Kummallisin seksikokemuksenne?

  • Viestiketjun aloittaja misu
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kikkelis kokkelis:
190 cm koripalloilijalla oli sellainen puolihölmö juustosnacksi -pippeli. Tuli puskista, hiukan hämmentävä kokemus:D
mä oon kans ollu Tanskan lätkämaajoukkueen yhden pelaajan kanssa ja sama kokemus... voi luoja... jos niillä se kaikki menee muskelien kasvattamiseen?
 
ööö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Lähdin yhden baarituttavan kanssa sen luo panemaan. Jätkä ei missään vaiheessa saanut mulkkua sisälle, räpelsi vaan hermostuneena siinä... :/ Sitten se rupes "naimaan" ihan tosissaan, hirveellä tahdilla vatkas persettä edes takaisin. ...Mutta kun se kulli ei vieläkään ollut toosaa nähnytkään! En sit jaksanu enää yrittää korjata tilannetta, vaan annoin tyypin hytkyä rauhassa sängyllään. Sisällä muna ei kyllä käynyt kertaakaan.

Mihinköhän se sitä munaa oli lykkivinään? :LOL:
Oli se sun pillussa mut sulla on niin väljä ettet huomannut.
Ei ollut. Ja ei kyllä ole, kolmen synnytyksen jälkeenkään :D
On se. Kukaan vain ei kehtaa sanoa sitä sulle ;)
Mistä olet noin katkera? Kyllä minä oman vartaloni tunnen paremmin kuin sinä. ;) ;)
 
kikkelis kokkelis
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja kikkelis kokkelis:
190 cm koripalloilijalla oli sellainen puolihölmö juustosnacksi -pippeli. Tuli puskista, hiukan hämmentävä kokemus:D
mä oon kans ollu Tanskan lätkämaajoukkueen yhden pelaajan kanssa ja sama kokemus... voi luoja... jos niillä se kaikki menee muskelien kasvattamiseen?
Ehkä:D
 
yöks
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja kikkelis kokkelis:
190 cm koripalloilijalla oli sellainen puolihölmö juustosnacksi -pippeli. Tuli puskista, hiukan hämmentävä kokemus:D
mä oon kans ollu Tanskan lätkämaajoukkueen yhden pelaajan kanssa ja sama kokemus... voi luoja... jos niillä se kaikki menee muskelien kasvattamiseen?
Kuulostaa steroidien käytöltä. Sillä saa muskelit kasvamaan, mutta kalu surkastuu tuollaiseksi suikeroksi...
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja nolo tyttö jolle alko teettää kaikenlaista:
Mulle noloin oli Tappara ja Ilves yhtäaikaa :snotty:
:LOL: :LOL:

Tuli mieleen Kelassa asiointi nuorena (virallisesti) yh-äitinä, kun järjestelin päiväraha-asioita (olin lähdössä ulkomaille opiskelemaan ja vanhempainpäivärahaa varten olisi pitänyt olla toinen vanhempi, jolle maksetaan) ja virkailija kysyi, että kaipa sentään itse tiedän lapsen isän. Äänensävy ei minua miellyttänyt, ja vastasin, että: "Joo, on vain kaksi vaihtoehtoa... Tappara tai Jokerit :saint: "
 
Alkuperäinen kirjoittaja yöks:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja kikkelis kokkelis:
190 cm koripalloilijalla oli sellainen puolihölmö juustosnacksi -pippeli. Tuli puskista, hiukan hämmentävä kokemus:D
mä oon kans ollu Tanskan lätkämaajoukkueen yhden pelaajan kanssa ja sama kokemus... voi luoja... jos niillä se kaikki menee muskelien kasvattamiseen?
Kuulostaa steroidien käytöltä. Sillä saa muskelit kasvamaan, mutta kalu surkastuu tuollaiseksi suikeroksi...
tiedä häntä... nyt kun aloin muistelemaan niin eipä se tainnu mikään kaappi olla se äijä muutenkaan...
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja nolo tyttö jolle alko teettää kaikenlaista:
Mulle noloin oli Tappara ja Ilves yhtäaikaa :snotty:
:LOL: :LOL:
Tuli mieleen Kelassa asiointi nuorena (virallisesti) yh-äitinä, kun järjestelin päiväraha-asioita (olin lähdössä ulkomaille opiskelemaan ja vanhempainpäivärahaa varten olisi pitänyt olla toinen vanhempi, jolle maksetaan) ja virkailija kysyi, että kaipa sentään itse tiedän lapsen isän. Äänensävy ei minua miellyttänyt, ja vastasin, että: "Joo, on vain kaksi vaihtoehtoa... Tappara tai Jokerit :saint: "
Selkiskö koskaan kumpi on lapsesi isä?
 
''
Exäni kanssa harrastimme SM-leikkejä. Yhtenä iltana mies kaivoi laukustaan kaulapannan ja talutushihnan, joiden hankkimisesta olimme vähän vihjailleet. Mielessäni olin kuvitellut hienon mustan, nahkaisen pannan ja hopeisen kettingin. No, mies nosti ostamansa aarteen pöydälle ja meinasin tikahtua, kun näin että hän oli ostanut neonkeltaisen pannan ja flexi-tyyppisen narutaluttimen. :D Joo, en niillä vehkeillä lähtenyt leikkiin mukaan, käytiin sitten yhdessä valitsemassa esteettisesti hivelevämmät tuotteet.
 
Laivalla panin yökerhosta iskettyä hoitoa. Kun oltiin päästy loppuun kysyi kaverini yläpunkasta jäikö hänelle myös? Mimmi lähti aika liukkaasti ja mä muisitn tarkistaa seuraavalla kerralla että hytti on varmasti tyhjä.. :whistle: :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Siis oikeesti nää miehet jotka ei saa kikkeliä sisään... xD Pakko se räpeltäminen on keskeyttää niiltä.
ei voi olla niin vaikeasta asiasta kyse...kyllä siinä vaiheessa on sellanen olo et "kiitos" ja hei.
Voi hyvänen aika, siitä ottaa kiinni ja ohjata sen oikeaan paikkaan jos se nyt ei syystä tai toisesta näytä onnistuvan, ei teidän tarvitse vain kainosti maata paikallaan ja odottaa.
 
M5
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Siis oikeesti nää miehet jotka ei saa kikkeliä sisään... xD Pakko se räpeltäminen on keskeyttää niiltä.
ei voi olla niin vaikeasta asiasta kyse...kyllä siinä vaiheessa on sellanen olo et "kiitos" ja hei.
Voi hyvänen aika, siitä ottaa kiinni ja ohjata sen oikeaan paikkaan jos se nyt ei syystä tai toisesta näytä onnistuvan, ei teidän tarvitse vain kainosti maata paikallaan ja odottaa.
Peesi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
oudoin oli yks muutaman illan poka, joka söi seksin jälkeen banaania sängyssä. Tänäkin päivänä hymyilen kaupan hedelmähyllyillä.

kauhein, se minkä pyyhkisin muistikortilta pois jos voisin, oli se kun päädyin kaverin kämpille, ja siellä sänkyyn kaverin miehen veljen kans. Kaveri tuli minuutin välein sanomaan että ette sitten nussi siinä sohvalla, ja me senkun annettiin palaa. Aika oksettavaa kyllä.
Niin. Se bagteerikammoinen onkin siis tuo sinun kaverisi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Alkuperäinen kirjoittaja noloa:
Ajelin kahden miespuolisen kaverini kanssa pakettiautolla kotiinpäin ja istuin siinä niiden välissä.. annoin sen toisen mennä mun mekon alle sormeileen ja otin siltä suihin ja se yks vaa yritti siinä ajaa.. en tiä mikä muhun meni. sitä olen kokemusta olen oikeesti hävennyt ja katunut.
Ootpa mukava kaveri :O
Niin just! Olis nyt antanut sit molemmille!
Niin kerta!
 
kaiken nänhyt
yks halus, et mä hieron sen karvasia rintoja. Se ois halunnu, et käyttäsin imetysliivejä ja kysy, voisinko ottaa yhteyttä jos hankkisin lapsen, vois tyydyttää ja pitää hyvänä raskaus-ajan... OK.

 
dfdf
Yksi ex halusi läiskiä avokämmenellä takapuolelleni ja puhua rivoja. Halusi myös minun puhuvan rivoja. Teki lähinnä mieli nauraa.

Yhdellä nuoruuden poikaystävällä oli pienin muna, jonka olen ikinä nähnyt, mutta joka ainoa kerta jätkä antoi sillä minulle kunnon G-piste orkut. Kenenkään muun kanssa en ole saanun joka ainoa kerta.

Yhden kiihkeän seksisuhteen aikana paneskeltiin mm. metsätiellä auton nokkapellillä ja kerran yleisellä uimarannalla vedessä. Ranta oli täynnä porukkaa.
 
EIH...
Mulla kerran yksi hoiti joka hoki koko matkan hänen luokseen että kohta saat kyytiä, kohta saat kyytiä.. No, sitkun päästiin sen luo ja odotin sitä kyytiä niin jätkällä lakkaskin seisomasta ihan täysin, muna veti ihan lötköksi. Sitten se hokikin että en tiedä mikä tuli, en tiedä mikä tuli. Minä sitten kilttinä tyttönä sen verran otin suuhun että sain sen juhlakuntoon ja sit odotinkin niitä kyytejä. Jätkä tuli innolla sisään ja hoki no nyt saat, no nyt saat....., ja tuli saman tien. Sen jälkeen tajusi onneksi olla jo hiljaa.
 

Yhteistyössä