**KULLANKERÄT** Tammikuussa

aijuu, täällä muuten parin päivän kinaamisen jälkeen saatiin eilen illalla aikaan valtava poru ja sit ol kaikki taas paremmin ku sai oikeen kunnolla vollottaa toisen olkaa vasten. Taas porskutellaan yhressä eteenpäin.

Ja tsemppiä wiiville ultraan

ja nukkumisista. TÄÄLLÄ ESIKOINEN on alkanu vasta 2,5vuotiaana nukkumaan öitä läpi. 2-veehen asti monta kertaa yössään herätty huutoon, siihen ku tulee pois sängystä tms... ja aikanaan meni kyl hienosti nukkumaan ku jätti vaan sänkyyn maidon jälkeen, nyt ei toivookaan enää vuoteen, kamala taistelu joka helevetin ilta. (nyt alkanu riittää, et istun koneella viereisessä huoneessa, kunnes nukahtaa)... et tsemppii vaan heräilyjen kanssa.

Ja taas joku huutaa

Velv
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja abloom:
Me ollaan "vasta" 4 vuotta oltu yhdessä ja muuten on ollut auvoisaa eloa mut imetys ja valvominen pisti mulla nupin sen verran kireeksi että oli sit aikamoista räiskähtelyä 4-5 kuukautta... onneks on nyt taas tasaantunut :whistle:

höh, unohtu; :flower: vuosipäiviä viettäville
Me ollaan oltu yhdessä reilu 11v. Olin ihan varma, että vauvan tulo saa parisuhteen koville. Hoin miehellekin varmaan joka päivä raskausaikana, että "koitetaan jaksaa yhdessä se eka vuosi, se on pahin ja raskain. Ja erotaan aikaisintaan lapsen ollessa 3v". Siis mä olin ihan VARMA, että parisuhde on mennyttä. Vaan kuinkas kävikään. Kun varautui pahimpaan, ei mitään mullistusta tapahtunutkaan. Parisuhde on ihan entisellä hyvällä mallilla :heart:
Mä tuossa yks päivä luin niitä meijän raskauden viimemetrien juttuja (kiitos vaan Mamitzulle, että viitsi sen tänne linkittää!) Siellä, kun sitä pohdittiin miten lapsen tulo muuttaa parisuhdetta ja kuinka vietettiin "viimesiä" vkonloppuja kaksin... Omia juttuja ei ollu kuin niiltä parilta ekalta päivältä, kun lähdin sit jo Rasmusta hakee synnärille, mut palautu niin elävästi mieleen se aika. Mä olin kans tuolloin ihan varma, et lapsen tulo on meijän parisuhteen loppu. :D Onneks olin väärässä. Kyllä tuo poika on hionu meitä entistäkin tiivimmin yhteen ja nyt me taistellaan enemmän miehen kanssa yhdessä "pahaa maailmaa vastaan". :)
 
Me ollaan oltu yhdessä ..ööö oottakaa nyt joutuu laskee ihan tosissaan.. 5 ja puol vuotta..
pitäis mennä nukkuu mut ei jaksais tai siis ei väsytä..

kävin suihkussa hinkkaamassa römpsän kuntoon että kehtaa mennä levittämään jalkansa sinne..viimeksi joutu huoneesta toiseen revittelee monelle ihmiselle.. :)
 
On se Wiivillä täksi illaksi hommaa. :LOL: No toivotaan, että pääset tällä kertaa vaan yhdellä pällistelijällä.

Munki pitäis nukkumaan mennä, mut ku ei vaan väsytä. Tuntuu niin turhauttavalta mennä tuonne sänkyyn makoilee ja hengitystään pidättää, ettei Rasmus häiriinny.
 
Wiiville tsemppiä huomiselle :) Jännää varmasti nähdä montako sydäntä siellä sykkii :)

Iha hassulta tuntuu että vastahan oli viime tammikuu ja odoteltiin että alkas äippäloma, vois laittaa kaikki vauvan tavarat ja vauva syntyis....nyt tuo meiän masun asukki täyttää huomenna 7kk ja mun äippälomakin loppuu ens kuun lopussa...mihkä ne päivät on menny??
 
Alkuperäinen kirjoittaja hande:
Wiiville tsemppiä huomiselle :) Jännää varmasti nähdä montako sydäntä siellä sykkii :)

Iha hassulta tuntuu että vastahan oli viime tammikuu ja odoteltiin että alkas äippäloma, vois laittaa kaikki vauvan tavarat ja vauva syntyis....nyt tuo meiän masun asukki täyttää huomenna 7kk ja mun äippälomakin loppuu ens kuun lopussa...mihkä ne päivät on menny??
Joo, on kyllä tosi nopeaa mennyt aika |O En olis kyllä yhtään valmis lähtemään vielä takaisin työelämään. Onneks saa kituutella hoitovapaalla tän vuoden. Just sanoin miehelle, että jo 17,5v päästä tuo tyttö saattaa muuttaa pois kotoa :'(
 
Tiivari.. Ihan sama homma itellä...en haluis työeloon lähteä vielä mutta näillä näkymin on pakko jotain keksiä koska toi kotihoidontuki on niin pieni. Täällä on kyllä se kaupunkilisä tai mikä onkaan mut sen saa vaan sellaset jotka saa sitä lisäosaa ja me ei sitä saada koska miehellä niin hyvät tulot. Aika pyllystä jos näin nätisti sanon :kieh:
Tänää kaivelin netistä kaupungin sivuilta perhepäivähoitajan työhakemuksen jos vaikka sellaseks alkais jokuseks vuodeks, sais artun pitää kotona ja sais ees pikkasen paremmin rahaa ku toi kotihoidontuki...tiän kyllä että on rankkaa hommaa mut oon aina tottunu hoitaan isompaa laumaa lapsia, myös muita ku omiani. Ja tuon pomon mukaan täällä on tarvetta hoitajille eli töitä varmasti on jos vaan tämän meiän kämpän hyväksyvät hoitopaikaksi....
 
Juu, ei tuolla kotihoidontuella paljoa juhlita. Meillä kun ei kaupunki tarjoa kuntalisää, eikä kyllä sitä hoitotuen lisäosaakaan varmaan saada. Mutta eiköhän sitä pärjätä. Mä oon henkisesti valmistautunut syömään kaurapuuroa huhti-joulukuun :p Pääasia, että laskut saadaan hoidettua kunnialla ja vauvalle ruokaa =)
 
oikeesti mä huomasin ajanmenon siinä ku esikoinen täytti viime marraskuussa 10v ja sillo ku se synty muistan ku sanoin pojan isälle ja parille muulleki että sitte ku poika täyttää 10v mä oon JO 31v, niin vanha että on toinen jalka haudassa..... tuli iha mietittyy että oonko iha oikeesti vanha nytte ja totesin että en toki, mähän oon 31v nuori :LOL:
 
nii toi on kyllä totta että pienelläkin voi tosiaan pärjätä ja sekin on tullu itekkin koettua sillo noitten isompien kanssa ku olin 7,5vuotta kotona putkeen...mutta nyt on tän talon laina ja lasten kuskaukseen menee yllättävän pitkä penni (tai sentti) ni tuo pieni raha ei oikeesti piisaa vaikka kui haluis :( oikeesti haluan hoitaa Arttua yhtälailla kotona mitä oon noita kolmea muutakin hoitanu...
 
*haukotus* Huomenta.
Yö ol kitinää,möngerrystä ja itkuu :( ...no tul aamu ja ei auta ku vaa alottaa pvän hommat.

Meil se piikki tänää...toivottavast ei tarviis herättää toist pväunilt sinne.

Nyt o jutut vähissä...palajan myöhemmi uudelleen.

 
Just eilen illalla kehui kuinka kiltti ja hyvä Emma on, ja onhan se siis aina joka päivä, tosi harvoin se kitisee taikka itkee.

Noh yöllä klo24.00 Emma alkoi itkeen kovaan ääneen, mies antoi maidon jonka jälkeen nenä piti tyhjätä, se jälkeen Emma ei halunnut millään takas unille. Mies yritti kaikkensa 2h ajan että neiti nukahtais mutta tuloksetta.
Sit kuulin että mies toi Emman pois sängystä olohuoneeseen leikkimatolle. Ja sehän ei mulle käyny että neiti alkaa yöllä leikkiin.
Joten nousin ylös, käskin miehen nukkumaan ja yritin Emmaa unille, puoli tuntia meni tuloksetta, päätin laittaa supon ja antaa maitoa viel.
Huhhu, toimi, klo02.15 vein neidin onnistuneesti takas sänkyyn.
Emma näköjään tekee niitä hampaita nyt tosissaan ku kerran suppo toimi :kieh: ja sit ku sillä on sitä flunssan tynkää, onneks meil huoneen kostuttaja, se toimii ainakin yskään..

Nukkui sit klo02.15-07.20, parit itkut kuulin tuon aikana, oli vaan uni-itkua ku ei heränny niihin.

Saas nähdä mikä aikataulu neidillä tänään on, meneekö klo9 päikkäreil vai klo11...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Tervetuloa joukkoon Tiktu ja Lelle! Me ollaan niin suvaitsevaista porukkaa, että uudet lesboystävät on aina tervetulleita :LOL: :LOL: :LOL: :whistle:
Pistit sitten toisen huumorintajun heti koetukselle??? :whistle:
Ei me Tiktu oikeesti olla ihan näin sekoja, kun parin viime päivän jutut antaa olettaa...Ollaan vaan joskus vähän niin ku pienet lapset, innoissaan ylikierroksilla, juu sii...
Ollaan me :LOL:
Huomenta!

No, okei, ollaan sit, mutta pelätä tai jännittää ei tarvii.
Rouvat (ja susiparin puolikkaat B) ) ollu puhepäällä taas iltasella, kun oli tullu muutama sivu lisää. Hyvä tytöt!

Yhteiselojen kestoja olitte "puineet". Taidan olla veteraani siinä(kin) sarjassa. Me on pidetty yhtä -90-luvun alusta, vaihtelevalla menestyksellä :whistle:

Mun piti sanoo oikeasti jotain fiksuakin (onko se mun ajatuksen juoksulla tai ylipäätään tähän aikaan päivästä edes mahdollista??), mutta nyt lyö ihan tyhjää.

Lähettelen jaksamista valvojille. Meillä yöt sujuu jo tutuksi tulleen mallin mukaan hyvin, säälii vanhaa äitiraukkaa ja antaa nukkua. Tai ehkä Millakin on jo huomannu, mimmonen mörkö musta kuoriutuu väsyneenä ja haluu välttää sitä? No, palajan illemmalla, josko siiheksi olis ajatukset selkiintyneet. Nyt kotitöitä, niitä voi tehdä vähän sumeammallakin järjenjuoksulla :D :wave:

 
Nyt on palattu ultrasta!

Toinen alkio oli sitten surkastunut ja näkyi enää vain tosi vähän, mutta kuulemma parempi näin kuin että tulis vuotamalla pois, kun sitten vois toinenki olla vaarassa.. vähän haikee olo mutta nyt mahdutaan ainakin vielä samaan autoon ettei tartteis sitäki ostaa.

Mun on pakko laittaa teille kuva jos saan tuosta otettua, kun se näytti ihan Batmanin viholliselta siltä jokerilta..joten olkoot tämän nimi sitten JOKERI.

Niskaturvotus oli 1,08mm joten en sitten mennyt sinne labra kokeisiin.

ja oli kasvanut hyvin..pää-peppu 51mm ja vastasi viikkoja 11+6


:heart:
wiivi84 & JOKERI 11+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Nyt on palattu ultrasta!

Toinen alkio oli sitten surkastunut ja näkyi enää vain tosi vähän, mutta kuulemma parempi näin kuin että tulis vuotamalla pois, kun sitten vois toinenki olla vaarassa.. vähän haikee olo mutta nyt mahdutaan ainakin vielä samaan autoon ettei tartteis sitäki ostaa.

Mun on pakko laittaa teille kuva jos saan tuosta otettua, kun se näytti ihan Batmanin viholliselta siltä jokerilta..joten olkoot tämän nimi sitten JOKERI.

Niskaturvotus oli 1,08mm joten en sitten mennyt sinne labra kokeisiin.

ja oli kasvanut hyvin..pää-peppu 51mm ja vastasi viikkoja 11+6


:heart:
wiivi84 & JOKERI 11+6
:hug: toiselle alkiolle, ja :heart: :flower: :D Jokerille... Onnea :flower:
 
Wiivi :hug: toisen pienen puolest ja :heart: siel kuiteki toinen pieni suloisuus on kasvamassa.

Ammu oonko mie sit väsyneenäkin niiiin ihana et Viljamille ihan sama vaik en ees nukkus? :LOL:
Ihanaa et jollai muulki pää lyö tyhjää ku vaa miul ;) ...sanoin isommille aamul ettei oo kylmäilma (en ollu kattonu mittarii ) Nooooo,olivat jo lähteneet kävelee ku ulkomittarii kurkkasin ja pakkast 15,1 näytti ...ei oo kylmä ei :headwall:
 
Huomenta

Mitenköhän on, pitäisköhän kuitenkin tehä testi... :/
Kamalasti väsyttää, huonoa oloa aamuin illoin ja menkat on=2tippaa eilisen ja tän päivän aikana :/ Terveyskeskuslääkäri sen mun myooman näki, pitäisköhän siihen luottaa?
Eiköhän :whistle:

Kiitoksia onnitteluista =) Kirjavaa on meidän elo ollut ennen lapsia ja hyvä niin, ei houkuttele houkutukset houkkia :D
Ja noloa oli kun piti oikeen sormilla laskea :ashamed: Ja kovasti muistella...

wiiwille :hug: toisesta ja :hug: JOKERIsta :heart: Ihanata!

Kapulako mulla? Kenelle?
 

Yhteistyössä