Kummallisin seksikokemuksenne?

  • Viestiketjun aloittaja misu
  • Ensimmäinen viesti
vr
Panin joskus paikallisjunan vessassa semmosen jätkän kans ku olin tutustunut vast äsken rautatieasemalla..mul oli vielä menkat tuolloin.Niin me oltiin siellä ku koirat ja yhtäkkiä oltiinki jo perillä..
 
d
Alkuperäinen kirjoittaja lutka:
Kostean baari-illan jälkeen menin jatkoille yhden jätkän kanssa. Tottahan toki tuli harrastettua seksiä, mutta ennen sitä olin pannu sen kaveriakin, suunnilleen varttia aikaisemmin ja samassa talossa.
Kumpi oli parempi
 
ravintolassa
Tuli niin kovat halut, että mentiin hotellin käytävällä olevaan syvennykseen panemaan. Eikä ollu ollenkaan sellainen mies, jota vois ylpeänä kaveriporukalle esitellä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja noloa:
Ajelin kahden miespuolisen kaverini kanssa pakettiautolla kotiinpäin ja istuin siinä niiden välissä.. annoin sen toisen mennä mun mekon alle sormeileen ja otin siltä suihin ja se yks vaa yritti siinä ajaa.. en tiä mikä muhun meni. sitä olen kokemusta olen oikeesti hävennyt ja katunut.
Ei tarvitse katua muuta kuin sitä että kuski jäi ilman. Olisit nyt edes suikkiin ottanut siltäkin. No ensi kerralla sitten.
 
vieras
Baarista lähdin yhden jätkän mukaan ja mentiin hänen luokseen ja harrastettiin seksiä ihan kunnolla aamuun asti. Ajattelin että mikäpä siinä kun on tuntematon mies ja yhdenillanjuttu. Voihan sitä sinkkuna kaikkee tehä.
No ei mennyt kauan ku muutiin siihen naapurikämppään, en edes muistanut enää koko juttua enkä ollut ihan varma talostakaan missä oli oltu.
Kyllä meinas sen jätkän naama venähtää ku näki mut...muuttavan naapuriin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Monia:
-yks hoki IHAN KOKO AJAN että vielä mä kerran vetäsen, tän kerran vetäsen, kohta mä oon vetässy, sit mä oon vetässy JA AAAAAAH; nyt sen vetäsin :X
Voi itku, mä nauran täällä ihan kippurassa... :)

Mun mielestä joku vastaava ketju on ollut ennenkin, ja siellä joku kertoi miehestä joka HUUSI just ennen tulemista "Nyt tää raketti laukeaa!"...
 
lutka
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja lutka:
Kostean baari-illan jälkeen menin jatkoille yhden jätkän kanssa. Tottahan toki tuli harrastettua seksiä, mutta ennen sitä olin pannu sen kaveriakin, suunnilleen varttia aikaisemmin ja samassa talossa.
Kumpi oli parempi
Eka, ihan kirkkaasti. Se toka jotenki aneli koko ajan, "saanko niin ja saanko näin"
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Baarista lähdin yhden jätkän mukaan ja mentiin hänen luokseen ja harrastettiin seksiä ihan kunnolla aamuun asti. Ajattelin että mikäpä siinä kun on tuntematon mies ja yhdenillanjuttu. Voihan sitä sinkkuna kaikkee tehä.
No ei mennyt kauan ku muutiin siihen naapurikämppään, en edes muistanut enää koko juttua enkä ollut ihan varma talostakaan missä oli oltu.
Kyllä meinas sen jätkän naama venähtää ku näki mut...muuttavan naapuriin.
:D

 
hmh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
Nuorena tuli annettua monelle jätkälle peräkkäin, siis oikeasti, joskus ne ihan odotti vuoroaan... Oli aika likainen olo...
Kuinka monelle? Tuliko ne kaikki?
Kerran tais olla sillai että yhden kanssa panin ja kaks muuta ootti muna kädessä vuoroaan, olivat toisessa huoneessa kylläkin... Ja joskus niin että yks lähti ja toinen tuli jne...
 
rakastajatar silloin
Entisen rakastajan kanssa kiima iski kesken museokävelyn..paneskeltiin täysillä ihan alasti Hviträskin pihametikössä,kun kaksi vanhaa sokeaa tätiä kulki melkein meidän päältä,huh!

Se oli sitä aikaa ku molemmat tahoillaan naimisissa ja piti aina löytää joku paikka seksinharrastamiselle..
 
hah
kerran oltiin poikaystävän=nykyinen mies kanssa iltaa viettämässä hänen kaverin luonaan ja siinä sitten väki väheni ja lopulta oltiin kolmistaan vetelemässä jotain tequila pullon loppua ihan lärveissä... oma mies meni käymään vessassa, niin mä sitten jostain kumman syystä aloin ottaa hänen kaveriltaan poskeen ja ku mies tuli vessasta niin liittyi joukkoon iloiseen :D

lopputulos oli aika kostea kolmenkimppa molempiin reikiin ja mulla muistikuvat aika heikot!!! seuravana aamuna lähettiin yhdessä pitsalla ja eipä ole asiasta sen koommin keskusteltu.

:LOL: voi teini-elämä sentään
 
hahhaaaaaaaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Monia:
-yks hoki IHAN KOKO AJAN että vielä mä kerran vetäsen, tän kerran vetäsen, kohta mä oon vetässy, sit mä oon vetässy JA AAAAAAH; nyt sen vetäsin :X
Voi itku, mä nauran täällä ihan kippurassa... :)

Mun mielestä joku vastaava ketju on ollut ennenkin, ja siellä joku kertoi miehestä joka HUUSI just ennen tulemista "Nyt tää raketti laukeaa!"...
:LOL: mä en tiiä oisinko pystyny olee nauramatta "kun raketti ois lauennut"
 
jep
Poikakaveri oli Tilkassa ja kävin siellä häntä katsomassa, alakerran (kellarikerros?) käytävä oli aivan autio. Jotenkin toivon ettei siellä autiolla sairaalan käytävällä ollut mitään tallentavaa valvontakameraa...
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
kerran oltiin poikaystävän=nykyinen mies kanssa iltaa viettämässä hänen kaverin luonaan ja siinä sitten väki väheni ja lopulta oltiin kolmistaan vetelemässä jotain tequila pullon loppua ihan lärveissä... oma mies meni käymään vessassa, niin mä sitten jostain kumman syystä aloin ottaa hänen kaveriltaan poskeen ja ku mies tuli vessasta niin liittyi joukkoon iloiseen :D

lopputulos oli aika kostea kolmenkimppa molempiin reikiin ja mulla muistikuvat aika heikot!!! seuravana aamuna lähettiin yhdessä pitsalla ja eipä ole asiasta sen koommin keskusteltu.

:LOL: voi teini-elämä sentään
kiva..
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Poikakaveri oli Tilkassa ja kävin siellä häntä katsomassa, alakerran (kellarikerros?) käytävä oli aivan autio. Jotenkin toivon ettei siellä autiolla sairaalan käytävällä ollut mitään tallentavaa valvontakameraa...
Haha! :D
Mul on samantyyppinen kokemus, poikaystäväni oli Santiksessa ja kävin siellä häntä katsomassa. Soden vieressä parkkipaikalla otin miekkoselta suihin, ja ei, ei ollu edes tummennettuja takalaseja autossa. B)
 
mieletön
Onnistuin pokaamaan miehen, joka anto mulle orgasmeja ihan kyllästymiseen asti. Kysäsin siltä sitten, kun alko jo olla liiankin kylläinen olo, että etkö aio koskaan lopettaa, niin tämä totes vaan, että en ole 1½vuoteen saanu, kun erosin naisystävästä. No jaksoinhan sitten toki vielä yhden kerran ;) Lähinnä oli kyllä miehellä jo patit loppu muutaman panon jälkeen ja sain suuseksiä ja sormeilua läpi yön, kunnes taas herra oli juhla kunnossa. Herrasmies, piti minua hereillä.
 

Yhteistyössä