**KULLANKERÄT** Tammikuussa

Juu, ihania kuvia olette taas laittaneet. :heart:

Mä täällä äimistelen et miten ne noin jo istuu ja seisoo!!??

Meillä ei istuta ja varsinkaan seisota vielä aikoihin! Onkohan Emma jotenki poikkeus ku maata lösöttää vaan paikallaan ja ku istuttaa yrittää niin ei mitäään mahkuja et pysyis pystyssä.
Ihan on vauveli vielä. :heart:
 
Tampere
Sydänkäpynen &Emma
Ammu & Milla
Wiivi84 &Nenni
ursu & Viljami
Elppa & Alex
Rebel&Rasmus
Tiivari & Sofia
Rypäle & Toivo
Kielletty & Leevi
Miss Piggy&Elsa (ei majoitusta)
Hande & Arttu (ei majoitusta)
Bamse & Leona
Velv & Suvi (ei majoitusta tre)
Mamitzu & Justiina (ei majoitusta)

Jyväskylä
maleha&Emma

Eli eli, tampere on meidän treffipaikka, miten me saatais maleha treelle kanss :|

Laittakaa mulle vaik yv:nä parit jotka jakaa huoneen jonku kanss ja sit et kuka yöpyy hotellis? huonemäärä olis kiwa tietää. Vai mitä nuo (ei majoitusta) tarkoittaa??
Sit ku ne tiedot on, ni voin soitella hotelleille.
 
maleha tos vähän aikaa sitte sain hytkytettyä vaunuihin, sit 5 min päästä soi puhelin ja plim! neiti on hereillä!
Ei meilläkään tehä viel muuta ku käännytään mahalleen, vähän on nostellu pyllyä siihen malliin et saattas jonkin ajan päästä lähteä ryömimään, mut ei mitään vakavampaa :whistle:
Menkat alko mullaki vasta ku lopetti imetyksen.

Wiivi
onkos tomaattia/tomaattimurskaa ja kasvisliemikuutio maidon sijaan? Tai laatikon sijaan tonnikalasta pastakastike?

Tuhistaanko teillä silleen nenä rutussa? Tää huomas pari viikoa sitten sellasen, on muute hassun näkönen :LOL:
 
Alexilla on sini-harmaan-vihreät :D Mulla siniset ja miehellä vihreät, joten joku epäsikiö tuosta tulee.

Kivoja kuvia :heart: Aina kuvia katsellessa tulee mieleen missä tavaranpuutoksessa elellään. Ei pottaa, ei härpätinpärpätin kävelytuolia, ei keinuseeproja vai-mitä-ne-nyt-oli, jne. Poikakin on tämän huomannut, esim. leikkipehmoratistakin leikkii sen pesuohje/varoitus- lapun kanssa. Yksinkertaisimmat lelut on påp!

Wiivi- tääl on kans sellanen PA- tilanne et huh. Tuossa just kaivoin pakkasen pohjalta kanafileitä, toivottavasti sulaa iltapäivään mennessä. Riisiäkin löytyi, ja joku kastikepussi :D Eli kyl siit hyvä tulee ;) Makaroonilaatikkoa voi muuten tehdä pelkällä vedellä, jos lisäät kanamunia! Tai sitten teet tonnikalapastaa, ketsuppia vaan paljon niin johan maistuu ;)
Mä oon kerran eläny 4kk pelkällä makaroonilla, nuudeleilla ja jauhelihalla - niistä saa yllättävän paljon irti, eikä mennyt kun 40e/kk ruokaan. Ja tupakointi on pakko lopettaa :kieh: Hirveät määrät rahaa + terveys helkkari sentään. Olis sitä kuuluisaa selkärankaa, niin hyvä.. mutta ei.
 
abloomille :hug: ja tsempit pojan nukuttamisen kanssa. Meillä huomattiin ettei poika enää ota mitään pikkulasten aamu-unia, grr. Eli herää 7-8.30, ja ekan kerran unilla klo 12 (otti 10min tirsat ja heräs pirteenä, pirulainen!).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Alexilla on sini-harmaan-vihreät :D Mulla siniset ja miehellä vihreät, joten joku epäsikiö tuosta tulee.

Kivoja kuvia :heart: Aina kuvia katsellessa tulee mieleen missä tavaranpuutoksessa elellään. Ei pottaa, ei härpätinpärpätin kävelytuolia, ei keinuseeproja vai-mitä-ne-nyt-oli, jne. Poikakin on tämän huomannut, esim. leikkipehmoratistakin leikkii sen pesuohje/varoitus- lapun kanssa. Yksinkertaisimmat lelut on påp!

Wiivi- tääl on kans sellanen PA- tilanne et huh. Tuossa just kaivoin pakkasen pohjalta kanafileitä, toivottavasti sulaa iltapäivään mennessä. Riisiäkin löytyi, ja joku kastikepussi :D Eli kyl siit hyvä tulee ;) Makaroonilaatikkoa voi muuten tehdä pelkällä vedellä, jos lisäät kanamunia! Tai sitten teet tonnikalapastaa, ketsuppia vaan paljon niin johan maistuu ;)
Mä oon kerran eläny 4kk pelkällä makaroonilla, nuudeleilla ja jauhelihalla - niistä saa yllättävän paljon irti, eikä mennyt kun 40e/kk ruokaan. Ja tupakointi on pakko lopettaa :kieh: Hirveät määrät rahaa + terveys helkkari sentään. Olis sitä kuuluisaa selkärankaa, niin hyvä.. mutta ei.
juu siis mullaki ku tossa nuorena oli hetki että ryyppäys ennen kaikkea muuta ni makaroonit ja nuudelit ja tonnikalat (olivat sillon viel halpoja ) olivat just hyviä..yleensä palkkää makaroonia ja vähän voita päälle..

nyt ei siis oo enää penniäkään..tai no on tossa muutamat hilut joilla ajattelin ostaa tänään maitoa ja sit kassillinen pulloja..sit rupee olee keinot loppu

pitää siis ryypätä enemmän jotta saa pullonpalautus rahaa :LOL: :D okei älkää ottako mua tosissaan..

juu mulle on tälle päivälle vaan 6 tupakkaa ja sitten jos ei jostain saada..( ostetaan yleensä venäläistä ) ni sit ollaan ilman..miehen veli on meille yhen kartsan velkaa ja hiukan rahaaki ku osti tietokoneen meiltä, mut seki on lomautettuna joten silläkää tuskin paljon rahaa
 
ai niin..olin eilen kaupas hakemassa kahvia ukolle ni eikö se makoillu tuol sängyssä nennin kanssa ja nenni päätti taas hypätä sängyltä alas..iso mustelma ottassa...

ja itki hetken ja sen jälkee hirmunen naureskelu
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Ei pottaa, ei härpätinpärpätin kävelytuolia, ei keinuseeproja vai-mitä-ne-nyt-oli, jne. Poikakin on tämän huomannut, esim. leikkipehmoratistakin leikkii sen pesuohje/varoitus- lapun kanssa. Yksinkertaisimmat lelut on påp!
Näin meilläkin
:LOL: Meil on vaunut mun pikkusiskolle vuonna-94 ostetut, hyvin pelaa ja huimaa säästöä :saint: Eilen laitettiin keinu kattoon (sekin siskon), taitaa olla ainoa paikka missä nytkin on tyytyväinen :) Suosittelen :wave:

Elppa son tyttö :snotty:
 
Silmät taitaa Aliisalla olla siniset, ehkä on vihreeseen menossa, ehkä ei. Vihreet ois kyl niin ihunat, ainaki ite oon tykänny :LOL:

Wiivi
Nyt alat säännöstelee tupakointia ja lopulta lopetat, mainio hetki siihen kun tupakasta on pulaa. ( joo toimii ainakin melkein :whistle: )
 
Mun pariks saa tulla jos kestää kuorsaamista ja jos vauva nukkuu hyvin yön...Emma kyll aika herkkäuninen... :|
Juu saas nähdä mitä Emma sanoo mun kuorsaamisesta :kieh: ja samas huonees nukkumisest..kai se ny yhden yön kestää, nukkuu sit autos.
 
Sydänkäpynen:
Vai mitä nuo (ei majoitusta) tarkoittaa??
Sitä, että nää ihmiset ei tarvii hotellihuonetta jos ja siis kun kokoonnutaan Tampereelle?

Voin ruveta jonkun kenen tahansa kans huonekaveriks, meillä tosin syödään yöllä(kin) tissiä eli julki-imetyksen kammoksujat ei käy :D

Wiivi, alak sä vaik mun kaa?? :wave:
 
Mitenhän onnistuu matkustaa lastenrattaiden kanssa junalla? Pärjäisköhän ilman? Jos tulen yksin niin aika vaikea sählätä junassa kamojen kans mut jos siskon kans ni vois pärjätä ilman rattaitakin. Mut ois se silti aika ankea kantaa neitiä sylissä....

Mua niin hullun paljon kiinnostais tulla sinne Tapaamiseen.... matka on pitkä ja maksaakin se paljon.... ehkä ottasin siskon mukaan. Täytyis maksaa hänen matka, ruuat ja tietty hotellihuone. Vielä pitää miettiä et raskinko....

[/b]Ammu: Menet vissiin junalla? otatko rattaat?
Jos päästäis yhdessä matkaamaan ni mun ei tarvis ottaa siskoa kaveriks ja huoneenkin vois sinun kanssa jakaa... vai?
 
Sofialla on siniset silmät, niin kuin meilläkin miehen kanssa.

Mies lopetti tupakanpolton vuodenvaihduttua ja mä lopetin herkkujen mässyttämisen. Siinä säästää jo pitkän pennin päivässä. Ennakoidaan siis tuota hoitovapaata, ja harjoitellaan jo nyt niukkuutta ettei sitten iske niin kovin päin kasvoja :D

Me tultiin just vaunuttelemasta (liittyy mun uuden vuoden lupaukseen myöskin). Eikö vaan alkanut sitten niin kova lumipyry, että näki n. 5m eteenpäin....tai olis nähnyt, jos ei olis ollut rillit ihan huurussa ja lumessa B)

Ihania kuvia ootte taas laittaneet :heart: Ei nuo Kullankerät enää niin pieniä ole. :'(
Pakko kait sitä sitten meidän Sofiastakin on kuvat laittaa.





 
maleha juu, näin olis tarkotus eli junalla ja vaunut mukaan (meillä on siis semmoset mis on vaunu- ja ratasosa erikseen ja vielä mennään vaunuosalla saa nähdä, miten sit kk päästä. Voin toki tulla kämppikseksi, jos ei sua meidän yösyöminen haittaa??? Ja ilman muuta samaan junaan sovitetaan, tuun joko Kokkolasta tai Kauhavalta kyytiin (riippuen kummalle asemalle kyyti järjestyy)

sori, wiivi.... mut eiköhän sullekin joku, kun näyttäs olevan tasaparit kumminkin :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Alkuperäinen kirjoittaja maleha:
Ammu:Hokasin nyt vasta et pyysit Wiiviä....

Ei se mitään.

Kyllä me voidaan huone jakaa, no problem, löytyy varmasti wiivillekin joku huonekaveri =)
eli siis lesbo yh!!! :LOL: juu ei mittää..kaikki kammoksuu sitä mun viestiä siitä itkemisestä ja raivoomisesta :kieh:

nenni nukku muutes viime yön klo 7 asti, mutta luulen että oli vaan poikkeustapaus.
 
Ammu: Mä imetän myös yöllä ja monta kertaa!!

Jos me nyt sitten sovitaan et mennään samalla junalla ja jaetaan huone ni mä en pyydä sitä siskoa mukaan.

Oletko matkustanut junalla vaunujen kans? Miten se onnistuu? Eikö tilat oo aika ahtaat? Pitääkö vaunut laittaa matkan ajaksi jonneki? Minne? Miten ylipäänsä junaan pääsee vaunujen kans ja sieltä pois?
 
Alkuperäinen kirjoittaja maleha:
Ammu: Mä imetän myös yöllä ja monta kertaa!!

Jos me nyt sitten sovitaan et mennään samalla junalla ja jaetaan huone ni mä en pyydä sitä siskoa mukaan.

Oletko matkustanut junalla vaunujen kans? Miten se onnistuu? Eikö tilat oo aika ahtaat? Pitääkö vaunut laittaa matkan ajaksi jonneki? Minne? Miten ylipäänsä junaan pääsee vaunujen kans ja sieltä pois?
Eiks se onnistu ihan yhtä helposti kuten pyörätuoli-ihmiset...??
Vr:lle vaan soitto ja kysyt sieltä, oon joskus suunnitellu että Emman kera junalla ja sillo soitin et miten vaunujen kera pääsee...taajamajunassa vaunut pitää olla tavaratilassa matkan ajan...
 

Yhteistyössä