Kummallisin seksikokemuksenne?

  • Viestiketjun aloittaja misu
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Yks kerta olin ollut aika huppelissa baarissa ja iskin sieltä mielstäni ihan hyvännäköisen kaverin itelleni ja tietty hänen kämpälle naimapuuhiin,niin sitten kun poika alkoi työntymään sisään,ni ihmettelin vaan siinä et koska se laittaa sen kullinsa sisään..Noh mua alkoi jo naurattaaki ja syykin selvis:eek:li varmaan pikkurillin paksuinen vehje (mun)!Harmi ku meni hyvät panetukset ihan hukkaan!!Oih ja voih
 
hurja nuoruus?
Harrastin samana päivänä seksiä kolmen eri kanssa. Yksi oli entinen poikaystävä, yksi sen hetkinen poikaystävä ja kolmas joku enemmän tai vähemmän satunnainen tapaus.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SugarBabyLove:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Poikakaveri oli Tilkassa ja kävin siellä häntä katsomassa, alakerran (kellarikerros?) käytävä oli aivan autio. Jotenkin toivon ettei siellä autiolla sairaalan käytävällä ollut mitään tallentavaa valvontakameraa...
Haha! :D
Mul on samantyyppinen kokemus, poikaystäväni oli Santiksessa ja kävin siellä häntä katsomassa. Soden vieressä parkkipaikalla otin miekkoselta suihin, ja ei, ei ollu edes tummennettuja takalaseja autossa. B)
Ex poikakaveri kertoi juttua tytöstä, joka hoiteli useammankin inttipojan per vierailu.
 
Inka
No kummallisin siina mielessa, etta en en kasita miksi kummassa tahan ryhdyin... mutta panin yhta naimisissa olevaa, mua kymmenisen vuotta vanhempaa duunikaveria puistossa Lontoossa. Oli ilta, sentaan pimeaa, mutta silti joku oli meidat nahnyt ja soittanut poliisille, jotka tuli ja puhutteli. Ihan jarkyttavan noloa. Se mies lahti siita sitten mitaan sanomatta vetamaan eika tullut enaa toihin. Etta otti sillekin varmaan aika koville.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
kerran oltiin poikaystävän=nykyinen mies kanssa iltaa viettämässä hänen kaverin luonaan ja siinä sitten väki väheni ja lopulta oltiin kolmistaan vetelemässä jotain tequila pullon loppua ihan lärveissä... oma mies meni käymään vessassa, niin mä sitten jostain kumman syystä aloin ottaa hänen kaveriltaan poskeen ja ku mies tuli vessasta niin liittyi joukkoon iloiseen :D

lopputulos oli aika kostea kolmenkimppa molempiin reikiin ja mulla muistikuvat aika heikot!!! seuravana aamuna lähettiin yhdessä pitsalla ja eipä ole asiasta sen koommin keskusteltu.

:LOL: voi teini-elämä sentään
:eek::eek::eek:

Aika jäätävä juttu :D
 
pimu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja SugarBabyLove:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Poikakaveri oli Tilkassa ja kävin siellä häntä katsomassa, alakerran (kellarikerros?) käytävä oli aivan autio. Jotenkin toivon ettei siellä autiolla sairaalan käytävällä ollut mitään tallentavaa valvontakameraa...
Haha! :D
Mul on samantyyppinen kokemus, poikaystäväni oli Santiksessa ja kävin siellä häntä katsomassa. Soden vieressä parkkipaikalla otin miekkoselta suihin, ja ei, ei ollu edes tummennettuja takalaseja autossa. B)
Ex poikakaveri kertoi juttua tytöstä, joka hoiteli useammankin inttipojan per vierailu.





No huh,mä kerran vaan hiukan enempi "suutelin" intin parkkiksella poikakamun kanssa,niin se raukka oli joutunut illalla peseskelemään muiden paskasia pakkeja kun meidät oli bongattu jostain valvontakamerasta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja SugarBabyLove:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Poikakaveri oli Tilkassa ja kävin siellä häntä katsomassa, alakerran (kellarikerros?) käytävä oli aivan autio. Jotenkin toivon ettei siellä autiolla sairaalan käytävällä ollut mitään tallentavaa valvontakameraa...
Haha! :D
Mul on samantyyppinen kokemus, poikaystäväni oli Santiksessa ja kävin siellä häntä katsomassa. Soden vieressä parkkipaikalla otin miekkoselta suihin, ja ei, ei ollu edes tummennettuja takalaseja autossa. B)
Ex poikakaveri kertoi juttua tytöstä, joka hoiteli useammankin inttipojan per vierailu.
Aa, no se en ollu minä, jos sä sellasta vihjaat. :)
Mulla on sama mies edelleen.
 
emmi-ei-lemmi
joo,näitä on kyllä liian paljon..
-pantiin exänkans sairaalan tarkkailuosastolla siinä omassa sängyssä,molemmilla puolilla oli ihmisiä vaan verhot suojana,muistan hyvinkin miten vieressä oleva mummo yski koko ajan :/ oonki miettiny monta kertaa onkohan siellä kamerat...
-ryhmistä monet kerrat minä+N+M &minä +M+M
-junassa sain orkut kun poikaystävä levitti takin meidän päälle ja sormetti mua
-nettituttava tuli ekaa kertaa käymään kahvilla.pääty siihen,että pani mua perseeseen.

nuoruuden hulluuksia...parisuhteessa ollu nyt 7v :)
 
jepjep
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja lutka:
Kostean baari-illan jälkeen menin jatkoille yhden jätkän kanssa. Tottahan toki tuli harrastettua seksiä, mutta ennen sitä olin pannu sen kaveriakin, suunnilleen varttia aikaisemmin ja samassa talossa.
Kumpi oli parempi
mä oon kans hoidellu samassa kämpässä kaks miestä joihin tutustuin samana iltana
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
kerran oltiin poikaystävän=nykyinen mies kanssa iltaa viettämässä hänen kaverin luonaan ja siinä sitten väki väheni ja lopulta oltiin kolmistaan vetelemässä jotain tequila pullon loppua ihan lärveissä... oma mies meni käymään vessassa, niin mä sitten jostain kumman syystä aloin ottaa hänen kaveriltaan poskeen ja ku mies tuli vessasta niin liittyi joukkoon iloiseen :D

lopputulos oli aika kostea kolmenkimppa molempiin reikiin ja mulla muistikuvat aika heikot!!! seuravana aamuna lähettiin yhdessä pitsalla ja eipä ole asiasta sen koommin keskusteltu.

:LOL: voi teini-elämä sentään
:eek::eek::eek:

Aika jäätävä juttu :D
ei siin ollu mitään jäätävää, erilaista toki mutta hyvällä asiaa on muisteltu :D

 
vakkari harmailee
onhan näitä.. ensimmäisenä tulee mieleen, kun panin exää (mies siis :D ) dildolla perseeseen. hyvänä kakkosena tulee, kun lähdettiin poikakaverin(nyk.avokki) kanssa toiseen kaupungiin tapaamaan jostain tekstitv:ltä pongattua bi-muijaa, joka oli halukas kolmenkimppaan. perillä odotti sellainen ilmestys että tältä tytöltä hävisi halut samantien, edes viina ei auttanut :LOL: katselin sitten, kun mies hyllyi sen lihavuoren päällä.. voi elämä mitä meininkiä :D
 
jepjep
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja lutka:
Kostean baari-illan jälkeen menin jatkoille yhden jätkän kanssa. Tottahan toki tuli harrastettua seksiä, mutta ennen sitä olin pannu sen kaveriakin, suunnilleen varttia aikaisemmin ja samassa talossa.
Kumpi oli parempi
mä oon kans hoidellu samassa kämpässä kaks miestä joihin tutustuin samana iltana
ja lomamatkalla menin yhden paikallisen kanssa rannalle ja pantiin siellä ja porukkaa käveli ohi. oli siis sentäs pimeää mut hitto miten noloa.

 
vieras
Ei voi olla todellista, pyllysilmät ja raketit ja :D:D:D Ihan hävettää teidän/niiden miesten puolesta. Ja tulee omat nolot kokemukset mieleen.

Olin kerran kahden miehen kanssa. Ei ollutkaan mikään unelmien täyttymys se ilta, kun toinen miehistä oli... no, sen toisen miehen perään :D
Kerran yks yhden illan juttu jauhoi koko homman ajan, että "mä haluan panna sua perseeseen" kunnes mä lopulta vastasin sille että senkun panet! Ei pannut.
Niin ja yhdellä tyypillä oli niin karvainen perse että meni fiilis! Se oli kuin apinalla.
 
vieras
Ed.elämässä kerran hokasin,etten oo koskaan pannu mustan kanssa..no se toteutu sit seur.yönä ku iskin yökerhosta semmosen kauniin länsi-afrikkalaisen miehen.Panopaikkana oli hänen omistama ruokapaikka.kovasti ne sen pikkubroidin kanssa praatasivat sen jälkeen ranskaa siellä takahuoneessa ku mä laittauduin kotikuntoon veskissä:)
 
kumma
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
Nuorena tuli annettua monelle jätkälle peräkkäin, siis oikeasti, joskus ne ihan odotti vuoroaan... Oli aika likainen olo...
Kuinka monelle? Tuliko ne kaikki?
Kerran tais olla sillai että yhden kanssa panin ja kaks muuta ootti muna kädessä vuoroaan, olivat toisessa huoneessa kylläkin... Ja joskus niin että yks lähti ja toinen tuli jne...
Miksi? Saitko sä siitä jotain rahaa tai huumeita vai miski? KU vaikuttaa siltä, ettet ainakaan enää koe tota mitenkään miellyttävänä asiana :hug:
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ed.elämässä kerran hokasin,etten oo koskaan pannu mustan kanssa..no se toteutu sit seur.yönä ku iskin yökerhosta semmosen kauniin länsi-afrikkalaisen miehen.Panopaikkana oli hänen omistama ruokapaikka.kovasti ne sen pikkubroidin kanssa praatasivat sen jälkeen ranskaa siellä takahuoneessa ku mä laittauduin kotikuntoon veskissä:)




Niin ja innostuin tuosta nekruajatuksesta siksi,kun joka paikassa aina sanotaan,et niil on isot mulkut!No tollaki oli,mut eräällä aiemmalla vakipanolla (suom.mies) oli vielä suurempi;)
 
jepjep
onko teidän mielestä törkeää? siis on mutta tapahtui siis mulle. sammuin jonkun baari-illan jälkeen ja silloinen poikakaverini pani mua perseeseen. oli kiva herätä aamulla kun sinne sattui. tuli sellainen olo kuin olisi raiskattu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
onko teidän mielestä törkeää? siis on mutta tapahtui siis mulle. sammuin jonkun baari-illan jälkeen ja silloinen poikakaverini pani mua perseeseen. oli kiva herätä aamulla kun sinne sattui. tuli sellainen olo kuin olisi raiskattu.
suthan on raiskattu!
 
  • Tykkää
Reactions: Mimmar
emmi-ei-lemmi
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja emmi-ei-lemmi:
-nettituttava tuli ekaa kertaa käymään kahvilla.pääty siihen,että pani mua perseeseen.
Ihan huippu!! :LOL:
paras varoo ketä kutsuu "kahville" :D
oli se ihan oikeesti kahville tulossa :D tai ainakin sen ihan vilpittömästi kahville kutsuin :D oli kyllä niin herkku hyvännäköinen mies ja osas kyllä hommansa,että en paljoo hanttiin pannu ja tuli kyllä useamminkin käymään munluona ;)
 

Yhteistyössä