Kummallisin seksikokemuksenne?

  • Viestiketjun aloittaja misu
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
onko teidän mielestä törkeää? siis on mutta tapahtui siis mulle. sammuin jonkun baari-illan jälkeen ja silloinen poikakaverini pani mua perseeseen. oli kiva herätä aamulla kun sinne sattui. tuli sellainen olo kuin olisi raiskattu.
No on törkeää. Kyllä se kertoo ihmisestä aika ikävää, jos tykkää paneskella tajutonta kumppania - eikös sen homman idis ole siinä että sitä harrastetaan yhdessä ja yksissä tuumin...
 
hmh
Alkuperäinen kirjoittaja kumma:
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
Nuorena tuli annettua monelle jätkälle peräkkäin, siis oikeasti, joskus ne ihan odotti vuoroaan... Oli aika likainen olo...
Kuinka monelle? Tuliko ne kaikki?
Kerran tais olla sillai että yhden kanssa panin ja kaks muuta ootti muna kädessä vuoroaan, olivat toisessa huoneessa kylläkin... Ja joskus niin että yks lähti ja toinen tuli jne...
Miksi? Saitko sä siitä jotain rahaa tai huumeita vai miski? KU vaikuttaa siltä, ettet ainakaan enää koe tota mitenkään miellyttävänä asiana :hug:
En saanut mitään muuta kuin hyväksyntää miehiltä, sitä mä silloin kaipasin. Itsetunto oli aivan murusina ja jotain läheisyyttä ja hyväksyntää kaipasin..
 
aarno hoomoilasena
Alkuperäinen kirjoittaja Kylmät kyyneleet:
Alkuperäinen kirjoittaja aarno runkkaa vieläkin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aarno 54 v:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Kiihottaako ketään muuta nää jutut?
Mua ainakin.runkkaan täs samalla ku luen juttuja SPRUITSSSSSSS
aarno 54 v :LOL::LOL::LOL:

Ei vittu teidän juttuja! :LOL:
Häh??:eek:
Voi Aarno Aarno. :LOL:
:eek:
 
oudoin oli yks muutaman illan poka, joka söi seksin jälkeen banaania sängyssä. Tänäkin päivänä hymyilen kaupan hedelmähyllyillä.

kauhein, se minkä pyyhkisin muistikortilta pois jos voisin, oli se kun päädyin kaverin kämpille, ja siellä sänkyyn kaverin miehen veljen kans. Kaveri tuli minuutin välein sanomaan että ette sitten nussi siinä sohvalla, ja me senkun annettiin palaa. Aika oksettavaa kyllä.
 
Amaranth
Ex joskus vonkui persettä ihan kamalasti ja mä pidin tiukasti kiinni mun peppuneitsyydestäni!! sitten kun ex oli jonku vuoden sitä perperiä vonkunut ja vinkunut se tuli yks päivä erotiikkakaupan ostoskassi täynnä erilaisia anaalin kiihotusleluja ja sanoi NO JOS SÄ ET PERSETTÄ ANNA NIIN VOITASKO KOKEILLA NOITA LELUJA MUHUN!!! Joooooh voin kertoo että ei kokeiltu :DD
 
vieras
Mullakin on sellainen, että baari-illan jatkoille mentiin yhden kundin kämpille, nain sen kaveria, jonka kanssa olin illan tanssinut. Tämä livahti vähin äänin kotiin, ja toinen houkutteli jäämään ja päädyin senkin kanssa naimaan. Oli vanhempiensa talo, ja tyyppi halus naida joka huoneessa, myös äitinsä ja isänsä sängyssä, ja sitten vielä puoli yötä kärtti, että laittaisin sen äidin vaatteita päälle. Hänestä se oli kiihottavaa, koska sen mutsi oli kai tosi pieni ja laiha, ja minä hieman isompi, ja kaikki tursusi niistä vaatteista silleen, hänen mielestään seksikkäästi. Herra jestas mitä tuli tehtyä. Aamulla äiti ja isä tulivat kotiin kun me kömmittiin alakertaan puolen päivän aikoihin, ja sen äiti laitto mulle aamiaista. :D
 
heheeeeee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mullakin on sellainen, että baari-illan jatkoille mentiin yhden kundin kämpille, nain sen kaveria, jonka kanssa olin illan tanssinut. Tämä livahti vähin äänin kotiin, ja toinen houkutteli jäämään ja päädyin senkin kanssa naimaan. Oli vanhempiensa talo, ja tyyppi halus naida joka huoneessa, myös äitinsä ja isänsä sängyssä, ja sitten vielä puoli yötä kärtti, että laittaisin sen äidin vaatteita päälle. Hänestä se oli kiihottavaa, koska sen mutsi oli kai tosi pieni ja laiha, ja minä hieman isompi, ja kaikki tursusi niistä vaatteista silleen, hänen mielestään seksikkäästi. Herra jestas mitä tuli tehtyä. Aamulla äiti ja isä tulivat kotiin kun me kömmittiin alakertaan puolen päivän aikoihin, ja sen äiti laitto mulle aamiaista. :D
:LOL: pikku pervoilua!!!!
 
fdg
Alkuperäinen kirjoittaja jj:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
yhden tyypin kokonaan unohtaisin jos vois.
ruma kuin piru kaikinpuolin,enkä ikipäivänä ymmärrä miksi hänen kanssaan edes paneskelin.
häpesin häntä ihan hirveesti , piilotin parvekkeelle kun kaverini tuli käymään :ashamed: :ashamed:
surullinen tarina :(
Minullekkin tulee surullinen olo..miltäköhän siitä rumasta ihmisestä tuntuu..tajuan kyllä, että joskus hävettää, mutta...en tiedä pelkkä ulkonäkö...
 
gfd
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
Nuorena tuli annettua monelle jätkälle peräkkäin, siis oikeasti, joskus ne ihan odotti vuoroaan... Oli aika likainen olo...
Kuinka monelle? Tuliko ne kaikki?
Kerran tais olla sillai että yhden kanssa panin ja kaks muuta ootti muna kädessä vuoroaan, olivat toisessa huoneessa kylläkin... Ja joskus niin että yks lähti ja toinen tuli jne...
Miksi muuten teit noin vaikka sulle tuli likainen olo?
 
hyi
Alkuperäinen kirjoittaja noloa:
Ajelin kahden miespuolisen kaverini kanssa pakettiautolla kotiinpäin ja istuin siinä niiden välissä.. annoin sen toisen mennä mun mekon alle sormeileen ja otin siltä suihin ja se yks vaa yritti siinä ajaa.. en tiä mikä muhun meni. sitä olen kokemusta olen oikeesti hävennyt ja katunut.
Ootpa mukava kaveri :O
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Alkuperäinen kirjoittaja noloa:
Ajelin kahden miespuolisen kaverini kanssa pakettiautolla kotiinpäin ja istuin siinä niiden välissä.. annoin sen toisen mennä mun mekon alle sormeileen ja otin siltä suihin ja se yks vaa yritti siinä ajaa.. en tiä mikä muhun meni. sitä olen kokemusta olen oikeesti hävennyt ja katunut.
Ootpa mukava kaveri :O
Niin just! Olis nyt antanut sit molemmille!
 
ööö
Lähdin yhden baarituttavan kanssa sen luo panemaan. Jätkä ei missään vaiheessa saanut mulkkua sisälle, räpelsi vaan hermostuneena siinä... :/ Sitten se rupes "naimaan" ihan tosissaan, hirveellä tahdilla vatkas persettä edes takaisin. ...Mutta kun se kulli ei vieläkään ollut toosaa nähnytkään! En sit jaksanu enää yrittää korjata tilannetta, vaan annoin tyypin hytkyä rauhassa sängyllään. Sisällä muna ei kyllä käynyt kertaakaan.

Mihinköhän se sitä munaa oli lykkivinään? :LOL:
 
hmh
Alkuperäinen kirjoittaja gfd:
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
Nuorena tuli annettua monelle jätkälle peräkkäin, siis oikeasti, joskus ne ihan odotti vuoroaan... Oli aika likainen olo...
Kuinka monelle? Tuliko ne kaikki?
Kerran tais olla sillai että yhden kanssa panin ja kaks muuta ootti muna kädessä vuoroaan, olivat toisessa huoneessa kylläkin... Ja joskus niin että yks lähti ja toinen tuli jne...
Miksi muuten teit noin vaikka sulle tuli likainen olo?
Selitys ylempänä...^^
 
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Lähdin yhden baarituttavan kanssa sen luo panemaan. Jätkä ei missään vaiheessa saanut mulkkua sisälle, räpelsi vaan hermostuneena siinä... :/ Sitten se rupes "naimaan" ihan tosissaan, hirveellä tahdilla vatkas persettä edes takaisin. ...Mutta kun se kulli ei vieläkään ollut toosaa nähnytkään! En sit jaksanu enää yrittää korjata tilannetta, vaan annoin tyypin hytkyä rauhassa sängyllään. Sisällä muna ei kyllä käynyt kertaakaan.

Mihinköhän se sitä munaa oli lykkivinään? :LOL:
nolo :D mä oisin varmaan turhautunu niin etten ois antanu homman jatkua.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Lähdin yhden baarituttavan kanssa sen luo panemaan. Jätkä ei missään vaiheessa saanut mulkkua sisälle, räpelsi vaan hermostuneena siinä... :/ Sitten se rupes "naimaan" ihan tosissaan, hirveellä tahdilla vatkas persettä edes takaisin. ...Mutta kun se kulli ei vieläkään ollut toosaa nähnytkään! En sit jaksanu enää yrittää korjata tilannetta, vaan annoin tyypin hytkyä rauhassa sängyllään. Sisällä muna ei kyllä käynyt kertaakaan.

Mihinköhän se sitä munaa oli lykkivinään? :LOL:
Oli se sun pillussa mut sulla on niin väljä ettet huomannut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
En saanut mitään muuta kuin hyväksyntää miehiltä, sitä mä silloin kaipasin. Itsetunto oli aivan murusina ja jotain läheisyyttä ja hyväksyntää kaipasin..

:'( voi ku yksikään tyttö ei joutuisi hakemaan sitä hyväksyntää noin. Toivottavasti sua nyt arvostetaan muista syistä :hug:
 
ööö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Lähdin yhden baarituttavan kanssa sen luo panemaan. Jätkä ei missään vaiheessa saanut mulkkua sisälle, räpelsi vaan hermostuneena siinä... :/ Sitten se rupes "naimaan" ihan tosissaan, hirveellä tahdilla vatkas persettä edes takaisin. ...Mutta kun se kulli ei vieläkään ollut toosaa nähnytkään! En sit jaksanu enää yrittää korjata tilannetta, vaan annoin tyypin hytkyä rauhassa sängyllään. Sisällä muna ei kyllä käynyt kertaakaan.

Mihinköhän se sitä munaa oli lykkivinään? :LOL:
Oli se sun pillussa mut sulla on niin väljä ettet huomannut.
Ei ollut. Ja ei kyllä ole, kolmen synnytyksen jälkeenkään :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Lähdin yhden baarituttavan kanssa sen luo panemaan. Jätkä ei missään vaiheessa saanut mulkkua sisälle, räpelsi vaan hermostuneena siinä... :/ Sitten se rupes "naimaan" ihan tosissaan, hirveellä tahdilla vatkas persettä edes takaisin. ...Mutta kun se kulli ei vieläkään ollut toosaa nähnytkään! En sit jaksanu enää yrittää korjata tilannetta, vaan annoin tyypin hytkyä rauhassa sängyllään. Sisällä muna ei kyllä käynyt kertaakaan.

Mihinköhän se sitä munaa oli lykkivinään? :LOL:
Oli se sun pillussa mut sulla on niin väljä ettet huomannut.
Ei ollut. Ja ei kyllä ole, kolmen synnytyksen jälkeenkään :D
On se. Kukaan vain ei kehtaa sanoa sitä sulle ;)
 
kaaaaauan sitten oltiin chattiporukan kanssa laivalla...

siellä pidettiin hauskaa ja pussailtiin menemään keskenämme. Yhden ihanaisen naisen kanssa sitten innostuttiin suutelemaan ja tanssimaan ja siihen liitty joku ihan vieras mies mukaan tanssimaan. Me tän toisen naisen kanssa tyynesti vietiin se hyttiimme, otettiin yhteistuumin suihin siltä ja kun homma oli hoidettu, tyyppi lähti eikä sen koommin nähty :whistle:

poukkasipa siinä hyttiin kesken kaiken eräs mieskin jonka kanssa mulla oli jonkinasteista sutinaa siellä :ashamed:

mutta kaikenkaikkiaan kiva reissu :p
 
gf
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
Alkuperäinen kirjoittaja gfd:
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
Nuorena tuli annettua monelle jätkälle peräkkäin, siis oikeasti, joskus ne ihan odotti vuoroaan... Oli aika likainen olo...
Kuinka monelle? Tuliko ne kaikki?
Kerran tais olla sillai että yhden kanssa panin ja kaks muuta ootti muna kädessä vuoroaan, olivat toisessa huoneessa kylläkin... Ja joskus niin että yks lähti ja toinen tuli jne...
Miksi muuten teit noin vaikka sulle tuli likainen olo?
Selitys ylempänä...^^
Juu huomasin kun olin jo kysynyt. Olet varmasti asiaa käsitellytkin. minulla oli kanssa nuorena vaihe jolloin koin seksikkyydellä saavani itsetuntoa. Mutta noin rankka ei ollut, erinlaisia kokeiluja kylläkin.
 

Yhteistyössä