Kulmakoru...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luppana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Luppana

Jäsen
25.12.2005
241
0
16
kun mie oon tässä harkinnu,josko kulmakorun ottaisin jossain vaiheessa..niin,tiedustelisin niiltä,joilla se jo on...että paljonko se maksaa? Onko laittaminen kauhean kivuliasta (kestän kyllä =) ) kunhan kysyn...
jonkun pienen nätin korun haluaisin...onko siinä mitään halvaantumisen riskiä,niinkuin jossain vaiheessa sellaisesta oon kuullu puhuttavan? :/
 
Mulla sattu ihan törkeen paljon, mutta se johtui siitä että mä halusin väen väkisin ihan pienen renkaan ja lävärin laittajalla ei sit meinannut sormet taipua siihen. Ja sitten koru vielä alkoi syömään itseään ulos miltei heti ja otin lävärin pois muutaman kuukauden jälkeen :kieh: .

Mä en tiedä onko kulmassa halvaantumisriskiä....voi kyllä ollakin. Silloin kun nenälävärin otin, niin jouduin allekirjoittamaan paperin jossa mainittiin että otan lävistyksen omalla riskillä just tuon halvaantumismahdollisuuden vuoksi.

Hinnoista en nykyisin tiedä, omani teki eräs tuttuni, jonka kaikki porilaiset varmaan tuntee :D ja siis siksi sain halvalla.
 
Mulla on tossa reikä vielä.
Ihan ummessa ei oo. :whistle:
Otin sen 19vuotiaana, ja ei kyl kirpassut pal mittä. Kaverii teki pahaa ku se katto, ja näkiki paremmi ku mä.
Sen laittajan käsi oli mun naamassa kii, joten ei sieltä pal näje, ja omaan silmään on hankala kattoa. :D
Ei mitn käryä mitä mahto maksoa, mutta alle 200mk..
 
Ite otin 13v kulmalävärin, ei koskenut, on mielestäni ainakin halvaantumisen riski mutta tosin todella pieni jos otat liikkeessä, kyllä ne siellä osaa asiansa. 35e tais itellä maksaa muistaakseni korun kanssa mut maks.40e sanosinko.. Ainoo huono puoli et rengas kasvaa ainaskin aika nopeesti monilla ulos..
Niin ja kohta 5v ollut eikä ole vieläkään ummessa kun välillä tökkii läpi, tosi pitkään pysyy se reikä auki kunhan on kunnolla eka parantunut. Tosin kasvanut jo niin pahasti ulos ettei viiti pitää kun niin törkeen näkönen muuten :/
 
Ei se kyllä kipeää tee, mulle on tehty reikä kahdesti ( kumpaankin kulmaan). Ikävä kyllä mun kroppa hyljeksii lävistyskoruja, kummatkin kulmakorut ja nenäkoru alkoivat "kasvaa" ulospäin, tuli kamala mätäpaise ja eikun umpeen. Harmi, sillä tykkäisin kovasti näteistä pienistä lävistyksistä. Hinnasta ei oo kyllä muistikuvaa, siitä on kumminkin jo sen verran paljon aikaa.
 
Sillon kun mä oon ottanu ni maksoi 40e/kpl. Ja ei sattunu, tai sattui, mut ei mitenkään ramaattisen paljon, erittäin hyvin kestettävissä ollut kipu :D Eikä kukaan puhunut halvaantumisriskeistä.. Mun korut vaan repesi vähän irti, arpirivistö jäi jäljelle :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Christina:
Ei se kyllä kipeää tee, mulle on tehty reikä kahdesti ( kumpaankin kulmaan). Ikävä kyllä mun kroppa hyljeksii lävistyskoruja, kummatkin kulmakorut ja nenäkoru alkoivat "kasvaa" ulospäin, tuli kamala mätäpaise ja eikun umpeen. Harmi, sillä tykkäisin kovasti näteistä pienistä lävistyksistä. Hinnasta ei oo kyllä muistikuvaa, siitä on kumminkin jo sen verran paljon aikaa.

Mulla sama juttu ton kanssa, ettei kroppa "hyväksynyt". Ei koskaan parantunut kunnolla, vaan oli koko ajan märkimässä, joten mun oli siitä luovuttava aikanaan. :/
Mutta kulmakorun laitto ei sattunut juurikaan ollenkaan. Ja hintaa en muista, kävin siis ihan ammattilaisella, mutta siitä on useampi vuosi (6 - 7), joten tän hetken hinnoista ei tietoa. Varmaan nettisivuilta löytyy hintoja.

Ja mulla oli koruna se tappi alusta alkaen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luppana:
kokemuksista..mie en sitä rengasta haluais..mut haluaisin sellasen,jossa on ne kaks pistettä..öö,en mä tiiä,mikä se on nimeltään..vähän niinku nappeja :ashamed: :whistle:

Just tommonen "pistekoru" :D ei kasva niin pahasti ulos kun rengas.. mut ehottasin ottamaan renkaan ennenku on parantunu, helpompi hoidettava..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Luppana:
kokemuksista..mie en sitä rengasta haluais..mut haluaisin sellasen,jossa on ne kaks pistettä..öö,en mä tiiä,mikä se on nimeltään..vähän niinku nappeja :ashamed: :whistle:

Kannattaa ennemminkin ottaakin se tappi kuin rengas,ne renkaat tuppaa kasvamaan ulos aika ärhäkästi.
 
Sattu paljon, tosin vaan sekunnin. Titaanirenkaalla maksoi noin 50?, mut otin sen Ruotsissa. Nyt killutan siinä pientä sievää kultaista pallorengasta. Nätti on. Hoitaa täytyy hyvin noin 7vk laiton jälkeen, desinfioida monta kertaa päivässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:
Alkuperäinen kirjoittaja Luppana:
kokemuksista..mie en sitä rengasta haluais..mut haluaisin sellasen,jossa on ne kaks pistettä..öö,en mä tiiä,mikä se on nimeltään..vähän niinku nappeja :ashamed: :whistle:

Just tommonen "pistekoru" :D ei kasva niin pahasti ulos kun rengas.. mut ehottasin ottamaan renkaan ennenku on parantunu, helpompi hoidettava..

Jep..just sellasen... :D pitääpä alkaa kyselemään hintoja nuista lähialueen liikkeistä...
 
Taisi maksaa 150mk silloin joskus -99 tai -00.. Nipistää aika ilkeesti. Siihen kasvoi joku rasvapatti tms. Tulehtui, kasvoi pois.. Oli n. 9kk siinä, sitten nyppäsin sen pois. Arpi jäi. En suosittele ottamaan.
 
se riippuu paikasta missä käy ottaan... itellä maksoi 45 e :) ei se käy, mulla kävi vähemmä ko korviksien laitto :D mut se hän riippuu tyypin kipukynnyksest jne...
en tiiä tuosta halvaantumisriskist mut mulle kyllä oltiin sanottu et siin on :/
ei oo vielä alkanu kasvaa ulos mut sehä ei välttis kasva :D
 
sattuuko kulmakorun ottaminen meinaan haluasin tietää kun menen ottamaan sen kohta. olenmua vasta 13 vee ja mua pelottaa että se sattuu ja sehän voi halvaantua tai jtn. AUTTAKAA MUA
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-81:
Sattu paljon, tosin vaan sekunnin. Titaanirenkaalla maksoi noin 50?, mut otin sen Ruotsissa. Nyt killutan siinä pientä sievää kultaista pallorengasta. Nätti on. Hoitaa täytyy hyvin noin 7vk laiton jälkeen, desinfioida monta kertaa päivässä.

Lävistyksiä ei saa desinfioida!! Kieli on ainut, ja siinäkin alkoholitonta suuvettä.
 

Yhteistyössä