistojen vähyys tulee automaattisesti kun painoja pitää olla niin paljon ettei jaksa enempää kuin sen esim. 3x8 )
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:Eli jos mä nyt oikein kässäsin niin kannattaa tehä toi 30-40 yhteen pötköön kun jakaa osiin? Tänään ei taas raksuta yhtään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:Alkuperäinen kirjoittaja KS09:Eli jos mä nyt oikein kässäsin niin kannattaa tehä toi 30-40 yhteen pötköön kun jakaa osiin? Tänään ei taas raksuta yhtään![]()
:headwall: tällä tavalla saat hyvän lihaskestävyyden.... mutta ihan miten itse haluat uskoa....
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Siinä taas kaikkien salilla kävijöiden naurun aihe. nainen joka luulee kasvattavan kauheat lihakset jos painot menee yli 2kg.