P
Pohtii
Vieras
Nyt mielipidettä kaivataan....
Mitä mieltä olette jos pyydetään pariskunnasta vain toista kummiksi?
Pari A, nainen on miehin lapsuuden ystävä ja aika pitkään kyllä seurustellut nykyisen kanssa, mutta miestä ei pyydetä kummiksi.
Pari B, mies on meidän molempien mieheni nykyinenkin työkaveri. tällä parilla on yhteinen lasi ja ovat yhdessä, mutta vain miestä pyydetään kummiksi.
Mitä mieltä olette, voiko noin tehä?
Mitä mieltä olette jos pyydetään pariskunnasta vain toista kummiksi?
Pari A, nainen on miehin lapsuuden ystävä ja aika pitkään kyllä seurustellut nykyisen kanssa, mutta miestä ei pyydetä kummiksi.
Pari B, mies on meidän molempien mieheni nykyinenkin työkaveri. tällä parilla on yhteinen lasi ja ovat yhdessä, mutta vain miestä pyydetään kummiksi.
Mitä mieltä olette, voiko noin tehä?