**KULLANKERÄT** Tammikuussa

Alkuperäinen kirjoittaja maleha:
Wiivi: Kyl sää varmaan ymmärrät et meidän "samaa matkaa tulevien" on helpompi majottautua yhteen.
älä ota mua tosissaan..naureskelen täällä vaan näitä juttuja.. ja itsekkin olin jo ajat sitten ehdottanu että jos ne ketkä tulis samaa matkaa tai asuis suht lähellä toisiaan ni yöpyisivät yhdessä
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja maleha:
Wiivi: Kyl sää varmaan ymmärrät et meidän "samaa matkaa tulevien" on helpompi majottautua yhteen.
älä ota mua tosissaan..naureskelen täällä vaan näitä juttuja.. ja itsekkin olin jo ajat sitten ehdottanu että jos ne ketkä tulis samaa matkaa tai asuis suht lähellä toisiaan ni yöpyisivät yhdessä
mä ja emma sit varmaan asutaan omas huonees ku ei ketään läheltä vaasaa :( :LOL: :LOL: niin Ammu tietty mut...läppä...Eli Ammu ja Maleha pari :wave: Hyvä
 
Silmienväri tumman siniset =) ...meil isoil pojil ruskeet,typyl vihreet,miul vihreet ja miehel vihreen ruskeet.
Jostai kuullu ettei silmien väri muuttus enää 3kk iän jälkeen...anoppi ainakin niin väittää :D
Sen 3kk joka ainut kerta ku nähtii...vaik sit 4kertaa vkko nii muisti sanoo et "taitaa noi siniseks Viljamil jäädä" :headwall: Ois vissii toivonu ruskeita!

Ihanii kuvii ja viel ihanempii lapsii :heart:

Kyl junas on vauvan ja lasten kaa iha kiva ja helppo matkustaa...ainaki sillo ku ite liikuin vaa junal ja linja-autoil joka paikkaan kera muksut....miul ollu kortti vast noin 4v.

Menkat on ollu jo synnytyksen jälkee monet...alko 3kk synnytyksestä vaikka yhä imetän :kieh:

Ja nyt torkkumaan hetkeks ku poikakii unil....eiku ekan tietty kahvi :p
Oon niiiiin väsy et jos joku nyt kysyis et mitä kuuluu tai kui yö meni nii varmaa purskahtaisin itkuun :headwall: :ashamed:
 
Tampere
1Huone - Ammu&Maleha
1Huone - Tiivari&Mies(matkasänky mukana)

Sydänkäpynen &Emma(matkasänky mukana)
Wiivi84 &Nenni
ursu & Viljami
Elppa & Alex
Rebel&Rasmus
Rypäle & Toivo
Kielletty & Leevi
Bamse & Leona


Miss Piggy&Elsa (ei majoitusta)
Hande & Arttu (ei majoitusta)
Velv & Suvi (ei majoitusta tre)
Mamitzu & Justiina (ei majoitusta)


Eli eli, tampere on meidän treffipaikka. 28.2-1.3 la-su, n klo14 aikoihin...tarkka paikka viel auki...

Laittakaa mulle vaik yv:nä parit jotka jakaa huoneen jonku kanss huonemäärä olis kiwa tietää.
Sit ku ne tiedot on, ni voin soitella hotelleille.[/quote]

Niin ja kenellä matkasänkyä mukana????????
 
Uusissa junissa (IC) mahtuu vaunujen kanssa mukavasti ja "kassalla" kertoo mikä tilanne niin eiköhän se onnistu. Menin esikoisen kanssa junalla ouluun kun pojalla oli ikää 1kk 3vk toinen nukkui vaunuissa siinä "käytävällä" (olisko ollu invapaikka :/ ) ja oma istumapaikka oli kauempana :attn: Lastenvaunukin on mukava paikka, saa hytillisenkin paikan mutten muista kuinka vaunut sinne mahtuu... Oliko apua? :snotty:
 
maleha:
Oletko matkustanut junalla vaunujen kans? Miten se onnistuu? Eikö tilat oo aika ahtaat? Pitääkö vaunut laittaa matkan ajaksi jonneki? Minne? Miten ylipäänsä junaan pääsee vaunujen kans ja sieltä pois?
Joo, edellisen vauva-aikana tuli tätäkin kokeiltua, "konnari" auttaa asemalla vaunut kyytiin ja pois, ainakin sillon oli niin. Vaunut matkustaa konduktöörin vaunussa, niin ku kaikki muukin isompi rahti, mitä junan mukana kulkee. Sillon ei tarvinnu vaunuista maksaa ekstraa, nykyään en tiedä. Ja siellä konduktöörin vaunussa kävin sitten matkan aikana tyttöä nukuttelemassa vaunuihin, kun ei muualla onnistunut.
 
silmien värin vaihtumisesta miulla on yhessä pikkasen vajaa yks vuotis kuvassa merensiniset silmät, mut nyt miul on kyl täysin vihreet, ei sinisen häivähdystäkään. Eli puppua toi kolmen kuukauden rajapyykki :D Katoin muuten äske Aliisan silmiä tarkemmin, ni en tiiä oikeesti minkä väriset silmät sillä enää on :eek: näyttää kaukaa sinisiltä mut läheltä ei :eek: Mut oon 70% varma et niistä tulee vihreet, oi ku tulis viel iha pikkasen kirkkaampi vihree ku miulla. Kovat on toiveet :LOL:
 
Taitaa olla unirytmit taas vaihtumassa...
Eilen 3x30min ja tänään jo 3h putkeen unta :/
Mikähän siinä nyt sitten olis... hampaita lisää tms.

Esikoinenkin nukkuu, kylmä meinaa täällä kämpässä tulla... eilen en lämmitänyt kuin makuuhuoneessa ja nyt alkaa tulla jo pakkanen sisälle, 17astetta sisällä :whistle:

Tuun paikalle jos pääsen ja saan esikoiselle hoitajaa... Isäntä on iltavuorossa tuolloin ja siskoni koulussa... hmph, en millään halua ottaa molempia mukaan. Katsotaan nyt kuinka nuo lomautuksetkin menee... Ensimmäinen viikko on jo tämän kuun lopussa :'(
 
joku saa ilmottautua mun pariksi..

eli nenni nukkuu yön yli tai ei yleensä maksimissaan 3 heräämistä.. mä saatan kuorsata..niin ja tupakoin välillä ja sit meil on siis toi koira jos joku on tosi allerginen..tarkotin siis karvoja en ota koiraa mukaan..

niin ja ne raskaushormoonit on ihan oma lukunsa :LOL:
 
Heips :wave:

Kauhee kun mulla on jo ihan paniikki koko tapaamisesta |O ei oo mitään vaatteita, kun oon kokoo ryhävalas, eikä liiemmin rahaa ostaa. Jähmetyn varmaan seinäruusuks ja jotain muuta mukavaa :ashamed: ei kai mistää huomaa, että mä en ikinä käy missään ja oon HIEMAN ujo :snotty:

Menkat ei oo mullakaan alkanu, kun vielä imetän.

Silmienväri on sininen, niin ku mulla ja miehelläkin.

Tässä kuvaa kun kaverukset odottaa iskää kotiin. Likka on aseteltu tonne ikkunalle, ei ihan vielä osaa kiivetä ite :D



 
Ammu siis voin sit varata ihan normi paikan ja vaunut muualle. Siis sit ku lipun ostan, myöhemmin. Entäs sä? Tyttö istuu sylissä ja uskon et saan hänet siihen (tissille) nukkumaankin. Toivotaan ettei olis kovin uteliaita töllistelijöitä. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
Kauhee kun mulla on jo ihan paniikki koko tapaamisesta |O ei oo mitään vaatteita, kun oon kokoo ryhävalas, eikä liiemmin rahaa ostaa. Jähmetyn varmaan seinäruusuks ja jotain muuta mukavaa :ashamed: ei kai mistää huomaa, että mä en ikinä käy missään ja oon HIEMAN ujo :snotty:
Ehdottaisin tämän ongelman poistamiseksi, että kyseessä olisi nudistilesbojen tapaaminen :D
 
wiivillä tosi hyvä myyntipuhe :LOL:

Sain viimein tytön nukkumaan, loppusilauksena tainnutin maitopullolla, saa nähdä kauan tätä nyt kestää...

Mamitzu hui, meikäläinen paleltuis jo nuissa lukemissa...

jaaha alkoi tuleen tuplana et varmasti tuun huomatuksi :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja maleha:
Ammu siis voin sit varata ihan normi paikan ja vaunut muualle. Siis sit ku lipun ostan, myöhemmin. Entäs sä? Tyttö istuu sylissä ja uskon et saan hänet siihen (tissille) nukkumaankin. Toivotaan ettei olis kovin uteliaita töllistelijöitä. :LOL:

Mennään semmoseen perhehyttiin? Siellä saa rauhassa imettääkin...
Laitan sulle yytä kans nyt :wave:
 
MP: Älä suotta panikoi. Meitä on moneksi! Ite en ylipainoinen ole mut ulkonäössä ei muuten kehumista. vaatetta löytyy vaikka muille jakaa ja sosiaalinenkin olen mut silti tuo tapaaminen hiukan jännittää.
Ei me kilpailla vaatteilla eikä ulkonäöllä. Mukavaa nähdä teidät kaikki olitte sitten minkä näköisiä tai kokoisia tahansa.
 

Yhteistyössä