P
Pohtii
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja salla:vai onko kyseessä ahneus? jos ottaa pariskunnan kummeiksi saa lapsi 50 euron lahjan. jos ottaa kaksi pariskunnan puolikasta, ei pariskunta kehtaa tuoda lahjaksi vaan jotain pientä vaikka vaan toinen on kummi joten saadaan 2x50euron edestä lahjoja...
näin yhdet meidän tutut (en ruvennut heidän kakkoselle kummiksi kun pyydettiin siis tietysti vaan mua ei miestä...)
juu ihan selkeestii ollaan vaan ahneita... Joo just.. Eipä tullut tuollainen meileenkään, mutta nyt kun otit puheeksi taidankin pyytään mun perheetöntä rikasta poikamies serkku puolta kummiksi, eihän sillä ole edes perillisiä, joten kummi lapsi on luonnollinen valinta..... Niinkö?
Raha ei kyllä ratkaise. Se vaan että tämä on se viimeinen lapsonen ja nuo kaksi kaveriamme olisi mukava saada kummiksi. Ja sitten pitää olla yhdet kummit suvusta. tosin toisaalta tossa että sukulainen on kummina niin taas menettää lahjoissa... Voi voi..