kun mie oon tässä harkinnu,josko kulmakorun ottaisin jossain vaiheessa..niin,tiedustelisin niiltä,joilla se jo on...että paljonko se maksaa? Onko laittaminen kauhean kivuliasta (kestän kyllä =) ) kunhan kysyn...
jonkun pienen nätin korun haluaisin...onko siinä mitään halvaantumisen riskiä,niinkuin jossain vaiheessa sellaisesta oon kuullu puhuttavan? :/
jonkun pienen nätin korun haluaisin...onko siinä mitään halvaantumisen riskiä,niinkuin jossain vaiheessa sellaisesta oon kuullu puhuttavan? :/