Hopping
No kyllä mä ainakin avaan suuni ja ihan ystävälliseen sävyyn. En lähde ketään haukkumaan tai rumasti sanomaan, jos kapula jää laittamatta. Yleensä sanon vain "anteeksi", hymyilen ja kurkotan sen kapulan edellä olevan asiakkaan ohi siihen hihnalle. Ei elämä ole niin vakavaa, mutta silti ajatelen, että sen edelläolevan olisi parempi laittaa se kapula, koska hän ylettyy siihen, eikä joudu pyytelemään turhia...Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Kysyn vielä kerran:
Jos teille on niin kamala asia että edellämenevältä kapula on päässyt unohtumaan tai hän ei ole koko asiaa edes ajatellut (ettekä itse siihen yllä), niin miksi ihmeessä ette avaa suuta ja sano, että "anteeksi, saisinko kapulan"? Varmaan huomattavasti mukavampi vaihtoehto kuin jäädä kihisemään kiukusta ja odottamaan, että tuleeko kapulaa vai ei. Ei käy kipeää, voin suositella. Suu on meillä ihmisillä sitä varten, että sillä puhutaan...
Jos ei tuon vertaa uskalla saada suutaan auki, niin sitten on turha mitään mussuttaa myöhemminkään.
Ja kyllä, laitan itse kapulan perässätulijalle jos vain suinkin muistan.