**KULLANKERÄT** Tammikuussa

Huomenta mammat!

Vai, että Wiiville on tulossa Jokeri?? Entäs jos se vaan kovasti halusi hymyillä mammalle... hieman jokerimaisella tavalla??! :D Ihanaa kuitenkin :heart: Niin ja :hug: sille toiselle!

Sain Rasmukselle ajan lääkäriin klo 10.40, joten sinne suunnataan siis kohta.
Palailen taasen.

Rebel ja Rasmus 7kk+1pvä
 
Wiivi- ihanaa :heart: :flower: ja :hug: toisesta pikkasesta. Jokeri on oikein osuva kuvaus tuosta kuvasta ;)

Meillä pölistään nyt. Ei mitään hajua mitä tuo tappi haluaa sanoa, mutta niin paljon tekstiä tulee, ettei itte perässä pysy. Ja ryömitään, ainakin sängyllä menee tuhatta ja sataa mahallaan, lattialla vaan pölöttää ja leikkii leluillaan... vielä!

Tänään keskustaan kahvelle, mies jää kotio, luultavimmin sen pleikkarinsa kanssa treffeilemään ;)
 
Mulla tuo kapula jo toistamiseen :) kelles mä tuota laittelen jos on jo kaikki tulokkaat käyny?

Wiiville :hug: ja :flower: Varmasti kuitenki helpottavaa kun näkin tuon toisen pikkasen ja tietää että kaikki hällä hyvin :)

Täällä alko taas sataan lunta ( säätiedotus lupas länsirannikolle lunta, Jyväskylä aika kaukana siitä :D ) vois jos pikkuhiljaa loppua tuo... Aamusta vein tytön eskariin, jännitti toista mennä loman jälkeen sinne. Innoissaan kuitenki ku näki kaverit :) me käytiin artun kanssa miehen työpaikalla ja tuos äsken laittelin kaheksan vaatelähetystä kirjekuoriin ja paketteihin. yrittäny päästä eroon artun ja tytön vaatteista ja aika kivasti niille on ostajat löytyny.
puoliltapäivin pitäs taas hakee tyttö ja lähetään kaupungille kattoon yhtä uutta kirpparia, jos sieltä pöydän ottas..ja veis samalla tuon paketti kasan postiin.. voi postintäti kattoo ku kippaan noi kaikki siihen tiskille :LOL:
ja....mua ärsyttää nää pakkaset ku ei päästä pulkkaileen...en viitti pihalle pistää ees tuota nukkuun ku on yli 10astetta pakkasta ku ei sinne vaunuihin nukaha....lauhemmalla kyllä nukkuu monta tuntia...
 
Arvatkaa vaikka sata miljoonaa kertaa saako tuota nukkumaan??? Mulla on keinot loppu, nyt on vaan huudattaminen kokeilematta mutta missä siin menee raja, kauan sit voi vaan antaa huutaa? Kiva kun se sen tunnin, parin tappelemisen jälkeen antaa periks ja nukahtaa, ni se nukkuu puol tuntia ja kärvästää koko päivän.
Nyt tää lähtee polttamaan tupakan. Ei enää hermo kestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja abloom:
Arvatkaa vaikka sata miljoonaa kertaa saako tuota nukkumaan??? Mulla on keinot loppu, nyt on vaan huudattaminen kokeilematta mutta missä siin menee raja, kauan sit voi vaan antaa huutaa? Kiva kun se sen tunnin, parin tappelemisen jälkeen antaa periks ja nukahtaa, ni se nukkuu puol tuntia ja kärvästää koko päivän.
Nyt tää lähtee polttamaan tupakan. Ei enää hermo kestä.
Kokeiles (huono täältä lähtee neuvomaan) sitä että makaatte vaan ja kerrot sille ihan totisena että ei sun tarvi nukkua, ollaan vaan ja huilitaan tms. meillä likka vääntää itteensä aina sylissä kun huomaa että nukutan sitä, kerron sille että ei sun tartte nukkua juot vain maitoa siinä... Joskus onnistuu ja joskus ei :/ Hankalia nuo lapset kun ei nyt nuku kun nukutetaan ja sitten teininä maataan aamusta iltaan eikä millään saa liikkeelle :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bamse:
Käpynen Mä laitoin sen listan eilen Velville...Mut sitä ei olekaan tänään näkynyt täällä.

Bamse
Taitaa siis olla Velvillä, ei vaan eilen huomannu että oli tullu yv:tä hänelle ku eilen kävi. Oliko Velv tulossa mukaan, muistaako joku?

hande, mulla voit laittaa listan :D
 
Meilläkin taas risainen yö takana. Väsyttää!

Täällä 17 astetta pakkasta. Ulos ei viitti nukuttaa joten hankala päivä tiedossa.


Me ollaan oltu kuusi vuotta naimisisssa ja sitä ennen seurusteltiin muutama vuosi. Meillä on todellakin pätenyt tuo et vauva aika on hankalaa parisuhteen kannalta. Tuntuu et aina vaan kinastellaan ja yhteiselo on ihan syvältä ja poikittain! :(
Toivoisin silti lisää lapsia mut ku se tekeminen on vaan niin vaivalloista.... Ei niinku kiinnosta pätkääkään sekstailu. Oltaisko peräti kolme kertaa nyhjätty peittojen alla Emman jälkeen. Ei hyvin mee ei!!! :kieh:

[/b]Abloom: Oletko kokeillut nukuttaa sisällä vaunuihin?
Meillä nukutaan edelleen vaunuissa kaikki päikkärit. Yhet lyhyet päikkärit aamusta sisällä. Yleensä nukahtaa tissille, nostan sit vaunuihin ja hulluna hyssyttelen. Joskus nukahtaa heti, joskus puolen tunnin heiluttelun jälkeen. Tokat, pitemmät unet nukkuu ulkona vaunuissa. Ei puhettakaan että omaan sänkyynsä päivällä nukahtais vaikka tekis mitä.
En aikonut ottaa vaunuja sisään ollenkaan mut kun neiti oli alusta asti huono nukkuja niin jossain vaiheessa annoin periksi ja otin vaunut sisään....

Onko kaikilla muilla alkanut jo menkat?

Mulla ei vielä mitään tietoa niistä! Kait se on ihan normaalia ku imetän vielä!?

Perhepäivähoitajan hommia minäkin olen suunitellut huhtikuusta alkaen.
Jos menen töihin (sairaalaapulainen tai perhepäivähoitaja =huono palkka!!) ni joudun viemään Emman hoitoon ja maksan siis hoitomaksun Enkä silloin saa kotihoidontukea... eli rahallisesti sama ku otan kaksi hoitomuksua kotiin, saan kodinhoitotuen eikä Emmasta tarvi maksaa hoitomaksua.
Sekavaa... Ymmärsittekö?


 
Joo, maltoin sit melkein iltaan pysyy pois. Pakko käydä välillä aina kurkkimassa.
Meidän kaikilla lapsilla on siniset silmät saman väriset, kun mulla.

maleha:
Onko kaikilla muilla alkanut jo menkat?
Mulla ei myöskään mitään havaintoa vielä. Ja imetän myös edelleen useamman kerran pitkin päivää ja yölläkin, siinä lienee siis selitys. Vaan eipä kiirettä, meille kun ei lisää lapsia tule ja ehkäisypuolikin on lopullisesti hoidettu.
 

Yhteistyössä