Kummat pettää enemmän, miehet vai naiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no jos mailmalaajuisesti niin miehet kun en usko että noissa afrikan maissa naiset uskaltaa pettää.

mutta länsimaissa uskon että aika tasoihin menee. joskus jonkun radioohjelman kuulin monta vuotta sitten jossa oli tutkimus että naiset oli pettänyt enemmän kuin miehet...mutta uskon että aika tasoissa kulkee

se on ihan persooneasta kiinni. mä tiän enemän naisia jotka pettää,ja oon itsekin pettäny. en oo kyllä ollu rakastunutkaan ennen kun nyt. mies on kiltti,se ei oo koskaan pettäny ketään ja muutenkin rehti mies. välillä oikein nolottaa mimmonen on itte joskus ollu

Molemmissa sukupuolissa on se pettäjien haarake.
Minua henkilökohtaisesti vituttaa se, että jotenkin naisten pettäminen yleensä hyväksytään helpommin. Ainakin monesti kuulee sitä että jos nainen on pettänyt, niin ihmiset "ymmärtävät" ja syyllistävät miestä. Sitten mies on itse piru jos pettää naista.

Itse en ikinä ole ketään seurustelukumppaniani pettänyt, minua on petetty edellisessä suhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Molemmissa sukupuolissa on se pettäjien haarake.
Minua henkilökohtaisesti vituttaa se, että jotenkin naisten pettäminen yleensä hyväksytään helpommin. Ainakin monesti kuulee sitä että jos nainen on pettänyt, niin ihmiset "ymmärtävät" ja syyllistävät miestä. Sitten mies on itse piru jos pettää naista.

Itse en ikinä ole ketään seurustelukumppaniani pettänyt, minua on petetty edellisessä suhteessa.

Hm, minä ainakin täällä sellaiset paskat selkään, ettei tosikaan. :D Ja siis nykyistäni petin "vain" pussaamalla/suutelemalla. Se ko. mua nuorempi mies pyysi luokseen, mutten lähtenyt.

Yhteistyössä