Kumman tehtävä SUN mielestä on laittaa kaupassa ostosten väliin se kapula, sen joka on menossa kassalle seuraavana vai sen perässätulijan?

  • Viestiketjun aloittaja kapula
  • Ensimmäinen viesti
Itse laitan aina kapulan hihnalle, jos niitä vaan os saatavana sillä hetkellä :D Mikään ei ärsytä enempää, että takana tuleva yrittää maksattaa ostoksensa mulla :kieh: Kassaan tulee kyllä vipinää siinä vaiheessa, kun kerron ettei sen piippailemat ostokset toeellakaan enää kuulu mulle :LOL:
 
Kapuloita rattaisiin

Kapula laitetaan siihen kohtaan, mistä lähtien ei enää halua maksaa, eli kukin laittaa omien ostostensa perään. Jos edellä menevä haluaa maksaa minunkin ostokseni, senkun jättää kapulan laittamatta. Laitan itse omien ostosteni perään, koska en aio maksaa seuraavan ostoksia :)
 
se joku
Alkuperäinen kirjoittaja gggggg:
Minä laitan sen jälkeeni ja toivon että edelläni oleva tekee samoin!
Kuin myös.
Ite oon niin pätkä että joudun joskus kurottamaan sieltä takaa sen hihnan yli, jos se kapulaa jää sinne lähemmäs kassaa.
 
vieras
mä laitan automaattisesti aina ite,joskus laitan ja huomaan et eihän siellä takana ees ole ketään.

mietin tätä samaa toissapäivänä kaupassa ja mietin et teenkö tänne kyselyä asiasta mut en sit jaksanu ruveta näpyttään.
 
sssj
Laitan kapulan aina omien ostosten perään.

Mutta entäs kun olet laittanut kapulan hihnalle ja takana olija siirtää sen ostoksiisi kiinni, jotta saa omia ostoksiaan hihnalle? (ei se hihna kesken lopu, sitä riittää)...
 
.....
Edelläolija laittaa kapulan omien ostostensa perään. Eräänkin kerran en hoksannut ottaa koria kaupassa ja kanniskelin sitten ostoksiani sylissä. Syli täynnä ostoksia arvuuttelin, että laittaako edelläolija minulle kapulaa, että saisin jo ostokset käsistäni hihnalle. Arvasin oikein, ei laittanut ja mielessäni kirosin itsekseni. Piti odottaa kauemmin, että hihna oli liikkunut tarpeeksi ja vasta sitten saatoin laittaa omat ostokseni hihnalle ja kapulan minun ja edellä olevan väliin. Parista minuutista oli kyse, minkä kauemmin jouduin odottamaan painavat ostokset sylissäni, mutta siinä tilanteessa olisin ollut todella kiitollinen, jos edelläolija olisi ollut huomaavaisempi.

Itse laitan aina kapulan ostosteni perään.
 
kassantätinä joskus
Sit on näitä tyyppejä, jotka alkaa latoon omia ostoksiaan jo hihnalle, vaikka edelläoleva asiakas laittaa vielä omia tavaroitaan hihnalle. Ja kun hihna pyörii, niin ylläri ylläri tavarat menee ihan sekaisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu;21759352:
sen joka on menossa kassalle
ensin laitat omat ostokset hihnalle ja viimeksi kapula.
Näin munkin mielestä "kuuluu" tehdä. Voin kyllä tarvittaessa laittaa sen kapulan sekä tavaroideni eteen että taakse.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä